
Przyszlosc - patch 1.06 (?)
Moderator: Inkwizytor
Re: Przyszlosc - patch 1.06 (?)
A po co wam slabszy czolg od T80?? Zmiencie sobie nazwe T72 i dodajcie teksture z ERA i juz macie T90
.

Retired. Unavailable until further notice.
- Robi
- Posty: 300
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 20:27
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: [52°39'E - 19°03'N] - Włocławek
- Kontakt:
Re: Przyszlosc - patch 1.06 (?)
Firefly pisze: Zmiencie [...] i dodajcie [...] i juz macie...
Różnica polega na tym, że wolałbym aby to zrobił BIS

Tak dla zasady: Zawsze po niewłaściwej stronie!
- Matte
- Posty: 805
- Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
- ID Steam:
- Numer GG: 3470353
- ID gracza: 2166020
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Przyszlosc - patch 1.06 (?)
Ta przyszłość jest tak niedaleka że dziś sie z nią spotkałem


Jestem BIS fanboyem!

FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net


FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
- Forrestal
- Posty: 1738
- Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
- ID Steam:
- Numer GG: 3201083
- ID gracza: 2006531
- Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
- Kontakt:
Re: Przyszlosc - patch 1.06 (?)
Jeszcze nie 1.06 ale 1.05+
http://www.flashpoint1985.com/cgi-bin/i ... 72;t=60837
Public beta, czyli chca abysmy dalej testowali przed wydaniem prawdziwego 1.06. Z changeloga wynika ze nieco tam poprawili ale nic nadzwyczajnego.
http://www.flashpoint1985.com/cgi-bin/i ... 72;t=60837
Public beta, czyli chca abysmy dalej testowali przed wydaniem prawdziwego 1.06. Z changeloga wynika ze nieco tam poprawili ale nic nadzwyczajnego.
- klamacz
- Posty: 818
- Rejestracja: 23 listopada 2006, 09:54
- ID Steam:
- Numer GG: 2019934
- ID gracza: 2320644
- Lokalizacja: Szczytno
- Kontakt:
Re: Przyszlosc - patch 1.06 (?)
Forrestal pisze: Jeszcze nie 1.06 ale 1.05+
http://www.flashpoint1985.com/cgi-bin/i ... 72;t=60837
Public beta, czyli chca abysmy dalej testowali przed wydaniem prawdziwego 1.06. Z changeloga wynika ze nieco tam poprawili ale nic nadzwyczajnego.
najciekawsze, ze jak piszą Suma i Maruk na forum BIS (czyli developerzy) - beta 1.05+ instaluje sie niejako obok podstawowej wersji czyli mozna uzywac jednoczesnie i tej i tej wersji.
Beztresowe testowanie, jesli chcecie znac moje zdanie







Re: Przyszlosc - patch 1.06 (?)
ja ściągam zobaczymy czy będzie działać 

Re: Przyszlosc - patch 1.06 (?)
To łatka poprawiająca silnik, wynika tak ze słów Maruka. Zaisntaluje, a co tam!
- [PR] Slavko
- Posty: 91
- Rejestracja: 17 stycznia 2007, 10:57
- ID Steam:
- Numer GG: 157910
Re: Przyszlosc - patch 1.06 (?)
Wow, ślicznie biega, poprawa jest spora, przynajmnej na kartcie ATi gra dostała "kopyta" ....żeby nie zagłębiać sie w szczegóły .... olbrzymi +.
Powered by ULi

Re: Przyszlosc - patch 1.06 (?)
Poprawa jest, niestety dla 8800GTX ustawienia tekstur na high powodują nadal problemy. Jednak jest to krok do przodu. Premiera za oceanem goni
.

- klamacz
- Posty: 818
- Rejestracja: 23 listopada 2006, 09:54
- ID Steam:
- Numer GG: 2019934
- ID gracza: 2320644
- Lokalizacja: Szczytno
- Kontakt:
Re: Przyszlosc - patch 1.06 (?)
Mam Ati 1800 GTO i jestem zachwycony tą betą. Najbardziej widoczna zmiana to zasieg widzenia, ktory zostal poprawiony, poza tym dodano trzeci stopien szczegolowosci "postprocessingu" (teraz jest low, high, very high). Ewidentnie tez zostal zoptymalizowany silnik graficzny w pewnym, malym stopniu. Aktualnie moge grac juz na ustawieniach medium z 4 kilometrowym zasiegiem widzenia i wlasciwie zawsze mam conajmniej 20 klatek .... (poprzednio taki efekt mialem przy zasiegu 1500 i ustawieniach low)
niestety kilka misji, ktore chcialem potestowac (np. Dynamic War SP) wywalaja sie na nowym patchu, ale o tym ostrzegal BIS i jest to spowodowane roznica w dzialaniu jakichstam funkcji w skryptach
niestety kilka misji, ktore chcialem potestowac (np. Dynamic War SP) wywalaja sie na nowym patchu, ale o tym ostrzegal BIS i jest to spowodowane roznica w dzialaniu jakichstam funkcji w skryptach






Re: Przyszlosc - patch 1.06 (?)
Swietna optymalizacja. Moze jeszcze wymaga poprawy, ale spory krok do przodu został uczyniony.
Porównanie:
1.05+ - max detale, Postefekty na low, zasieg - 3 km.

1.05 - normalne detale, postefekty na low, zasieg - 3 km

Widac, mgiełka ktora miała zwiekszac płynnosc, okazala sie jednak kula u nogi silnika. Wreszcie mozna sobie swobodnie polatać samolotem (oczywiscie przelot nad miastem dalej sprawia problem). Sprzet - X2 3800+, 1 GB RAM i 7900GS.
Porównanie:
1.05+ - max detale, Postefekty na low, zasieg - 3 km.

1.05 - normalne detale, postefekty na low, zasieg - 3 km

Widac, mgiełka ktora miała zwiekszac płynnosc, okazala sie jednak kula u nogi silnika. Wreszcie mozna sobie swobodnie polatać samolotem (oczywiscie przelot nad miastem dalej sprawia problem). Sprzet - X2 3800+, 1 GB RAM i 7900GS.