ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

ODPOWIEDZ
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)

Post autor: Rainbow »

Ciekawa ciekawość pojawiła się na gry.wp.pl:
Wg. sklepu internetowego Play.com premiera OFP2 przewidywana jest na 27 marca 2009r. Oczywiście trzeba takie info brać z pewną dozą dystansu, ale jest to w jakimś stopniu pozytywna wieść :)
http://gry.wp.pl/filtr;0,0;x;nowinki,10,42203;core.html
Ostatnio zmieniony 14 sierpnia 2021, 14:50 przez Rainbow, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)

Post autor: SaS TrooP »

Niestety zaraz wychodzi na jaw negatywne - ta gra w ogóle wychodzi...

BTW, niektóre komentarze zwalają z nóg :mrgreen:
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)

Post autor: Forrestal »

Watpie czy zobaczymy OFP2 w 2009. Codemasters w polowie listopada stalo sie wlascicielem jednego z brytyjskich studiow developerskich - Swordfish z Birmingham. Maja oni pracowac nad contentem do OFP2 wlasnie. Wnioskujac po tej i kilku innych informacjach powatpiewam w ukazanie sie OFP2 w 2009 ;)

Gdyby ktos chcial wyemigorwac do UK to CM wciaz szukaja developerow do pracy przy OFP2.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)

Post autor: Rainbow »

O ile mnie pamięć nie myli wszelkie contenty do OFP2 dostarczane jest do Codemasters ze studia w Kuala Lumpur (Malezja). Było o tym nawet gdzieś w wywiadzie...
Moim zdaniem LATO nadal jest realnym terminem :)
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)

Post autor: eJay »

Dopóki nie pokażą pierwszego screena ingame dopóty dalej będę twierdzić, że ten tytuł pojawi się dopiero w 2010. Skoro na GC pokazali ledwie 40 sekundowy gameplay i to z bugami, błędami, brakiem HUDa (czysty benchmark silnika) to nie ma co liczyć, że nagle w 3 miesiące się uwiną z całym contentem, kampania, pojazdami, multi itd.. Sama promocja gry winna trwac około pół roku, a tu reklamy nie ma żadnej, conajwyżej 2 teasery rendery. To informacja wyssana z palca i pewnie chodzi o marzec, ale 2010 8)
Awatar użytkownika
Dawidson
Posty: 356
Rejestracja: 30 marca 2007, 09:39
ID Steam:

Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)

Post autor: Dawidson »

A mnie ostatnio olśniło, ArmA 2 ma być nawet na x-kloca i ps-a czyli wszystkie platformy.
No i wiadomo że jak(do wszystkiego to do niczego) na wszystkie czyli do dupy. To musi wymusić pewne uproszczenia w grze itp. bo by klawe i mysze do konsoli trzeba było podpinać.
Ale niemożliwe żeby wydali coś gorszego jak jedynka. Też pewne że to 100% ArmA po liftingu nie będzie.

Zresztą sam nie wiem czego się spodziewać, poczekam do premiery i wtedy zapłaczę :D
Obrazek
RIDER
Awatar użytkownika
Rafael3D
Posty: 440
Rejestracja: 30 grudnia 2006, 20:07
ID Steam:
Numer GG: 11844
ID gracza: 0
Lokalizacja: UK

Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)

Post autor: Rafael3D »

Można już zamawiać - tu gdzie mieszkam:
OFP2 - £24.99 , Due for release on 27/03/2009
na pieca: http://www.play.com/Games/PC/4-/5211831 ... oduct.html
na x-box: http://www.play.com/Games/Xbox360/4-/52 ... oduct.html (39,99 funta, więc pecetowa wersja sporo tańsza)

i ciekawostka:
Between The Lines Operation Flashpoint Add-on (PC CD)
http://www.amazon.co.uk/Between-Lines-O ... 92&sr=8-11
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)

Post autor: eJay »

ArmA II jest domyślnie robiona pod PC i żadne uproszczenia związane z wydaniem na konsole nie pojawią się w tej edycji. Spanel wciąż milczy o wersji na X360 i PS3, nie ma żadnych obrazków z niej i pewnie nad nią jeszcze nie pracują w taki pocie czoła jak nad PC.
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)

Post autor: SaS TrooP »

I tutaj się zgadzam. Potencjał tej gry na konsole to marnotrawstwo. Ponadto wiele strzelanek się nie przyjmuje. I poza tym - konsole są do dupy (tak, czas na porządną argumentację)! Aha, i jeszcze coś: PC RuleZZZZ

A konsola i tak by nie utrzymała wielu rzeczy. Co jak co, ale BIS miał drobne problem yz optymalizacją pod PC, a co dopiero pod konsole :roll:
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)

Post autor: Forrestal »

Gry pod konsole optymalizuje sie latwiej niz pod pc, bo wiadomo jakim sprzetem sie dysponuje i nie ma takiej roznicy w konfiguracjach jak przy pctach. A i kazdy developer powaznie mysli o konsolach jak mozna sprzedac 3 miliony kopii gry na konsole przy 300 000 sprzedanych wersji pctowych ;) Roznica jest spora zyski tym samym tez :P
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Rafael3D
Posty: 440
Rejestracja: 30 grudnia 2006, 20:07
ID Steam:
Numer GG: 11844
ID gracza: 0
Lokalizacja: UK

Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)

Post autor: Rafael3D »

OK Forrest, racja.
A wyobraża ktoś sobie jakieś mody, konfigi, addony na konsolowej wersji ArmY?
8O
ODPOWIEDZ

Wróć do „ArmA Flash News”