
ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
- SaS TrooP
- Posty: 1586
- Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
- Kontakt:
Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)
Cośtam gadali o czterech rdzeniach i mniej więcej 2-3GB RAMu. Brzmi to tak kosmicznie, że jestem w stanie im wierzyć... 

- Cleric
- Posty: 272
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:27
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Libria
- Kontakt:
Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)
Właśnie! - w końcu zaczęli jakoś normalniej i dynamiczniej biegaćMaćko pisze:a ja tam nie widzę nic szczególnego oprócz kilu nowych animacji...

nareszcie sie nauczyli stawiać większe kroki w biegu (a'la oryginalne OFP) i przestali "tuptać"

Poza tym te rosyjskie pojazdy dość fajnie wyglądają


jest wiec jakaś szansa, że nabierze to charakteru (czyt. grywalności)



- Forrestal
- Posty: 1738
- Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
- ID Steam:
- Numer GG: 3201083
- ID gracza: 2006531
- Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
- Kontakt:
Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)
BIS tak w zasadzie ma wlasne studio MoCap i wprawie mnie w konsternacje dlaczego nie potrafia lepszych animek zrobic. Tak w zasadzie to mogliby dzienne nagrywac animki ;p
- ufoman
- Posty: 1184
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 19:48
- ID Steam:
- ID gracza: 40452
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)
Przede wszystkim mam nadzieje, ze dodadza wiecej animacji smierci. Po pewnym czasie ma sie dosc, tych kilku powtarzajacych sie upadkow 

- Cleric
- Posty: 272
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:27
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Libria
- Kontakt:
Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)
Skoro tak to ci wojacy powinni z gracją biegać, skakać, fruwać, pływać w tańcu w ruchu wypoczywać
a nie potykać i blokować sie na krawężnikach
no cóż może faktycznie - jak ktoś napisał - Bisowi aż tak bardzo nie zależy na tej grze

a nie potykać i blokować sie na krawężnikach

no cóż może faktycznie - jak ktoś napisał - Bisowi aż tak bardzo nie zależy na tej grze

Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)
News z oficjalnej wody:
We are finishing work on a new official ingame video for you. This video is scheduled to be released later next week exclusively in full HD quality and to warm you up we've decided to de-classify 4 exclusive screenshots captured directly from this video!
We are finishing work on a new official ingame video for you. This video is scheduled to be released later next week exclusively in full HD quality and to warm you up we've decided to de-classify 4 exclusive screenshots captured directly from this video!
Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)
Pojawiło się kilka nowych press-kitów (pdfów) na oficjalnej stronie:
http://www.arma2.com/index.php?option=c ... &Itemid=53
http://www.arma2.com/index.php?option=c ... &Itemid=53
- ufoman
- Posty: 1184
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 19:48
- ID Steam:
- ID gracza: 40452
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)
Jako, ze nie wszyscy zagladaja do dzialu poswieconemu newsom z ArmA-Zone pozwole sobie wkleic link tutaj:
http://www.arma-zone.pl/news,nowy-zwias ... -wersji-hd
Niezly, nie?
http://www.arma-zone.pl/news,nowy-zwias ... -wersji-hd
Niezly, nie?

-
- Posty: 297
- Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:27
- ID Steam:
- Numer GG: 3854829
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)
No i bedzie potrzeba wyrzygac troche siana na sprzet...
ufoman: Posiadasz dosc... "osobliwe" umiejetnosci
ufoman: Posiadasz dosc... "osobliwe" umiejetnosci

na wyspach bergamutach podobno jest kot w butach :O :O
Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)
Może dziwne pytanie ale co z Enemy in Sight to taki Nuke Duke Forever czyli nigdy nie wyjdzie.
Czy może jednak coś się dzieje w tym temacie?
Czy może jednak coś się dzieje w tym temacie?
-
- Posty: 471
- Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
- ID Steam:
- Numer GG: 2993491
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)
Padło dawno temu, Rainbow może Ci o tym coś więcej napisać.