Bitwy czwartkowe

VirtualBattle 2009

Moderatorzy: VoY, Inkwizytor

Awatar użytkownika
VoY
Posty: 672
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:42
ID Steam:
Numer GG: 3308113
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdynia

Re: VIRTUAL BATTLE

Post autor: VoY »

Zgłoszenia do składu - 23 osób. ( wolnych miejsc - 2 )

Procik
Nexus
Toscani
Stalker
DonArkado
Andrea
Rafi
Hubal
VoY
Cevlar
Driver
Cypek
Wojtekpolo
Michałko
Mizz
Vetis
Vteck
Romanov
Pit
Mistrz
Havker
Młody 82
Cristof_D
Ostatnio zmieniony 09 grudnia 2009, 00:06 przez VoY, łącznie zmieniany 2 razy.
Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
Jajcor
Posty: 116
Rejestracja: 03 lipca 2008, 14:06
ID Steam:
Numer GG: 7138111
ID gracza: 0

Re: VIRTUAL BATTLE

Post autor: Jajcor »

Witam Pany:-)
Dzięki za wczorajszą bitewkę treningową, było fajno tylko, że:
1. Ciężko gra się po 2 miesiącach przerwy grania w Armę i to tylko w single.
2. Brak celownika (trza się przyzwyczaić).
3. Dziwnie się gra jak się widzi po raz pierwszy mapę:-).
4. Trzeba się słuchać dowódców a nie latać i poznawać mapę (zapędziłem się jak głupi pod jedynkę zamiast pilnować dwójki - sorki Roman kiedyś się poprawię :)
5. Trochę kiepska widoczność jak dla mnie, jakoś w jedynce było o wiele lepiej - a tu się gapię i mało co widzę, ale to pewnie kwestia czasu i ogrania.
6. I pytanko.... Dlaczego można strzelać w respawnie???????? Z tego co pamiętam to kiedyś był zakaz zabijania...???

Nazrazie i do zobaczyska, miło było :D
_________________
Virtual Battle #1 Veteran
Obrazek
Awatar użytkownika
PROCIK
Posty: 494
Rejestracja: 19 maja 2009, 11:10
ID Steam:
Numer GG: 2542288
ID gracza: 0
Lokalizacja: Doncaster, UK

Re: VIRTUAL BATTLE

Post autor: PROCIK »

Siema Jacor!!
No troche sie zapedziles :) ale przynajmniej robiles im zamieszanie na jedynce :)
@5 Co do widocznosci to tak ma byc :) w Arma2 jest troche wiecej wszystkiego co ogranicza widocznosc, przynajmniej teraz to nie pustynia z kilkoma drzewkami :mrgreen: Ty mniej widzisza ale i oni mniej widza tez.
@6 Nadal nie wolno strzelac w bazie. Roznica jest taka ze to nie typowo klanowe bitwy, dlatego graja z nami inni gracze i moze nie sa dozyc zdyscyplinowani i zorientowani. Napewno jak ktos przegnie paleczke to zrobi sie z takim delikfentem porzadek. :)

Ja tez dziekuje za wczorajszy trening :dworship Teraz tylko mysle co powiedziec lepszej polowie ze dzisiaj znowu bede gral do 23h HAHA
Mam sugestie do Voya i innych graczy, moze zamiast jednej 2h rozgrywki zrobic dwie po 1h? I do tego zmiana stron.
Plusy takie sa, ze misja by sie zrestartowala i jest mniejsze ryzyko ze serwer bedzie lagowal.
Zmiana stron to wiadomo- da szanse na drugi start i nie bedzie domyslow ze ktos ma lepszy sprzet i teren dzialania.
Poza tym jak sie wygra po jednej i po drugiej to bedzie lepsza wygrana bo niezalezna od strony :) Dalej, zawsze mozna w przerwie siusiu kupka i papierosek co niektorzy :)
Awatar użytkownika
ufoman
Posty: 1184
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 19:48
ID Steam:
ID gracza: 40452
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: VIRTUAL BATTLE

Post autor: ufoman »

Wojtku, daj snajperom M107 i KSWK. Obecnie snajperki to ledwie przerosniete wiatrowki. Z bliska sa skuteczne, ale z 700-800m trzeba nawet 4'krotnie trafic w goscia by go ubic.

Moj wniosek pewnie przepadnie, ale zeby nie bylo, ze nie probowalem ;)
Awatar użytkownika
VoY
Posty: 672
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:42
ID Steam:
Numer GG: 3308113
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdynia

Re: VIRTUAL BATTLE

Post autor: VoY »

W tych starszych misjach zostawie to na razie bo nie chcę wypuszczać nowej wersji misji zmienionej jedynie o wyposazenie.
Powinna dzisiaj powstać nowa misja i tam nastąpią zadawalające Was zmiany.
Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
DRIVER
Posty: 247
Rejestracja: 11 kwietnia 2008, 20:43
ID Steam:
Numer GG: 6869863
ID gracza: 0
Lokalizacja: Koszalin

Re: VIRTUAL BATTLE

Post autor: DRIVER »

A jest mozliwosc by powstaly hmm... nocne misje? Fajnie by to wygladalo... plonace wraki, smugi pociskow itp :) no i bylo by trudniej :)(jeszcze trudniej :P )
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
VoY
Posty: 672
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:42
ID Steam:
Numer GG: 3308113
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdynia

Re: VIRTUAL BATTLE

Post autor: VoY »

Driver już dawno jest to zrobione. Każda misja ma w opcjach admina ustawienia nocy, dnia, trawy, dystansu ....

Panowie postanowiłem już nie wypisywać składu na kolejne walki. Zabawa jest na tyle znana już naszej społeczności że wiadomo iż każdy czwartek gramy.
Ile się zgłosi w tylu będziemy to grać lub zrobimy mixy.
Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
ufoman
Posty: 1184
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 19:48
ID Steam:
ID gracza: 40452
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: VIRTUAL BATTLE

Post autor: ufoman »

Nie zgodze sie z tym Voy, lista zawsze motywuje bo jest gwarantem na to, ze bedzie duzo typa.
Awatar użytkownika
DRIVER
Posty: 247
Rejestracja: 11 kwietnia 2008, 20:43
ID Steam:
Numer GG: 6869863
ID gracza: 0
Lokalizacja: Koszalin

Re: VIRTUAL BATTLE

Post autor: DRIVER »

Po czesci zgadzam sie z Ufo... Moze nie tyle co liste.. ale taka "życzliwa liste osob ktore gwarantuja ze beda" :). A mixy to calkiem zgrabny pomysl :)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
VoY
Posty: 672
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:42
ID Steam:
Numer GG: 3308113
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdynia

Re: VIRTUAL BATTLE

Post autor: VoY »

Uparte z was bachory ;) ale OK

Zgłoszenia do składu na czwartek ( 17 12 2009 )

Cristof
Wojtekpolo
Nexus
VoY
Cevlar
DonArkado
Hubal
Michałko
Driver
Mistrz
Stalker
Andrea
Młody
Below
ICE
Pako
Junak
Sławek
Rico
Galenrog
Ostatnio zmieniony 15 grudnia 2009, 19:59 przez VoY, łącznie zmieniany 4 razy.
Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
Hubal
Posty: 15
Rejestracja: 15 czerwca 2008, 14:01
ID Steam:
Numer GG: 8421368
ID gracza: 0

Re: VIRTUAL BATTLE

Post autor: Hubal »

Mnie też można wpisać na ten ostatni wolny czwartek w tym roku.
Obrazek
Obrazek
Zablokowany

Wróć do „VB1”