Wydajność Armed Assault a sprzęt

Dyskusje związane ściśle z ArmedAssault ;-)

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
ufoman
Posty: 1184
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 19:48
ID Steam:
ID gracza: 40452
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Wydajność Armed Assault a sprzęt

Post autor: ufoman »

Polecam ustawianie wyzszej rozdzielczosci kosztem detali. W ArmA jest podobnie jak w OFP.

W 800x600 tnie mi sie strasznie, granie mapek typu Airfield z 50-60 osobami na serwie bylo ogromna meczarnia. Pare dni temu ustawilem 1280x1024 i jest znacznie lepiej, spokojnie moge ubic co nieco. Przy obu rozdzialkach mialem ten sam poziom detali, all na low.
Tyskie
Posty: 100
Rejestracja: 28 marca 2007, 14:19
ID Steam:

Re: Wydajność Armed Assault a sprzęt

Post autor: Tyskie »

ja na sprzęcie:
Grafika: EVGA Geforce 8800 GTS 640MB
Procesor: Core 2 Duo E6420 (nie kręcony = @ 2,13GHz)
Pamięć: 2GB RAM 800MHz
Płyta: Gigabyte GA-N650SLI-DS4

gram na ustawieniach:
rozdzielczość 1280x1024x60Hz (monitor LCD o takiej natywnej rozdzielczości)
detale terenu i obiektu na normalnie
teksturki na wysoko
postefekty na wysoko
filtrowanie na maxa
antialiasing na normalnie
krew i cienie na normalnie
widoczność 5km

fpsy:
- las i miasto 30-40
- teren 50-60
- pustynia 70-80


testowane na Evolution i Air Cavalry przy 30 graczach
Ps. aha to było na Xpku, na viście -5 fps
Obrazek

AKA Turek ;)
Sensitive
Posty: 25
Rejestracja: 12 lipca 2007, 10:51
ID Steam:

Re: Wydajność Armed Assault a sprzęt

Post autor: Sensitive »

Czy ktoś dysponuje kartą z serii ATI HD2600XT/PRO. Jak wypadają w ArmA? Czy i te radeony bedą lepiej sprawdzały sie od GFów w otoczeniu roślinnym jak to ma miejsce w przypadku X1950Pro. Interesuje mnie jak wypadają w zestawieniu z 8600GT.
itan
Posty: 338
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 13:17
ID Steam:
Numer GG: 9190911
ID gracza: 596484
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Wydajność Armed Assault a sprzęt

Post autor: itan »

Tyskie pisze:gram na ustawieniach:
rozdzielczość 1280x1024x60Hz (monitor LCD o takiej natywnej rozdzielczości)
detale terenu i obiektu na normalnie
teksturki na wysoko
postefekty na wysoko
filtrowanie na maxa
antialiasing na normalnie
krew i cienie na normalnie
widoczność 5km

fpsy:
- las i miasto 30-40
- teren 50-60
- pustynia 70-80
identycznie. tylko mam sapphire x1950GT i C2D E660
Obrazek... "zamknieta koteria ze zidiociałymi członkami"
Awatar użytkownika
-=HuNTeR=-
Posty: 431
Rejestracja: 17 grudnia 2006, 11:50
ID Steam:
Numer GG: 7474995
Kontakt:

Re: Wydajność Armed Assault a sprzęt

Post autor: -=HuNTeR=- »

@up
Niemożliwe
Awatar użytkownika
hryst
Posty: 297
Rejestracja: 16 listopada 2006, 10:04
ID Steam: hryst
ID gracza: 0
Lokalizacja: minsk
Kontakt:

Re: Wydajność Armed Assault a sprzęt

Post autor: hryst »

mozliwe
na moim sprzęcie czyli Intel E6750@3.2GHz ATI1900 i 2GBram 800 4-4-4-13 mam identyczne wyniki tyle ze las i miasto to min 40fps a max to 75 ze względu na monitor.
Wcześniej gdy miałem starą płyte,procek i ram to wszystko minus 10-20klatek.
Zgrywanie filmikow to na dzien dobry 30fps bo przy większej ilości to zbyt duże pliki się robią.
arma.jpg
Tak więc arma zaskoczyła mnie zmianą ilości FPS przy tej samej grafie a innym cpu
You will be assimilated. Resistance is futile. :ofp
Intel E6750@3.5|Abit IP35|LCD DELL 20'|X2900XT 512MB|2x2GB RAM HyperX|SATA750GB|BR LG GBW-H10N|SB A.4|Sunbeam ST + 620-A12S|
Awatar użytkownika
-=HuNTeR=-
Posty: 431
Rejestracja: 17 grudnia 2006, 11:50
ID Steam:
Numer GG: 7474995
Kontakt:

Re: Wydajność Armed Assault a sprzęt

Post autor: -=HuNTeR=- »

No, a była mowa o:
filtrowanie na maxa
antialiasing na normalnie
krew i cienie na normalnie

Po za tym te testy robisz jako sam w edytorku czy w multi z dużą ilością osób?
Awatar użytkownika
hryst
Posty: 297
Rejestracja: 16 listopada 2006, 10:04
ID Steam: hryst
ID gracza: 0
Lokalizacja: minsk
Kontakt:

Re: Wydajność Armed Assault a sprzęt

Post autor: hryst »

sorki ale testów jako tako nie robie, po prostu monitoruję ilosc fps podczas EVO lub Killing Moon czyli typowych rozgrywek.
A moją osobistą mapką testowo/porównawczą jest Chłopiec na posyłki
You will be assimilated. Resistance is futile. :ofp
Intel E6750@3.5|Abit IP35|LCD DELL 20'|X2900XT 512MB|2x2GB RAM HyperX|SATA750GB|BR LG GBW-H10N|SB A.4|Sunbeam ST + 620-A12S|
Awatar użytkownika
Dawidson
Posty: 356
Rejestracja: 30 marca 2007, 09:39
ID Steam:

Re: Wydajność Armed Assault a sprzęt

Post autor: Dawidson »

A64 4000+/X1950Pro/1GB ramu/Dysk ATA
Las liściasty: 38-58 śre 44
Las iglasty: 22-46 śre 26-34
Pustynia: 55-86 śre 58-74(pomiar między Parato a Iguana) na Plato De Cayo stale 85 ze spadkami do 83
Miasto(Corazol): 24-48 śre 34-35
To wszystko na ustawieniach:
Obrazek
Obrazek
RIDER
Awatar użytkownika
hryst
Posty: 297
Rejestracja: 16 listopada 2006, 10:04
ID Steam: hryst
ID gracza: 0
Lokalizacja: minsk
Kontakt:

Re: Wydajność Armed Assault a sprzęt

Post autor: hryst »

Zmieniając w Intel E6750@3.2GHz 2GB RAM grafę na ATI 2900XT
Obrazek
Przy ustawieniach wszystkich na MAX i widoczności ponad 2KM mam 23 FPS

Obrazek
W mieście nie spada poniżej 50 FPS
You will be assimilated. Resistance is futile. :ofp
Intel E6750@3.5|Abit IP35|LCD DELL 20'|X2900XT 512MB|2x2GB RAM HyperX|SATA750GB|BR LG GBW-H10N|SB A.4|Sunbeam ST + 620-A12S|
Awatar użytkownika
-=HuNTeR=-
Posty: 431
Rejestracja: 17 grudnia 2006, 11:50
ID Steam:
Numer GG: 7474995
Kontakt:

Re: Wydajność Armed Assault a sprzęt

Post autor: -=HuNTeR=- »

Po ile był ten radek? I jaka firma?
ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólna dyskusja o ArmA”