Rozlewanie się roślinności
Moderator: Inkwizytor
- SaS TrooP
- Posty: 1586
- Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
- Kontakt:
Re: Rozlewanie się roślinności
Idzie skrinszot. ustawienia na medium, cienie na high. Karta ma pamięć 1GB, jest jedną z lepszych, problem systemowy odpada. Windows XP 32bity (niestety). To mnie troszkę... wkurza. Dodam, iż czasem rozmazuję się na krótko murki, ściany etc.
ArmA 1.03, oryginał naturalnie, pacz stąd: http://www.armaholic.com/page.php?id=6704
http://i160.photobucket.com/albums/t198 ... /arma2.jpg
ArmA 1.03, oryginał naturalnie, pacz stąd: http://www.armaholic.com/page.php?id=6704
http://i160.photobucket.com/albums/t198 ... /arma2.jpg
- JonPL
- Posty: 270
- Rejestracja: 14 lipca 2009, 16:43
- ID Steam:
- Numer GG: 6628146
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Rozlewanie się roślinności
Upraszczanie modeli... coś tu jednak masz za nisko i ja stawiam na modele lub model karty graf
http://armacenter.pl/ - najdłużej istniejąca społeczność w historii polskiej sceny ArmA i OFP.
Dołącz do nas - weteranów - dajemy czadu już od czasów wczesnego Flashpointa.
Dołącz do nas - weteranów - dajemy czadu już od czasów wczesnego Flashpointa.
- SaS TrooP
- Posty: 1586
- Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
- Kontakt:
Re: Rozlewanie się roślinności
Radeon HD 4890 1GB DDR5, chłodzenie Vapor-X, acz to nie ma znaczenia.
Zejście na 1280 nie dało rezultatu, podniesienie jakości textur i obiektów do high także nie
Tutaj skrin ustawień:
http://i160.photobucket.com/albums/t198 ... /arma3.jpg
ufoman: Obowiazuja limity na forum.
Zejście na 1280 nie dało rezultatu, podniesienie jakości textur i obiektów do high także nie
Tutaj skrin ustawień:
http://i160.photobucket.com/albums/t198 ... /arma3.jpg
ufoman: Obowiazuja limity na forum.
- Matte
- Posty: 805
- Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
- ID Steam:
- Numer GG: 3470353
- ID gracza: 2166020
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Rozlewanie się roślinności
Przestań oversize'ować tekstury, i zainwestuj w detale obiektów ; >
Jestem BIS fanboyem!

FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net


FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
- Maćko
- Posty: 653
- Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
- ID Steam:
- ID gracza: 1
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Re: Rozlewanie się roślinności
Spróbuj - tekstury i pamięć vid. b.wysoko, anizo b.wysoko i obiekty b.wysoko. U mnie tylko tak można uzyskać "normalność" drzew na odległość.
- SaS TrooP
- Posty: 1586
- Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
- Kontakt:
Re: Rozlewanie się roślinności
Za dużej różnicy nie ma, minimalna poprawa, za to FPS spada. Jest grywalnie, ale już nie tak pieknie ;/
Narazie idę to męczyć na forum BISu. Mają zamiar to poprawić? Jakiś pacz to zmienia?
Narazie idę to męczyć na forum BISu. Mają zamiar to poprawić? Jakiś pacz to zmienia?
- Forrestal
- Posty: 1738
- Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
- ID Steam:
- Numer GG: 3201083
- ID gracza: 2006531
- Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
- Kontakt:
Re: Rozlewanie się roślinności
Komp Ci nie wyrabia
LODy sie zle laduja i przez to masz takie drzewa.
Po pierwsze ustaw tak aby Rodzdzielczosc interfejsu = 3D Rozdzielczosc
Po drugie to nie jest jakies tam rozlewanie sie rozdzielczosci tylko wlasnie zbyt wolno laduja sie odpowiednie LODy modeli przez to tak wyglada. Jak wyglada reszta Twojego kompa? Bo tutaj raczej o grafe nie chodzi a o waskie gardlo na lini HDD-Chipset-pamiec.

Po pierwsze ustaw tak aby Rodzdzielczosc interfejsu = 3D Rozdzielczosc
Po drugie to nie jest jakies tam rozlewanie sie rozdzielczosci tylko wlasnie zbyt wolno laduja sie odpowiednie LODy modeli przez to tak wyglada. Jak wyglada reszta Twojego kompa? Bo tutaj raczej o grafe nie chodzi a o waskie gardlo na lini HDD-Chipset-pamiec.
- SaS TrooP
- Posty: 1586
- Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
- Kontakt:
Re: Rozlewanie się roślinności
Proc: Q9550 4 x 2,83GhZ
RAM: 4GB (32 bity więc widzi 3,25GB)
HDD: Dość mały, 320GB (zakupię nowy w okolicach listopada)
Płyta główna: 2 lata, skoro wyrabia z quadem bez problemów to raczej kłopotów nie widzę.
Reszta chyba nie ma znaczenia.
RAM: 4GB (32 bity więc widzi 3,25GB)
HDD: Dość mały, 320GB (zakupię nowy w okolicach listopada)
Płyta główna: 2 lata, skoro wyrabia z quadem bez problemów to raczej kłopotów nie widzę.
Reszta chyba nie ma znaczenia.
Re: Rozlewanie się roślinności
SaS TrooP - przy takim kompie ustawienia na 'tylko' na Normal? - wyciśnij z niego więcej.
Ale nawiązując do tematu - jak takie cuda zauważam (lecz nie jest to cykliczne i każdorazowo) na niektórych serwerach w czasie gry MP. Nieraz jest tak że widać np BMP w oddali i wygląda na 'zdrowego' jednak kiedy przymierzę w niego to po 1-2 zaczyna się pojawiać obraz zniszczeń na nim itp. Tak samo z drzewami, budynkami itp. Lecz powtarzam - nie pojawia się to zawsze i też mnie to dziwiło lecz jakoś się przyzwyczaiłem.
SaS TrooP - czy problem pojawia się Ci tylko w MP?
Ale nawiązując do tematu - jak takie cuda zauważam (lecz nie jest to cykliczne i każdorazowo) na niektórych serwerach w czasie gry MP. Nieraz jest tak że widać np BMP w oddali i wygląda na 'zdrowego' jednak kiedy przymierzę w niego to po 1-2 zaczyna się pojawiać obraz zniszczeń na nim itp. Tak samo z drzewami, budynkami itp. Lecz powtarzam - nie pojawia się to zawsze i też mnie to dziwiło lecz jakoś się przyzwyczaiłem.
SaS TrooP - czy problem pojawia się Ci tylko w MP?
" ... Pamiętaj, Strach jest Twoim Jedynym Przewodnikiem tam ... tam gdzie Cienie kryją ... Śmierć ... "
Re: Rozlewanie się roślinności
Tez mam podobna sytuację np. gdy szybko się przemieszczam i nagle się zatrzymam to tekstury niektórych ścian budynków albo drzew są rozmazane
ale mija kilka sekund, góra 5 i wszystko powraca do normy. Uważam, że gdyby BiS nie inwestował grafy w te odblaski, połyski na niektórych modelach tektury, że większość pojazdów świecą się jak psu jajca
to by to wszystko lepiej ładowało i płynniej chodziło bez spadków FPS'ów. Może dlatego stworzyli te post efekty rozmazania, żeby nie było widać rozmazań tektury. hehe ironia losu 


