Virtual Battle - ogólna dyskusja.
Moderatorzy: VoY, Inkwizytor
- seba200
- Posty: 133
- Rejestracja: 02 października 2007, 16:59
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wawa/Otwock
Re: Virtual Battle - ogólna dyskusja.
* W punktach z amunicją nie można pobrać - ładunków wybuchowych i min.

-
- Posty: 18
- Rejestracja: 28 listopada 2009, 11:16
- ID Steam:
- ID gracza: 381060
Re: Virtual Battle - ogólna dyskusja.
Ja miałem też inny problem latałem mi24 , nie wiem czy tak miało być ale na radarze praktycznie nie miałem kropek czerwonych, wiec albo się mega ukrywaliście albo coś było nie tak. Widziałem wrogie heli na granicy widoczności a na radarze pusto było. Wojtek pomyśl nad zrobieniem skryptu do wstrzymywania misji żeby ludzie mogli się np łączyć np po dziesięciu na min wtedy nie powinno byc problemów ze skryptami a misja by stała ...
- olo101
- Posty: 38
- Rejestracja: 04 sierpnia 2008, 19:26
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Zduńska Wola
Re: Virtual Battle - ogólna dyskusja.
kiedys grajac na publicznym serwerze grajac w jakas latajaca misje widzialem zajesty patent. Zamiast tego cholernego radaru na gorze ekranu byl tylko sam kompas. Co dziwniejsze ze to chodzilo bez zadnych dodatkow na golej armie. Czy to jest mozliwe do wlaczenia czy juz musialbys grzebac w skryptach.
Tak na marginesie super srawa bylaby jakbysmy mieli to co w ICarmie, radar ale tylko z bialymi kropkami, zadnej mozliwosci lokowania i rozpoznawanie celow w granicy widocznosci.
Tak na marginesie super srawa bylaby jakbysmy mieli to co w ICarmie, radar ale tylko z bialymi kropkami, zadnej mozliwosci lokowania i rozpoznawanie celow w granicy widocznosci.
Re: Virtual Battle - ogólna dyskusja.
Czarnoruś:
zalety: każdy zna
wady: wydajność/wymagania
Podagorsk:
zalety: świetny klimat - jakby gotowa do zamieszkania, autor włożył naprawde dużo pracy i serca żeby wyspa wyglądała "naturalnie"
wady: nie stwierdzono ;p ...no dobra, pancerniacy mogą mieć kłopoty (- rozwiązanie: ograniczyć ilość "RPG")
Sbrodj:
zalety: znacznie(!) lepsza "wydajność" od pozostałych wysp
wady: autor zrobił ordynarną arene do wypasu tanków, "łyso", roślinność/drogi robione "w kwadrat".
orientacyjne FPSy (dyst.2500m - przelot heli + inf w mieście):
C: 50
P: 70
S: 110
zalety: każdy zna
wady: wydajność/wymagania
Podagorsk:
zalety: świetny klimat - jakby gotowa do zamieszkania, autor włożył naprawde dużo pracy i serca żeby wyspa wyglądała "naturalnie"
wady: nie stwierdzono ;p ...no dobra, pancerniacy mogą mieć kłopoty (- rozwiązanie: ograniczyć ilość "RPG")
Sbrodj:
zalety: znacznie(!) lepsza "wydajność" od pozostałych wysp
wady: autor zrobił ordynarną arene do wypasu tanków, "łyso", roślinność/drogi robione "w kwadrat".
orientacyjne FPSy (dyst.2500m - przelot heli + inf w mieście):
C: 50
P: 70
S: 110


- Mizz
- Posty: 19
- Rejestracja: 04 grudnia 2009, 17:15
- ID Steam:
- Numer GG: 2700647
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Gdańsk/Kętrzyn
Re: Virtual Battle - ogólna dyskusja.
Podagorsk jest mapką fajnie zalesiona , widoczne jest tez zroznicowanie terenowe. uwazam ze dla naszych czołgistow i pilotow, ktorzy sa zdolnymi graczami (tak tak tutaj wlasnie nastapila pochwała)teren nie bedzie stanowił problemu, co wiecej rozwiną swoje umiejetnosci do pozniejszych walk a ponadto zdobeda nowe doswiadczenie w innym terenie
Sbrodj Island jest mapką zbyt pusta. tutaj wypowiem sie jako jeden z członkow piechoty ze walka na otwartych terenach dla żołnierzy jest cięzka. Dla pancerniakow walki na otwartym polu sa oczywiscie duzo fajniejsze, ale chcialbym zebysmy zagrali taka mapkę na ktorej i piechota i siły pancerne i siły powietrzne beda w miare mozliwosci usatysfkacjonowane (pamietajmy ze nie da rady zadowolic wszystkich )
Pozdrawiam
Sbrodj Island jest mapką zbyt pusta. tutaj wypowiem sie jako jeden z członkow piechoty ze walka na otwartych terenach dla żołnierzy jest cięzka. Dla pancerniakow walki na otwartym polu sa oczywiscie duzo fajniejsze, ale chcialbym zebysmy zagrali taka mapkę na ktorej i piechota i siły pancerne i siły powietrzne beda w miare mozliwosci usatysfkacjonowane (pamietajmy ze nie da rady zadowolic wszystkich )
Pozdrawiam
Who Dares Wins


- VoY
- Posty: 672
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:42
- ID Steam:
- Numer GG: 3308113
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Virtual Battle - ogólna dyskusja.
Kłopoty z Mi24 sprawdzę ale zalecam Macku abyś aktualizował misje na serwerze. Graliśmy starą 0.93.
Sprawdzaj maile.
W kwestii "czerwonych kropek" i lokowań mogę jedynie powiedzieć że misja była źle wystartowana. Obowiązuje nas EXPERT więc admini powinni tych ustawień pilnować.
Pogadam ze "scryptmistrzami" o kwestii skasowania czerwonych kropek na nieaktywne białe.
Sprawdzaj maile.
W kwestii "czerwonych kropek" i lokowań mogę jedynie powiedzieć że misja była źle wystartowana. Obowiązuje nas EXPERT więc admini powinni tych ustawień pilnować.
Pogadam ze "scryptmistrzami" o kwestii skasowania czerwonych kropek na nieaktywne białe.
- PROCIK
- Posty: 494
- Rejestracja: 19 maja 2009, 11:10
- ID Steam:
- Numer GG: 2542288
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Doncaster, UK
Re: Virtual Battle - ogólna dyskusja.
Tak jak pisalem wczesniej, ja jako pancerniak mowie ze otwarty teren i plaski nie zawsze jest taki super dla pancerki. Oczywiscie szybciej sie przemieszcza i dalej strzela ale i tym samym jest sie bardziej odkrytym na strzaly przeciwnika, poza tym slyszalem ze na Sbrodj Island bedzie mozna znaczniej rozwinac lotnictwo mysliwskie jak i transportowe. To kolejne problemy dla tankistow, prawda? Otwarty teren zwiekszy dystans miedzy czolgami i do tego dobre bazy z samolotami zwieksza zagrozenie z powietrza. Podsumowujac jak dla mnie nie ma znaczenia jaka wyspe wybierzemy, trzeba umiec poradzic sobie w roznych warunkach pola walki.
W Podagorsku zawsze mozna na szczycie gorki porozwalac drzewa i zrobic sobie punkt wsparcia artylerii czolgowej na jakis wybrany teren
W Podagorsku zawsze mozna na szczycie gorki porozwalac drzewa i zrobic sobie punkt wsparcia artylerii czolgowej na jakis wybrany teren

- DonArkado
- Posty: 50
- Rejestracja: 27 listopada 2009, 16:16
- ID Steam:
- Numer GG: 4373239
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Legnica/Wrocław
- Kontakt:
Re: Virtual Battle - ogólna dyskusja.
myśle że tak było ustawione na mapie. Amerykańcom tez resowały sie śmigła po 15-20min. Nawet w pewnym momencie stoperem mierzyliśmy
Jest jednak kilka innych ważniejszych rzeczy np. gdy ktoś spalił komuś śmigło a ono sie nie rozbiło tylko wylądowało gdzieś w lesie to po 5 min "teleportowało" sie spowrotem do bazy czyli znikły możliwości pozbawienia 2giej strony np. transportu lotniczego. Troche to głupie było bo nawet nie trzeba było jeździć naprawczymi by śmigła ratować, wystarczyło w bazie poczekać aż same sie teleportują

Me GoSu K?? U LaMe No GaMe !! U Don't Have Brain !!
Play With The Best !! Die Like The Rest !!
I Play With GoSu !! U Wanna Try ?? LaMe Don't Cry !!
Play With The Best !! Die Like The Rest !!
I Play With GoSu !! U Wanna Try ?? LaMe Don't Cry !!
- mant3z
- Posty: 968
- Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
- ID Steam:
- ID gracza: 1111
- Lokalizacja: Gandza
- Kontakt:
Re: Virtual Battle - ogólna dyskusja.
Sbrodj Island - VB
Fajnie że jest symetryczna, szkoda że jest strasznie płaska i nudna (uboga w drzewa i obiekty)... z góry wygląda ohydnie.
Plusem będzie zapewne duża ilość FPS'ów i możliwość użycia herkulesa.
Nie oddaje głosu bo aż tak bardzo nie przejmuje się mapką
Fajnie że jest symetryczna, szkoda że jest strasznie płaska i nudna (uboga w drzewa i obiekty)... z góry wygląda ohydnie.
Plusem będzie zapewne duża ilość FPS'ów i możliwość użycia herkulesa.
Nie oddaje głosu bo aż tak bardzo nie przejmuje się mapką

Mów mi milordzie łapserdaku!
- VoY
- Posty: 672
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:42
- ID Steam:
- Numer GG: 3308113
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Virtual Battle - ogólna dyskusja.
Ufo jak pewnie wiesz misje VB mają opcje NOC 
Słyszałem też że wiosenna pogoda ma być kapryśna ... więc nie wiem w jakich warunkach przyjdzie nam walczyć
.
Patrzę też na tą wyspę duala ale trochę mała no i ta rzeka. Mosty to gardła gdzie poluje się na pojazdy.

Słyszałem też że wiosenna pogoda ma być kapryśna ... więc nie wiem w jakich warunkach przyjdzie nam walczyć

Patrzę też na tą wyspę duala ale trochę mała no i ta rzeka. Mosty to gardła gdzie poluje się na pojazdy.