aa no to OK. W tej rozdziałce jak najbardziej pograsz.barth89 pisze:... i zamierzam grać na średnich ustawieniach w rozdziałce 1024x768, więc mam nadzieję, że jakoś będzie
PS. Wykręcony PII955 z 3700 na 3900 raptem dał 2 klatki więcej w MP

Moderator: Inkwizytor
aa no to OK. W tej rozdziałce jak najbardziej pograsz.barth89 pisze:... i zamierzam grać na średnich ustawieniach w rozdziałce 1024x768, więc mam nadzieję, że jakoś będzie
Ja co prawda nie grałem jeszcze, ale nie trzeba być znawcą, żeby wiedzieć, że ten procesor dla tej gry to tragedia...CharleS pisze:Pytanko do znawców tematu, pogram sobie coś na tym (interesuje mnie granie w MP) ?
Intel Pentium 4HT 3Ghz
GeForce 7600 GS
RAM 1,50 GB
WIN 7 32bit
Zależnie od rozdzielczości - nisko/średnie.Mustang_PL pisze:Czy pójdzie mi na tej maszynie i na jakich detalach?
Procesor: AMD Athlon 64 X2 6000+ 3,1Ghz
Karta Graficzna: GeForce 9600GT 512MB 256bit
Pamięć RAM: 2GB
System Operacyjny: Windows XP
Według tych danych jak najbardziej spełniam zalecane wymagania.CD-Action pisze:Wymagania minimalne ArmA II to:
* Procesor: Dual Core (Intel Pentium 4 3 GHz, Intel Core 2 GHz, AMD Athlon 3200+ lub szybszy)
* Pamięć: 1 GB
* Karta grafiki: 256 MB RAM, Nvidia Geforce 7800/ATI Radeon 1800 lub szybsza, kompatybilna z Shader Model 3
* 10 GB HDD
Konfiguracja zalecana do gry w ArmA II to:
* Procesor: Quad Core lub szybki Dual Core (Intel Core 2,8 GHz, AMD Athlon 64 X2 4400+ lub szybszy)
* Pamięć: 2 GB
* Karta grafiki: 512 MB RAM, Nvidia Geforce 8800GT/ATI Radeon 4850 lub szybsza, kompatybilna z Shader Model 3
* 10 GB HDD