Wydajność Armed Assault a sprzęt
Moderator: Inkwizytor
- Forrestal
- Posty: 1738
- Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
- ID Steam:
- Numer GG: 3201083
- ID gracza: 2006531
- Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
- Kontakt:
Re: Wydajność Armed Assault a sprzęt
Firma nie ma znaczenie bo wszystkie to referencyjne konstrukcje AMD-ATi. Ceny ksztaltuja siew okolicach 1400 PLN za wersje 512mb.
Re: Wydajność Armed Assault a sprzęt
Moj sprzęt: Athlon 64 3000+ socket 754 , 2048 MB DDR 400Mhz , Sapphire X1600 Pro
Moj config:
http://img523.imageshack.us/img523/8652/31289235kc1.png (>100KB)
Chłopiec na posyłki : 25 - 31
http://img408.imageshack.us/img408/9702/35702697mn2.png (>100KB)
Pustynia: 59 - 75
http://img502.imageshack.us/img502/9523/50556516zg8.png (>100KB)
Las: 35 - 45
http://img441.imageshack.us/img441/3282/74756219nz6.png (>100KB)
Edit: karty nie polecam poniewaz producent twierdzi ze jest 12 potokowa chociaz w rzeczywistosci jest 4.
(nie wrzucaj 1,5-megabajtowych PNG-ow jako obrazka! I zajrzyj tutaj: http://pl.wikipedia.org/wiki/JPEG - Klamacz)
Moj config:
http://img523.imageshack.us/img523/8652/31289235kc1.png (>100KB)
Chłopiec na posyłki : 25 - 31
http://img408.imageshack.us/img408/9702/35702697mn2.png (>100KB)
Pustynia: 59 - 75
http://img502.imageshack.us/img502/9523/50556516zg8.png (>100KB)
Las: 35 - 45
http://img441.imageshack.us/img441/3282/74756219nz6.png (>100KB)
Edit: karty nie polecam poniewaz producent twierdzi ze jest 12 potokowa chociaz w rzeczywistosci jest 4.
(nie wrzucaj 1,5-megabajtowych PNG-ow jako obrazka! I zajrzyj tutaj: http://pl.wikipedia.org/wiki/JPEG - Klamacz)

"To są gromy co przyjdą w nagłym grzmocie z setkami potężnych ziemi wstrząśnięć i tysiącem fal, i nie odpoczywają ani czasu nie znają." - A.S. LaVey
Re: Wydajność Armed Assault a sprzęt
Ja na moim Radku 9550 grałem na identycznych ustawieniach, ale o takiej rozdzielczosci mogłem tylko pomarzyć
.


Re: Wydajność Armed Assault a sprzęt
X1600Pro ma 12 PS - pikser shader(czyli wszystko się zgadza)Havker pisze:Edit: karty nie polecam poniewaz producent twierdzi ze jest 12 potokowa chociaz w rzeczywistosci jest 4.
4 to ma TMU - układy teksturujące i 4 ROP renderujące.
A cała rodzina x1600 była "niezbyt" udana. Następne czyli 1950 były ok.
Re: Wydajność Armed Assault a sprzęt
W tym samym przedziale cenowym mozna kupic karty ktore niekiedy dwokrotnie przewyzszają wydajnością. Karte kupiłem tylko dlatego ze polecało mi ją 2 znajomych którzy również uwazali pixel shadery za "potoki" podczas gdy w dzisiejszych czasach mowi sie o " potokach renderujących" mając na myśli potoki a takie posiada 4. Koniec wywodu. Karta jest totalnym złomem i stratą kasy. Chwytem marketingowym i zwykłym naciągactwem. Tyle ode mnie. Dziękuje.Dawidson pisze:Havker napisał(a):
Edit: karty nie polecam poniewaz producent twierdzi ze jest 12 potokowa chociaz w rzeczywistosci jest 4.
X1600Pro ma 12 PS - pikser shader(czyli wszystko się zgadza)
4 to ma TMU - układy teksturujące i 4 ROP renderujące.
A cała rodzina x1600 była "niezbyt" udana. Następne czyli 1950 były ok.
Temat 2.
Czy moze mi ktos polecic karte graficzna do 500 zł tak zebym mogł grac w arme bez problemów typu "patrze przez lornetke i nagle mam tylko 10 klatek" ?
Ostatnio zmieniony 07 września 2007, 22:22 przez Havker, łącznie zmieniany 1 raz.

"To są gromy co przyjdą w nagłym grzmocie z setkami potężnych ziemi wstrząśnięć i tysiącem fal, i nie odpoczywają ani czasu nie znają." - A.S. LaVey
Re: Wydajność Armed Assault a sprzęt
Do DX10 to polecają GALAXY 8600GE a w DX9 to 7900GS lub X1950Pro.
- Radeon
- Posty: 778
- Rejestracja: 14 lutego 2007, 00:28
- ID Steam:
- Numer GG: 4014140
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Re: Wydajność Armed Assault a sprzęt
Pierwsze słysze... 8600GT polecają, ale do DX9 jako karte tanią ale i wydajną. Ale o Dx10 to zapomnij.Dawidson pisze:Do DX10 to polecają GALAXY 8600GE

Re: Wydajność Armed Assault a sprzęt
Radeon zawsze jest pierwszy raz
to już wiesz.
Co do GE to taki GT@GTX ale w niższej cenie jak GTX a wyższej jak GT.
Hybryda
i od razu napiszę bo zaraz by się jakiś znawca wypowiedział że można kupić taniej GT i go podkręcić, nie wiem jak się kręcą nie miałem ale są ludzie których to nie interesuje i nie chcą płacić za GTX-a a mieć podobną wydajność za mniejsze pieniądze, nie koniecznie tak niskie jak GT.
OVER

Co do GE to taki GT@GTX ale w niższej cenie jak GTX a wyższej jak GT.
Hybryda

OVER
- hetzer
- Posty: 23
- Rejestracja: 04 września 2007, 19:19
- ID Steam:
- Numer GG: 6892564
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Mikołów
- Kontakt:
Re: Wydajność Armed Assault a sprzęt
Wszyscy tutaj opisują swoje sprzęty więc i ja dorzucę swój...
Procesor: Athlon AMD 64 3500+ [2.20 GHz]
Pamięć: 2 GB DDR2 [533MHz]
Karta graficzna: Ge-Force 8800 GTS [640 MB DDR3]
Dysk: Deskstar 7K80 HDS728080PLAT20 - 80GB - 7200RPM Parallel-ATA
Po zastosowaniu kilku poprawek w ustawieniach sprawa przedstawia się następująco:
http://wbv.pl/gallery.php?entry=images/ ... m2zmyk.jpg
Tak oto prezentują się moje ustawienia...
http://wbv.pl/gallery.php?entry=images/ ... mcgkt1.jpg
Pustynia 70-75 fps
http://wbv.pl/gallery.php?entry=images/ ... 1knn4m.jpg
Las/teren 45-55 fps
http://wbv.pl/gallery.php?entry=images/ ... i0nznj.jpg
Miasto 35-45 fps (czasami spada niżej...)
szału nie ma ale da się grać...
chodzi bez przycinki na MP, mam tylko problem z noktowizorem - po zainstalowaniu pacha 1.08 noktowizor działa przez chwilę po włączeniu, a po jakimś czasie zaczyna przerywać aż całkowicie się wyłącza i nie daje się włączyć ponownie... Nie mam pojęcia czym ten stan rzeczy jest spowodowany. Jakieś pomysły?
Procesor: Athlon AMD 64 3500+ [2.20 GHz]
Pamięć: 2 GB DDR2 [533MHz]
Karta graficzna: Ge-Force 8800 GTS [640 MB DDR3]
Dysk: Deskstar 7K80 HDS728080PLAT20 - 80GB - 7200RPM Parallel-ATA
Po zastosowaniu kilku poprawek w ustawieniach sprawa przedstawia się następująco:
http://wbv.pl/gallery.php?entry=images/ ... m2zmyk.jpg
Tak oto prezentują się moje ustawienia...
http://wbv.pl/gallery.php?entry=images/ ... mcgkt1.jpg
Pustynia 70-75 fps
http://wbv.pl/gallery.php?entry=images/ ... 1knn4m.jpg
Las/teren 45-55 fps
http://wbv.pl/gallery.php?entry=images/ ... i0nznj.jpg
Miasto 35-45 fps (czasami spada niżej...)
szału nie ma ale da się grać...
chodzi bez przycinki na MP, mam tylko problem z noktowizorem - po zainstalowaniu pacha 1.08 noktowizor działa przez chwilę po włączeniu, a po jakimś czasie zaczyna przerywać aż całkowicie się wyłącza i nie daje się włączyć ponownie... Nie mam pojęcia czym ten stan rzeczy jest spowodowany. Jakieś pomysły?
Ostatnio zmieniony 08 września 2007, 12:48 przez hetzer, łącznie zmieniany 3 razy.
- -=HuNTeR=-
- Posty: 431
- Rejestracja: 17 grudnia 2006, 11:50
- ID Steam:
- Numer GG: 7474995
- Kontakt:
Re: Wydajność Armed Assault a sprzęt
Coś bardzo słabe wyniki jak na taki sprzęt... Daj postefekty na nisko, a otrzymasz znaczny wzrost FPS. Postefekty na wysoko dają tylko rozmazanie bliższych obiektów, podczas gdy patrzysz w dal lub odwrotnie. Do screenów ładne, ale do gry w multi po 1 utrudniające, a po 2 fps, fps i jeszcze raz fps;p
Re: Wydajność Armed Assault a sprzęt
hetzer nie chcę cię dołować ale strasznie słabo ci ArmA pierdzi na tym hardware(w końcu masz 8800gts i tak słabo?) ale przewałka.