Arma 2: OA i RFT - patch 1.59
- RozekPoland
- Posty: 193
- Rejestracja: 20 czerwca 2010, 13:16
- ID Steam: RozekPoland
- Numer GG: 24417445
- Kontakt:
Re: ARMA 2: OA i RFT - patch 1.59
Zamiast szerzyć jakieś mity proponuję zapoznać się czym jest ATOC na oficjalnej wikipedii ARMA:
http://community.bistudio.com/wiki/arma2.cfg
http://community.bistudio.com/wiki/arma2.cfg
- Slawek
- Posty: 819
- Rejestracja: 18 grudnia 2009, 00:42
- ID Steam: EC_Zadra
- Numer GG: 11973988
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: ARMA 2: OA i RFT - patch 1.59
Bawiłem się tymi ustaweniami i zawsze jakiś problem wizualny. Nie będę zmieniał ustawień jak chcę pograć na różnych mapach. Ci co mają samo OA pewnie nie będą mieli problemu z wyborem ustawienia. Zostaję przy ustawieniu AToC=0.
edit:
arma2.cfg nie posiada tego parametru, dopiero arma2OA.cfg go posiada.
edit:
arma2.cfg nie posiada tego parametru, dopiero arma2OA.cfg go posiada.
Re: ARMA 2: OA i RFT - patch 1.59
Moim zdaniem wszystkie patche od 1.55 w górę więcej psują niż poprawiają. Panowie z BISu po prostu się pogubili. Osobiście nadal gram na 1.54
combat ready
Re: ARMA 2: OA i RFT - patch 1.59
Nie wiem czy tak psują, to ze popełnili błąd przy aikach, to przy płynności gry zmienili i to się odczuwa kilka fps'ów więcej ale przede wszystkim mniej przytkań a więcej płynności ale oczywiście znajdą się tacy co mają tak namieszane w sprzęcie, że im gra zamiast przyśpieszać z każdym kolejnym pachem to zwalnia
Jak dla mnie pach 1.59 jest na plusem dla Bohemii.

Re: ARMA 2: OA i RFT - patch 1.59
Panowie, zrobiłem defragmentacje i już tak nie wywala często
Co do najnowszego patcha - nie pogorszył, lekko poprawił wydajność Army.

Spec Służby
Re: ARMA 2: OA i RFT - patch 1.59
A mi ten nowy patch bardzo przypadł do gustu, bo:
- gra chodzi szybciej
- dodano skróty klawiszowe CTRL+1,2,3,4,5 oraz SHIFT+1,2,3,4,5
- konwoje rzeczywiście lepiej jeżdża, ale nadal jest dużo do zrobienia w tym temacie
- AI nie osłania się bezsensownie (gdy nie ma kogo osłaniać) podczas wsiadania do pojazdu będąc 5m od niego.
- gra chodzi szybciej
- dodano skróty klawiszowe CTRL+1,2,3,4,5 oraz SHIFT+1,2,3,4,5
- konwoje rzeczywiście lepiej jeżdża, ale nadal jest dużo do zrobienia w tym temacie
- AI nie osłania się bezsensownie (gdy nie ma kogo osłaniać) podczas wsiadania do pojazdu będąc 5m od niego.
Re: ARMA 2: OA i RFT - patch 1.59
Wracając do crashy to podczas wczorajszej gry tylko jednemu uczestnikowi misji padła gra i to na samym początku rozgrywki, przez następne 4 godziny było ok.
Re: ARMA 2: OA i RFT - patch 1.59
Oby patch 1.60 naprawił 90% błędów a nie żeby sam w sobie był błędem 

nick w grze: Jasina
Re: ARMA 2: OA i RFT - patch 1.59
Kupiłem wczoraj OA no i postanowiłem spaczować wsio. Ale coś mnie zdziwiło. Czemu w misjach mam misje(taką w bazie tej firmy że mogę sobie łazić i oglądać pojazdy) z Private Military Company skoro nawet nigdy nie kupiłem tego dlc?
Oczywiście misje z OA też mam.
Oczywiście misje z OA też mam.
Jak pomogłem daj Pozytywa 
Dziękuje

Dziękuje

-
- Posty: 511
- Rejestracja: 04 marca 2011, 06:30
- ID Steam:
- ID gracza: 209283
- Lokalizacja: Sieradz
Re: ARMA 2: OA i RFT - patch 1.59
Bo w patchach do OA masz wersje Lite [liche tekstury i dźwieki] jednostek z obu dlc PMC i BAF nie ma tylko całych kampanii [była cała kampania z PMC w patchu 1.56]. Możesz sobie grać w sieci i w singlu bez problemu [we wszystkie misje i kampanie jakie gracze stworzyli] zawierające te jednostki z obu dlc.
Re: ARMA 2: OA i RFT - patch 1.59
Aha czyli jak rozumiem mam to DLC "Private Military Company" tylko ze słabymi teksturami, dźwiękami i bez misji ta? Takie jak by demo tak?
Jak pomogłem daj Pozytywa 
Dziękuje

Dziękuje
