Po co addony ?

Dodatki i modyfikacje Armed Assault - te bardziej, jak i te mniej oficjalne

Moderator: Inkwizytor

Marqz
Posty: 101
Rejestracja: 08 lutego 2007, 08:17
ID Steam:

Re: Po co addony ?

Post autor: Marqz »

Garbol pisze: Bo sam chyba nie wie co pisze?
Marqz pisze: Mam pytanie po co addon makerzy robią te wszystkie cacka jak RHS Hinda czy Apacza, ekstra gnaty w stylu Sako TRG w Swiss Modzie skoro NIE MA DO TEGO MISJI.



Marqz - Addony robi człowiek który chce, tak samo jak ty chcesz sobie zrobić kawkę czy iść wypić piwko tak on robi addony. Myślę że za bardzo go nie obchodzi to czy ktoś chce zrobić z ich udziałem misję. Ale coś takiego jak addony dodaje "smaka" grze.

Pytasz się o strony jest coś takiego jak http://www.armaholic.com/ - tam masz misje MP i SP.
Oraz http://www.ofpmdb.net/.

Garbol jak widzisz wiem co pisze inni uważają podobnie. Dzięki za adresy ston armaholika obczaiłem faktycznie dużo fajnych misji i kampanii.
Jerry nie opowidaj o narzędziach edytorskich bo jakoś potrafili chłopaki zrobić świt czy krew, poi i łzy i są super a narzędzi edytorskich jeszcze BIS im nie dał. Addony które testowałem czyli w szczególności Hind i Apache czy gnaty w swissModzie działają bez zarzutu w 1.05 a jak wyjdzie oficjalny patch 1.07 top chłopaki napewno te addony zaktualizują.
Dlatego kolejny raz ponawiam pytanie. Czy ktoś wie jak otworzyć w edytorze istniejące misje sp/mp. Po uzyskaniu tej wiedzy możliwe będzie samodzielne wrzucanie addonów do misji i urozmaicanie rozgrywki. Zauważcie że addonmakerzy tak właśnie edytowali niektóre misje sp i dodali je zmienione do swoich Addon packów.
Awatar użytkownika
Jerry
Posty: 230
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 20:46
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdańsk / Warszawa

Re: Po co addony ?

Post autor: Jerry »

Marqz pisze: Jerry nie opowidaj o narzędziach edytorskich bo jakoś potrafili chłopaki zrobić świt czy krew, poi i łzy i są super a narzędzi edytorskich jeszcze BIS im nie dał.


Nie zauważyłem, żeby był wykorzystane tam jakieś dodatkowe addony ;)
:8bz
Obrazek
Marqz
Posty: 101
Rejestracja: 08 lutego 2007, 08:17
ID Steam:

Re: Po co addony ?

Post autor: Marqz »

Jerry pisze:
Marqz pisze: Jerry nie opowidaj o narzędziach edytorskich bo jakoś potrafili chłopaki zrobić świt czy krew, poi i łzy i są super a narzędzi edytorskich jeszcze BIS im nie dał.


Nie zauważyłem, żeby był wykorzystane tam jakieś dodatkowe addony ;)

To nie ma znaczenia są i inne misje stworzone chociażby dla tych addonów w ich packach np. Rats Nest dla hinda a narzędzi edycyjnych jak nie było tak nie ma.
Awatar użytkownika
Garbol
Posty: 243
Rejestracja: 13 stycznia 2007, 01:14
ID Steam:
Numer GG: 1299924
ID gracza: 0

Re: Po co addony ?

Post autor: Garbol »

"Krew Pot i Łzy" to oficjalna misja tak btw...

Ale teraz już kompletnie nie rozumiem tego co piszesz, chodzi ci o to że:

-Niema misji do addonów?
-Niema addonów do misji?
-czy Niema narzędzie edycyjnych? Bo się pogubiłem 8O
Obrazek
W wojsku służyłem od 06.08.2008 do 27.04.2009 - Siły Powietrzne Operator radarów NUR-31, NUR-31MK, NUR-41, Nur-12.
Awatar użytkownika
Tajgeer
Posty: 444
Rejestracja: 10 lutego 2007, 18:56
ID Steam: tajgeer
Lokalizacja: Łódź

Re: Po co addony ?

Post autor: Tajgeer »

Garbol pisze: -Niema misji do addonów?
-Niema addonów do misji?
-czy Niema narzędzie edycyjnych? Bo się pogubiłem 8O


Wszystkich tych rzeczy brakuje. Narzędzi wiadomo (niefrasobliwość BiSu), addonow do misji nie ma (albo nikt nie chce robic misji na jakichś addonach). Misji do addonów też nie ma (bo nikomu nie chce sie robic misji na tych addonach co są)

:?
Marcin_BM
Posty: 17
Rejestracja: 09 maja 2007, 00:04
ID Steam:

Re: Po co addony ?

Post autor: Marcin_BM »

Co do głównego pytania to tak jak ktoś tutaj napisał robi się je dla siebie a później nimi dzieli co do zabawy addonami to np na forum BIS jest troche inne nastawienie :P. Co do narzędzi do Arma to wszyscy się cudów spodziewają a wcale tak nie będzie, zapewne bedzie O2 i cos do robienia map z tym ze O2 to nie bedzie nic szczegolnego. Wazniejsze od O2 beda informacje z BIS o mozliwosciach silnika i jego mozliwosci wykorzystania ale raczej i tak wiekszosc odkryja mądre glowy jak Solus. Twórca addonów to nie zawsze twórca misji. Ten pierwszy umożliwia wzbogacenie misji drugiemu i do twórców misji powinno być skierowane pytanie czemu akurat nie używają tych addonów. Ktoś napisał też że 5 min zabawy i wyrzucić, właśnie o tą zabawę chodzi . Zresztą tu wychodzi że wszystko na gotowe ma być ? tj. dajcie addon i zrobcie najlepiej kampanię taką co ma z 30 misji a ja będę grał :rant . A i jeszcze jedna sprawa, każdą misję sie tak da przerobić aby używała każdych dodatków wiec trochę dobrych chęci ...
Firefly
Posty: 744
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 21:23
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Po co addony ?

Post autor: Firefly »

Marcin_BM pisze: Co do głównego pytania to tak jak ktoś tutaj napisał robi się je dla siebie a później nimi dzieli co do zabawy addonami to np na forum BIS jest troche inne nastawienie :P. Co do narzędzi do Arma to wszyscy się cudów spodziewają a wcale tak nie będzie, zapewne bedzie O2 i cos do robienia map z tym ze O2 to nie bedzie nic szczegolnego. Wazniejsze od O2 beda informacje z BIS o mozliwosciach silnika i jego mozliwosci wykorzystania ale raczej i tak wiekszosc odkryja mądre glowy jak Solus. Twórca addonów to nie zawsze twórca misji. Ten pierwszy umożliwia wzbogacenie misji drugiemu i do twórców misji powinno być skierowane pytanie czemu akurat nie używają tych addonów. Ktoś napisał też że 5 min zabawy i wyrzucić, właśnie o tą zabawę chodzi . Zresztą tu wychodzi że wszystko na gotowe ma być ? tj. dajcie addon i zrobcie najlepiej kampanię taką co ma z 30 misji a ja będę grał :rant . A i jeszcze jedna sprawa, każdą misję sie tak da przerobić aby używała każdych dodatków wiec trochę dobrych chęci ...


Lepiej tego ujac nie mozna. Roszczeniowe postawy roznych osob raczej zzniechecaja do robienia addonow czy misji. Jak ktos chce misje do addonow to czemu sam tego nie zacznie robic?? Niech by kazdy narzekajacy zrobil choc jedna misje to bysmy mieli misji na pare lat.
Retired. Unavailable until further notice.
Marqz
Posty: 101
Rejestracja: 08 lutego 2007, 08:17
ID Steam:

Re: Po co addony ?

Post autor: Marqz »

Marcin_BM pisze: A i jeszcze jedna sprawa, każdą misję sie tak da przerobić aby używała każdych dodatków wiec trochę dobrych chęci ...

Stary błagam napisz jak ? W tym temacie już 3 razy to pytanie powtarzałem i wszyscy tylko mnie krytykują albo rozpisują się o różnych bzdurach ale NA TO ZASADNICZE PYTANIE JESZCZE NIKT NIE ODPOWIEDZIAŁ. Przeczytaj mój pierwszy post. Rozpakowuje plik .pbo ale jak wrzucam misje do katalogu z którego edytor otwiera misje to dostaje info że misja jest z czymś połączona i nie mogę otworzyć. Nie chce nic na gotowca poprostu niech ktoś będzie tak uprzejmy i podpowie jak edytować istniejące misje. Pozdrawiam
Firefly
Posty: 744
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 21:23
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Po co addony ?

Post autor: Firefly »

Marqz pisze:
Marcin_BM pisze: A i jeszcze jedna sprawa, każdą misję sie tak da przerobić aby używała każdych dodatków wiec trochę dobrych chęci ...

Stary błagam napisz jak ? W tym temacie już 3 razy to pytanie powtarzałem i wszyscy tylko mnie krytykują albo rozpisują się o różnych bzdurach ale NA TO ZASADNICZE PYTANIE JESZCZE NIKT NIE ODPOWIEDZIAŁ. Przeczytaj mój pierwszy post. Rozpakowuje plik .pbo ale jak wrzucam misje do katalogu z którego edytor otwiera misje to dostaje info że misja jest z czymś połączona i nie mogę otworzyć. Nie chce nic na gotowca poprostu niech ktoś będzie tak uprzejmy i podpowie jak edytować istniejące misje. Pozdrawiam

Wiesz co, zaczynasz byc irytujacy. Przez ten czas mogles juz swobodnie znalesc odpowiedz na google ale dobra, podam ci ja na tacy.

Sciagasz programik cpbo.exe. Rozpakowujesz nim dana misje czy kampanie np. misja.pbo. Potem rozpakowany katalog z misja kopiujesz do
C:\Documents and Settings\NICK\Moje dokumenty\ArmA Other Profiles\NICK\missions\

Nastepnie otwierasz edytor w Arma i et voila masz rozpakowana misje gotowa do edycji.

Nastepnym razem rusz czasem sam glowa o to jedno cie prosze. Ok?
Retired. Unavailable until further notice.
Awatar użytkownika
ufoman
Posty: 1184
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 19:48
ID Steam:
ID gracza: 40452
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Po co addony ?

Post autor: ufoman »

Marqz, odpisalem Ci na PW jak to zrobic, co prawdo ogolnikowo, ale odrobina checi i bys doszedl do sedna...
Awatar użytkownika
Yac
Posty: 447
Rejestracja: 21 stycznia 2007, 08:54
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Po co addony ?

Post autor: Yac »

Dodałbym tylko jeszcze że w wypadku gdy misja jest zaznaczona jako - tylko do odczytu będzie niewidoczna i niepodlegająca edycji. Trzeba wtedy odznaczyc i..gotowe. To pisałem ja - drugi gośc z tacą zza pleców Firefly :lol:
Obrazek
Zablokowany

Wróć do „Addony - tworzenie oraz modyfikacja gry”