Czego nie lubicie w ArmA II?
Moderator: Inkwizytor
Re: Czego nie lubicie w ARMA II?
@SethSamson ArmA II to nie CoD, BF, że kiedy nie wpadniesz to na serwerach, chanelach, roomach tłumy. ArmA nie należny do gier szybkich, że wystarczy uruchomić gre i już grasz.Tu trza poświęcić czas, ludzie maja prace, szkołę, rodzinę itd. I by zagrać i tak naprawdę przyjemnie sobie pograć w dobrym klimacie trza poświęcić więcej czasu niż 5 minut. A nie każdy ma na to czas by siedzieć godzinami. Dlatego serwery na Armie nie są zawsze zapełnione, dlatego miedzy innymi powstają takie tryby rozgrywki Frontlines, Virtual Batle 2, które mobilizują graczy do wspólnej zabawy. A ty się pewnie spodziewałeś, że na każdym serwerze coś innego ujrzysz: inna mapa, inny tryb rozgrywki.
ArmA nie należny do tej kategorii gier, wymaga w większej lub mniejszej mierze współpracy między ludźmi, a współprace możesz uzyskać gdy są gracze, gracze mający więcej czasu niż 5 minut tak jak przy "napierdzielankach" typu CoD BF a w najbliższym czasie najnowszego Medal of Honor.
@PROCIK Co do "Frontlines", "VB2", nie każdemu tego typu rozgrywki pasują, między innymi tryb PvP, kolejna sprawa to VB2 to już nie dawne VB1, tu jest większa mobilizacja do obecności a nie luźnej gry, że kiedy będę miał wolny czwartek to sobie przyjdę na 21, oraz system "kumplostwa", odgórne przydzielanie stanowisk dowództwa, lotnictwa, pancerki i piechoty dzielącej się na kolejne przydziały, bez których projekt VB by nie istniał.
Wracając do tematu dla mnie również wiele aspektów Army II OA nie odpowiada, między innymi aspekt udźwiękowienia. Już prędzej wolałbym sztuczny nierealny dźwięk (np. strzału), ale perfidnie brzmiący i efektywny, a nie nędzne puste, krótkie stukanie. Nie sadze by w rzeczywistości SVD M24 DMR Saiga KSVK brzmiały identycznie. Wciskanie kitu w postaci zdjęć jak to Bisowcy nakręcali sound'y to ironia, kilka sprzętów zarejestrowali w trudnych warunkach i są "happy". Sorry ale nawet dodatek DLC z Brytyjczykami i ich zajefajnymi snajperkami typu AS-50 gdzie wystrzał półcalowego pocisku robi niesamowity huk to to stworzyli dźwięk jak z tłumika w porównaniu do M107, który również ma nienaturalny dźwięk aczkolwiek strzał z niego za pleców podrywa czasem z krzesła. Ale Sound to nie wszystko, bo choć co prawda możemy sobie ściągnąć mody z neta to i tak na wiele serwerów z nimi nie wejdziemy. Wiele mógłbym wymieniać problemów jakie powinien BIS poprawić, ale i tak dyskusja jest bezcelowa i bezefektywna.
ArmA nie należny do tej kategorii gier, wymaga w większej lub mniejszej mierze współpracy między ludźmi, a współprace możesz uzyskać gdy są gracze, gracze mający więcej czasu niż 5 minut tak jak przy "napierdzielankach" typu CoD BF a w najbliższym czasie najnowszego Medal of Honor.
@PROCIK Co do "Frontlines", "VB2", nie każdemu tego typu rozgrywki pasują, między innymi tryb PvP, kolejna sprawa to VB2 to już nie dawne VB1, tu jest większa mobilizacja do obecności a nie luźnej gry, że kiedy będę miał wolny czwartek to sobie przyjdę na 21, oraz system "kumplostwa", odgórne przydzielanie stanowisk dowództwa, lotnictwa, pancerki i piechoty dzielącej się na kolejne przydziały, bez których projekt VB by nie istniał.
Wracając do tematu dla mnie również wiele aspektów Army II OA nie odpowiada, między innymi aspekt udźwiękowienia. Już prędzej wolałbym sztuczny nierealny dźwięk (np. strzału), ale perfidnie brzmiący i efektywny, a nie nędzne puste, krótkie stukanie. Nie sadze by w rzeczywistości SVD M24 DMR Saiga KSVK brzmiały identycznie. Wciskanie kitu w postaci zdjęć jak to Bisowcy nakręcali sound'y to ironia, kilka sprzętów zarejestrowali w trudnych warunkach i są "happy". Sorry ale nawet dodatek DLC z Brytyjczykami i ich zajefajnymi snajperkami typu AS-50 gdzie wystrzał półcalowego pocisku robi niesamowity huk to to stworzyli dźwięk jak z tłumika w porównaniu do M107, który również ma nienaturalny dźwięk aczkolwiek strzał z niego za pleców podrywa czasem z krzesła. Ale Sound to nie wszystko, bo choć co prawda możemy sobie ściągnąć mody z neta to i tak na wiele serwerów z nimi nie wejdziemy. Wiele mógłbym wymieniać problemów jakie powinien BIS poprawić, ale i tak dyskusja jest bezcelowa i bezefektywna.
Re: Czego nie lubicie w ARMA II?
Nikt tu nie powiedział, że są identyczne, bo to jest niemożliwe. Są one jedynie zbliżone, czego o modach nie można powiedzieć.FOX-PL* pisze:Nie sadze by w rzeczywistości SVD M24 DMR Saiga KSVK brzmiały identycznie.

Re: Czego nie lubicie w ARMA II?
"Identycznie" w sensie, że SVD brzmi tak samo jak Saiga, KSVK, DMR albo M24, a nie jak w rzeczywistości.
A słowo "zbliżone" bym zamienił na zdanie "zbyt oddalone od rzeczywistości".
A słowo "zbliżone" bym zamienił na zdanie "zbyt oddalone od rzeczywistości".
Re: Czego nie lubicie w ARMA II?
Aha, to źle Cię zrozumiałemFOX-PL* pisze:"Identycznie" w sensie, że SVD brzmi tak samo jak Saiga, KSVK, DMR albo M24, a nie jak w rzeczywistości.

No cóż... Każdy ma swoje zdanieFOX-PL* pisze:A słowo "zbliżone" bym zamienił na zdanie "zbyt oddalone od rzeczywistości".


Re: Czego nie lubicie w ARMA II?
Heh co do M16 M4 to ci przyznam racje nawet bym powiedział, że AK74 i 47 są nawet ok może jeszcze kilka sztuk innych spluw ale za wiele tu do rozstrzygania i pisania. Ale strzały z broni ręcznej to nie wszystko bo prócz tego eksplozje środowisko-przestrzeń-klimat silniki broń pojazdów i wiele takich ta ma w sobie wiele zastrzeżeń albo niedopracowań ale nie wiem z jakiego powodu chyba lenistwa.
Re: Czego nie lubicie w ARMA II?
No eksplozje to szczerze mówiąc i mnie w uszy drażnią
Tak przeglądając te wszystkie pukawki można stwierdzić, że oni dokładnie nagrali tylko część broni, a resztę byle jak, lub sposobem "kopiuj, wklej"
Możliwe, że nie mieli już po prostu czasu na tak dokładne nagrywanie. Trochę offtopa zrobiliśmy 




Re: Czego nie lubicie w ARMA II?
Marine91 nie powiesz mi że dźwięk M107 z ACE jest mniej realistyczny niż oryginalny z army2 który jest nie porozumieniem. Jak tak patrze na dzisiejsze gry to uważam że gierki na Amigę miały wiece klimatu i lepiej dopracowane dźwiękiMarine91 pisze: Ja się z tym nie zgodzę... Nie używam żadnych modów dźwiękowych, bo według mnie, nie wyszedł jeszcze żaden mod, w którym dźwięki były by bardziej zbliżone do "prawdziwych", niż te z gry

combat ready
Re: Czego nie lubicie w ARMA II?
Tak, powiemLukeOne pisze:Marine91 nie powiesz mi że dźwięk M107 z ACE jest mniej realistyczny niż oryginalny z army2 który jest nie porozumieniem. Jak tak patrze na dzisiejsze gry to uważam że gierki na Amigę miały wiece klimatu i lepiej dopracowane dźwięki


Re: Czego nie lubicie w ARMA II?
sam bym przyznał że w ACE prawie wszystkie pukawki szturmowe klepią na jedno kopyto nie dziwie się że stworzono VopSound kompaktybilny z tym modem.
Re: Czego nie lubicie w ARMA II?
Cóż, mi w Armie 2 większość rzeczy się podoba - owszem, są pewne błędy, niedociągnięcia, ale przy takiej grze są one raz, że nieuniknione, a dwa, że nikną w tłumie zalet. Jednak jest jedna rzecz, która zdecydowanie "mnie siem nie podobuje" - wymagania sprzętowe
Człowiek po prostu przeżywa szok, gdy instaluje grę, ustawia (pamiętając, że jakieś 90% nowych tytułów chodzi mu na max detalach, a pozostałe "tylko" na średnio-wysokich), i nagle... ZONG! Gra wyciąga 10 FPS'ów. Zmniejsza detale - a tu dalej, 13 FPS'ów. W desperacji ustawia na minimum - no, jest te 20-25, ale gra wygląda jak sprzed jakichś 5-6 lat.
Naprawdę, to jedyna rzecz, która absolutnie mi się nie podoba

Naprawdę, to jedyna rzecz, która absolutnie mi się nie podoba

Re: Czego nie lubicie w ARMA II?
Tutaj kolega bardzo ładnie i zgodnie z prawdą podsumował produkty BohemiiTenebrael pisze:owszem, są pewne błędy, niedociągnięcia, ale przy takiej grze są one raz, że nieuniknione, a dwa, że nikną w tłumie zalet

