'Czy wiesz że?'

Dyskusje związane ściśle z ArmedAssault ;-)

Moderator: Inkwizytor

Awatar użytkownika
Zajcew
Posty: 51
Rejestracja: 16 grudnia 2006, 15:35
ID Steam:
Lokalizacja: Piaseczno

Re: 'Czy wiesz że?'

Post autor: Zajcew »

-Sztuczna Inteligencja jest tak wyrafinowana, że wpierw znajdzie ukrycie, zanim zmieni magazynek


AI jest tak głupie że nawet nie próbuje się schowac tylko stoi jak te barany idące na rzeź.

Jedyny plus jaki do tej pory zuważyłem to efekty HDR.
Awatar użytkownika
yorgoo
Posty: 26
Rejestracja: 18 grudnia 2006, 10:21
ID Steam:

Re: 'Czy wiesz że?'

Post autor: yorgoo »

Sztuczna Inteligencja jest tak wyrafinowana, że wpierw znajdzie ukrycie, zanim zmieni magazynek


tylko czemu nie mozna bylo wprowadzic ladowania broni podczas poruszania sie ??!!! bo to najbardziej wqr....ca rzecz w teraz juz obydwoch czesciach!!

co do balistyki to roznie bywa , celujac ze snajperki do celu oddalonego o 350m musialem celowac nizej wzgledem celu, gdzie na logike biorac pod uwage ze pocisk obniza lot wzgledem odleglosci celowac powinno sie wyzej!
Ostatnio zmieniony 29 grudnia 2006, 17:58 przez yorgoo, łącznie zmieniany 1 raz.
grunt to w ch.. prąd i okna na front
Awatar użytkownika
Koval
Posty: 378
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 20:59
ID Steam:
Numer GG: 5246848
ID gracza: 0
Lokalizacja: Poznań

Re: 'Czy wiesz że?'

Post autor: Koval »

To nie jest do końca tak. Musisz brać pod uwagę takie sprawy jak odrzut np. - w kałasznikowach dla przykładu strzelasz 'na zero' (mając szczerbinkę i muszę zgraną w pozycji 'zero') jeżeli się nie mylę do 300 metrów, ze względu na odrzut broni, potem dopiero w miarę wzrastania odległości od celu przestawiasz ramię szczebinki na kolejne pozycje :P Każda broń ma swoją specyfikację, nie ma na to reguły - że przy takiej odległości musisz broń podnieść lub opuścić.
ASUS K72J
i3 M350 2.27Ghz | 4GB RAM
Radeon Mobility HD5150
Awatar użytkownika
PoitleK
Posty: 190
Rejestracja: 18 grudnia 2006, 19:55
ID Steam:
Numer GG: 2535531
Lokalizacja: Wrocław

Re: 'Czy wiesz że?'

Post autor: PoitleK »

W tej wielkiej kryptoreklamie produktu, której większość punktów byłaby nowościami w momencie premiery... OFP
autor zapomnial o najwazniejszym punkcie:

- Czy wiesz ze od kilku lat nie bylo na rynku produktu ktory tak bardzo zaskoczy cie brakiem optymalizacji kodu i wymaganiami wogole nie przekladajacymi sie na efekty audiowizualnie.
Peace is a lie, there is only passion.
Through passion, I gain strength.
Through strength, I gain power.
Through power, I gain victory.
Through victory, my chains are broken.
The Force shall free me.

Sith Code
Awatar użytkownika
yorgoo
Posty: 26
Rejestracja: 18 grudnia 2006, 10:21
ID Steam:

Re: 'Czy wiesz że?'

Post autor: yorgoo »

DOkladnie podsumowujac mozna powiedziec ze sumka jaka trzeba wydac na sprzet zeby ARMA chodzila w miare plynnie na srednich detalach to grubo przesadzony wklad ktory wole spozytkowac inaczej bo ARMA nie jest poprostu tego warta.
grunt to w ch.. prąd i okna na front
Firefly
Posty: 744
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 21:23
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: 'Czy wiesz że?'

Post autor: Firefly »

Obrazek

Czy wiesz, ze w ArmA Mikolaje siedza w kominach? :)
Retired. Unavailable until further notice.
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: 'Czy wiesz że?'

Post autor: Forrestal »

Firefly pisze: [imga]http://i83.imagethrust.com/i/532881/eastereggkamin.jpg[/imga]

Czy wiesz, ze w ArmA Mikolaje siedza w kominach? :)


Stare - odkrylem to w listopadzie :P
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Cooba
Posty: 65
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 23:21
ID Steam:

Re: 'Czy wiesz że?'

Post autor: Cooba »

hrehrehre...zejepiste !
Awatar użytkownika
yorgoo
Posty: 26
Rejestracja: 18 grudnia 2006, 10:21
ID Steam:

Re: 'Czy wiesz że?'

Post autor: yorgoo »

to trza bylo napisac w listopadzie ;]
grunt to w ch.. prąd i okna na front
Awatar użytkownika
Koval
Posty: 378
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 20:59
ID Steam:
Numer GG: 5246848
ID gracza: 0
Lokalizacja: Poznań

Re: 'Czy wiesz że?'

Post autor: Koval »

Zauważyłem, że działają rykoszety - wystarczy strzelić w asfalt niemalże poziomo i widać jak smugacz odbija się i leci do góry... szkoda, że dzieje się to również jak walimy w ziemię :roll:
ASUS K72J
i3 M350 2.27Ghz | 4GB RAM
Radeon Mobility HD5150
Awatar użytkownika
ufoman
Posty: 1184
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 19:48
ID Steam:
ID gracza: 40452
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: 'Czy wiesz że?'

Post autor: ufoman »

Dopiero?
ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólna dyskusja o ArmA”