Wydajność Armed Assault a sprzęt

Dyskusje związane ściśle z ArmedAssault ;-)

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: Wydajność Armed Assault a sprzęt

Post autor: Forrestal »

Firma nie ma znaczenie bo wszystkie to referencyjne konstrukcje AMD-ATi. Ceny ksztaltuja siew okolicach 1400 PLN za wersje 512mb.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Havker
Posty: 82
Rejestracja: 11 stycznia 2007, 17:22
ID Steam:
Numer GG: 8964303
ID gracza: 0

Re: Wydajność Armed Assault a sprzęt

Post autor: Havker »

Moj sprzęt: Athlon 64 3000+ socket 754 , 2048 MB DDR 400Mhz , Sapphire X1600 Pro
Moj config:
http://img523.imageshack.us/img523/8652/31289235kc1.png (>100KB)

Chłopiec na posyłki : 25 - 31
http://img408.imageshack.us/img408/9702/35702697mn2.png (>100KB)

Pustynia: 59 - 75
http://img502.imageshack.us/img502/9523/50556516zg8.png (>100KB)

Las: 35 - 45
http://img441.imageshack.us/img441/3282/74756219nz6.png (>100KB)

Edit: karty nie polecam poniewaz producent twierdzi ze jest 12 potokowa chociaz w rzeczywistosci jest 4.

(nie wrzucaj 1,5-megabajtowych PNG-ow jako obrazka! I zajrzyj tutaj: http://pl.wikipedia.org/wiki/JPEG - Klamacz)
Obrazek
"To są gromy co przyjdą w nagłym grzmocie z setkami potężnych ziemi wstrząśnięć i tysiącem fal, i nie odpoczywają ani czasu nie znają." - A.S. LaVey
Awatar użytkownika
Trance
Posty: 1090
Rejestracja: 20 maja 2007, 19:06
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Wydajność Armed Assault a sprzęt

Post autor: Trance »

Ja na moim Radku 9550 grałem na identycznych ustawieniach, ale o takiej rozdzielczosci mogłem tylko pomarzyć ;).
Obrazek
Awatar użytkownika
Dawidson
Posty: 356
Rejestracja: 30 marca 2007, 09:39
ID Steam:

Re: Wydajność Armed Assault a sprzęt

Post autor: Dawidson »

Havker pisze:Edit: karty nie polecam poniewaz producent twierdzi ze jest 12 potokowa chociaz w rzeczywistosci jest 4.
X1600Pro ma 12 PS - pikser shader(czyli wszystko się zgadza)
4 to ma TMU - układy teksturujące i 4 ROP renderujące.
A cała rodzina x1600 była "niezbyt" udana. Następne czyli 1950 były ok.
Obrazek
RIDER
Awatar użytkownika
Havker
Posty: 82
Rejestracja: 11 stycznia 2007, 17:22
ID Steam:
Numer GG: 8964303
ID gracza: 0

Re: Wydajność Armed Assault a sprzęt

Post autor: Havker »

Dawidson pisze:Havker napisał(a):
Edit: karty nie polecam poniewaz producent twierdzi ze jest 12 potokowa chociaz w rzeczywistosci jest 4.


X1600Pro ma 12 PS - pikser shader(czyli wszystko się zgadza)
4 to ma TMU - układy teksturujące i 4 ROP renderujące.
A cała rodzina x1600 była "niezbyt" udana. Następne czyli 1950 były ok.
W tym samym przedziale cenowym mozna kupic karty ktore niekiedy dwokrotnie przewyzszają wydajnością. Karte kupiłem tylko dlatego ze polecało mi ją 2 znajomych którzy również uwazali pixel shadery za "potoki" podczas gdy w dzisiejszych czasach mowi sie o " potokach renderujących" mając na myśli potoki a takie posiada 4. Koniec wywodu. Karta jest totalnym złomem i stratą kasy. Chwytem marketingowym i zwykłym naciągactwem. Tyle ode mnie. Dziękuje.

Temat 2.
Czy moze mi ktos polecic karte graficzna do 500 zł tak zebym mogł grac w arme bez problemów typu "patrze przez lornetke i nagle mam tylko 10 klatek" ?
Ostatnio zmieniony 07 września 2007, 22:22 przez Havker, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
"To są gromy co przyjdą w nagłym grzmocie z setkami potężnych ziemi wstrząśnięć i tysiącem fal, i nie odpoczywają ani czasu nie znają." - A.S. LaVey
Awatar użytkownika
Dawidson
Posty: 356
Rejestracja: 30 marca 2007, 09:39
ID Steam:

Re: Wydajność Armed Assault a sprzęt

Post autor: Dawidson »

Do DX10 to polecają GALAXY 8600GE a w DX9 to 7900GS lub X1950Pro.
Obrazek
RIDER
Awatar użytkownika
Radeon
Posty: 778
Rejestracja: 14 lutego 2007, 00:28
ID Steam:
Numer GG: 4014140
Lokalizacja: Starogard Gdański

Re: Wydajność Armed Assault a sprzęt

Post autor: Radeon »

Dawidson pisze:Do DX10 to polecają GALAXY 8600GE
Pierwsze słysze... 8600GT polecają, ale do DX9 jako karte tanią ale i wydajną. Ale o Dx10 to zapomnij.
Obrazek
Awatar użytkownika
Dawidson
Posty: 356
Rejestracja: 30 marca 2007, 09:39
ID Steam:

Re: Wydajność Armed Assault a sprzęt

Post autor: Dawidson »

Radeon zawsze jest pierwszy raz :D to już wiesz.
Co do GE to taki GT@GTX ale w niższej cenie jak GTX a wyższej jak GT.
Hybryda :P i od razu napiszę bo zaraz by się jakiś znawca wypowiedział że można kupić taniej GT i go podkręcić, nie wiem jak się kręcą nie miałem ale są ludzie których to nie interesuje i nie chcą płacić za GTX-a a mieć podobną wydajność za mniejsze pieniądze, nie koniecznie tak niskie jak GT.
OVER
Obrazek
RIDER
Awatar użytkownika
hetzer
Posty: 23
Rejestracja: 04 września 2007, 19:19
ID Steam:
Numer GG: 6892564
ID gracza: 0
Lokalizacja: Mikołów
Kontakt:

Re: Wydajność Armed Assault a sprzęt

Post autor: hetzer »

Wszyscy tutaj opisują swoje sprzęty więc i ja dorzucę swój...

Procesor: Athlon AMD 64 3500+ [2.20 GHz]
Pamięć: 2 GB DDR2 [533MHz]
Karta graficzna: Ge-Force 8800 GTS [640 MB DDR3]
Dysk: Deskstar 7K80 HDS728080PLAT20 - 80GB - 7200RPM Parallel-ATA

Po zastosowaniu kilku poprawek w ustawieniach sprawa przedstawia się następująco:

http://wbv.pl/gallery.php?entry=images/ ... m2zmyk.jpg
Tak oto prezentują się moje ustawienia...

http://wbv.pl/gallery.php?entry=images/ ... mcgkt1.jpg
Pustynia 70-75 fps

http://wbv.pl/gallery.php?entry=images/ ... 1knn4m.jpg
Las/teren 45-55 fps

http://wbv.pl/gallery.php?entry=images/ ... i0nznj.jpg
Miasto 35-45 fps (czasami spada niżej...)

szału nie ma ale da się grać...

chodzi bez przycinki na MP, mam tylko problem z noktowizorem - po zainstalowaniu pacha 1.08 noktowizor działa przez chwilę po włączeniu, a po jakimś czasie zaczyna przerywać aż całkowicie się wyłącza i nie daje się włączyć ponownie... Nie mam pojęcia czym ten stan rzeczy jest spowodowany. Jakieś pomysły?
Ostatnio zmieniony 08 września 2007, 12:48 przez hetzer, łącznie zmieniany 3 razy.
Jeśli zbyt długo patrzysz w czeluść - czeluść zaczyna patrzeć na Ciebie...
Obrazek
Awatar użytkownika
-=HuNTeR=-
Posty: 431
Rejestracja: 17 grudnia 2006, 11:50
ID Steam:
Numer GG: 7474995
Kontakt:

Re: Wydajność Armed Assault a sprzęt

Post autor: -=HuNTeR=- »

Coś bardzo słabe wyniki jak na taki sprzęt... Daj postefekty na nisko, a otrzymasz znaczny wzrost FPS. Postefekty na wysoko dają tylko rozmazanie bliższych obiektów, podczas gdy patrzysz w dal lub odwrotnie. Do screenów ładne, ale do gry w multi po 1 utrudniające, a po 2 fps, fps i jeszcze raz fps;p
Awatar użytkownika
Dawidson
Posty: 356
Rejestracja: 30 marca 2007, 09:39
ID Steam:

Re: Wydajność Armed Assault a sprzęt

Post autor: Dawidson »

hetzer nie chcę cię dołować ale strasznie słabo ci ArmA pierdzi na tym hardware(w końcu masz 8800gts i tak słabo?) ale przewałka.
Obrazek
RIDER
ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólna dyskusja o ArmA”