ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Rainbow »

Wymagania sprzętowe dla OFP2:
z valhalla.pl gdyby ktoś pytał pisze: Minimalne wymagania sprzętowe:
*System operacyjny: Windows XP
*Procesor: Dwurdzeniowy 2,4 GHz
*Pamięć: 1 GB pamięci operacyjnej RAM
*Dysk twardy: 8 gigabajtów wolnej przestrzeni na HDD
*Karta graficzna: 256 MB wspierająca Shader Model w rewizji 3.0 GeForce 7900 GT lub jego odpowiednik ze stajni AMD lub lepsze.

Zalecane wymagania sprzętowe:
*Procesor 4 rdzeniowy
*Pamięć: 2 gigabajty pamięci operacyjnej RAM
*Karta graficzna: 512 MB GeForce 8800 GT lub lepsza
Ostatnio zmieniony 16 sierpnia 2021, 15:57 przez Rainbow, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Maćko
Posty: 653
Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Maćko »

Wg. beta testu w CDA gra działała cały czas przy 30 FPS'ach w 1440x900 na 9600GT więc.. jest dobrze :)
Obrazek
Obrazek

-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 [email protected] | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL14 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
potemps
Posty: 72
Rejestracja: 25 kwietnia 2009, 22:06
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Rz-ów

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: potemps »

Rainbow Six ?:), Tak R6 to była fajna gra zanim zaczeli robić vegas i ghost recony ;), Tyle że to nie był shooter, ta gra polegała na godzinnym planowaniu akcjii, po czym tylko sie patrzyło, jak komandosi wykonują zadanie... Bardzo fajna gra :) Polecam szczególnie Rainbow Six: Raven shield :), a porównania do OFP2 w tym i tak nie znajduje ;)



Edit:
kolejny news :) http://gry.wp.pl/wiadomosci/smierc-w-of ... 746,1.html
http://www.armagame.pl - Bis fanboy team
http://www.ofp2.pl/forum/ - Codemasters fanboy team

Co kto lubi :D
Awatar użytkownika
r2d2
Posty: 133
Rejestracja: 02 lutego 2007, 22:40
ID Steam:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: r2d2 »

Widze że robi się z tego gra edukacyjna. A może dodadzą jeszcze rozerwane ciała :1th i wyprute flaki :o
prawdziwy_zabix
Posty: 14
Rejestracja: 28 lipca 2009, 22:30
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: prawdziwy_zabix »

r2d2 pisze:Widze że robi się z tego gra edukacyjna. A może dodadzą jeszcze rozerwane ciała :1th i wyprute flaki :o
Mam nadzieję że nie pójdą w ślad BISu i nie ujrzymy krów i kurczaków.
Najlepszy gracz polskiej sceny OFP, jeden z najlepszych na świecie. Liczne zwycięstwa przeciwko GROM i 8BZ u boku najlepszego klanu polskiej i światowej sceny OFP 25DKP.
Awatar użytkownika
JonPL
Posty: 270
Rejestracja: 14 lipca 2009, 16:43
ID Steam:
Numer GG: 6628146
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: JonPL »

a niech będą - najpierw jednak cywile - byle by nie kosztem innych części gry...
awesome_news=true
http://armacenter.pl/ - najdłużej istniejąca społeczność w historii polskiej sceny ArmA i OFP.

Dołącz do nas - weteranów - dajemy czadu już od czasów wczesnego Flashpointa.
Awatar użytkownika
r2d2
Posty: 133
Rejestracja: 02 lutego 2007, 22:40
ID Steam:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: r2d2 »

Pewnie że zamiast robić krowy i barany mogliby z zrobic wiecej budynków do których można wejśc. Ale takie smaczki działają "marketiłoowo" i sa proste do zrobienia (chyba)
Awatar użytkownika
JonPL
Posty: 270
Rejestracja: 14 lipca 2009, 16:43
ID Steam:
Numer GG: 6628146
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: JonPL »

r2d2 pisze:sa proste do zrobienia (chyba)
Niemądrze i nieprawdę mówisz.

Zwierzę trzeba zaanimować, a to sporo roboty - budynek nie.
http://armacenter.pl/ - najdłużej istniejąca społeczność w historii polskiej sceny ArmA i OFP.

Dołącz do nas - weteranów - dajemy czadu już od czasów wczesnego Flashpointa.
potemps
Posty: 72
Rejestracja: 25 kwietnia 2009, 22:06
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Rz-ów

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: potemps »

r2d2 pisze:Pewnie że zamiast robić krowy i barany mogliby z zrobic wiecej budynków do których można wejśc. Ale takie smaczki działają "marketiłoowo" i sa proste do zrobienia (chyba)
A co ci z tych jakże interaktywnych budynków w ARMIE ? dla mnie to ozdoba, i tak nigdy do nich nie wchodziłem, nie miałem takiej potrzeby :)
http://www.armagame.pl - Bis fanboy team
http://www.ofp2.pl/forum/ - Codemasters fanboy team

Co kto lubi :D
Awatar użytkownika
r2d2
Posty: 133
Rejestracja: 02 lutego 2007, 22:40
ID Steam:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: r2d2 »

ja wchodziłem za potrzebą (kwestia fizjologii) ;)
potemps
Posty: 72
Rejestracja: 25 kwietnia 2009, 22:06
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Rz-ów

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: potemps »

Arma 3 - Bedą nowe skrypty ;D bedzie można pojsć i sie na to wszystko wys***ac :D

Arma 4 - Będzie można postawić domek z klocków, albo pobawić sie krowim plackiem - będzie skrypt sr**** krów :D

Bajer :D
http://www.armagame.pl - Bis fanboy team
http://www.ofp2.pl/forum/ - Codemasters fanboy team

Co kto lubi :D
ODPOWIEDZ

Wróć do „ArmA Flash News”