Edycja tekstur
Moderator: Inkwizytor
Re: Edycja tekstur
wygląda ciekawie
Re: Edycja tekstur
Odbieranie wyglądu jest rzeczą subiektywną.
Osobiście jest dla mnie wiele retekstur, które wolę niż całkowicie nowe pojazdy. Dla mnie najlepszy model ze słabymi teksturami jest nie do przyjęcia.
Osobiście jest dla mnie wiele retekstur, które wolę niż całkowicie nowe pojazdy. Dla mnie najlepszy model ze słabymi teksturami jest nie do przyjęcia.
Re: Edycja tekstur


+ to są oryginalne textury tylko przerobione dla mnie.
+ większa widoczność szczegółów np.nity i mniejsze rozmycie plamki pixel w czasie gry
- bardziej obciąża grafikę i dlatego wszystkiego nie przerabiam
Po za tym wiadomo że każdy znajdzie tu więcej + lub -
Mam cienki sprzęt.
procek AMD 2x2100 podkrenciny na 2x2800 i wyrabia .
grafikę gf9600 gt sonic cieniutka strasznie w ARMIE ale gram na 1280x1024 i narzekam.
4g ram
dysk Seagate 160 barracuda 8Mc w prawie połowie poświęcony dla ARMY
itd...
Ale staram się jak mogę bo dla mnie nie ma lepszej gry od ARMY




- Forrestal
- Posty: 1738
- Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
- ID Steam:
- Numer GG: 3201083
- ID gracza: 2006531
- Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
- Kontakt:
Re: Edycja tekstur
Ja sie zastanwiam co za sens przeskalowywania tekstury do wiekszego formatu jak wtedy tracimy na jakosci?
Re: Edycja tekstur
żeby później edytować większą
Re: Edycja tekstur
Ale jest taka opcja wyostrz jeszcze i jakość jest nawet lepsza.
Tyle że z tom opiciom ostrożnie bez przesady. 


- Forrestal
- Posty: 1738
- Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
- ID Steam:
- Numer GG: 3201083
- ID gracza: 2006531
- Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
- Kontakt:
Re: Edycja tekstur
Nie no sorry, ale nikt mi nie wmowi ze edytowanie "wiekszej" tekstury przynosi jakies wieksze korzysci niz edytowac oryginalna teksture. Poprostu nie ma mozliwosci aby powiekszona tekstura miala chociazby taka sama jakosc ja oryginalna - czlowiek jeszcze takich algorytmow nie wymyslil. Zaloze sie ze tekstura w oryginalnym rozmiarze i wyedytowana w ten sam sposob wygladala by lepiej niz ta powieksona i wyedytowana.
Re: Edycja tekstur
Ja tak myślę że jak masz np.znaczek i w tym znaczku jest textura 256x256 i dam jej 512x512.To przecież textura nie przekracza tego znaczka tylko musi się bardziej ścisnąć w tym znaczku.Bo przecież jeszcze nie zauważyłem utraty kawałków textury.
Ja nie powiększam obiektów np.w Oxygen 2 tylko texture.Tak jak masz monitor i dajesz mu 1024x768 i jak mu dasz wyższe rozdzielczości to wyświetla ci to samo tylko zaciska bardziej pixele.Ale jak stracę kawałek textury to dam znać.
Wiem o tym że rozciągam ale potem to się musi ścisnąć.




- Forrestal
- Posty: 1738
- Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
- ID Steam:
- Numer GG: 3201083
- ID gracza: 2006531
- Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
- Kontakt:
Re: Edycja tekstur
No wiec wlasnie, wychodzi na to samo. Mapowanie sie nie zmienia a jedynie rozmiar teskstury. Nie zysukjesz na tym ze tekstura ma wiekszy rozmiar, szczegolnie ze to ta sama powiekszona tekstura!GŁOŚNIK pisze:Ja tak myślę że jak masz np.znaczek i w tym znaczku jest textura 256x256 i dam jej 512x512.To przecież textura nie przekracza tego znaczka tylko musi się bardziej ścisnąć w tym znaczku.Bo przecież jeszcze nie zauważyłem utraty kawałków textury.Ja nie powiększam obiektów np.w Oxygen 2 tylko texture.Tak jak masz monitor i dajesz mu 1024x768 i jak mu dasz wyższe rozdzielczości to wyświetla ci to samo tylko zaciska bardziej pixele.Ale jak stracę kawałek textury to dam znać.
![]()
![]()
Wiem o tym że rozciągam ale potem to się musi ścisnąć.
BTW, nie wszystkie monitory dzialaja tak jak opisujesz

Re: Edycja tekstur
Głośnik, tak jak mówisz, że powiększasz teksturę x2 to ci nic nie daje, bo przecież ta tekstura i tak wróci do org. rozmiaru ściskając się. To tak jakbyś użył narzędzia zoom. No bo jak użyjesz zoomu, to tylko zyskasz większą powierzchnię edycji, a jak zapiszesz będzie tak samo. A większe tekstury mają większą wagę pliku i chyba się dłużej wczytują, nie?