Edycja tekstur

Dodatki i modyfikacje Armed Assault - te bardziej, jak i te mniej oficjalne

Moderator: Inkwizytor

Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1526
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: Edycja tekstur

Post autor: kondor »

wygląda ciekawie
Awatar użytkownika
Yac
Posty: 447
Rejestracja: 21 stycznia 2007, 08:54
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Edycja tekstur

Post autor: Yac »

Ja tam nic ciekawego nie widzę. Kolejna retekstura. Huraaaa :D
Obrazek
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1526
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: Edycja tekstur

Post autor: kondor »

Odbieranie wyglądu jest rzeczą subiektywną.
Osobiście jest dla mnie wiele retekstur, które wolę niż całkowicie nowe pojazdy. Dla mnie najlepszy model ze słabymi teksturami jest nie do przyjęcia.
GŁOŚNIK
Posty: 76
Rejestracja: 14 lutego 2009, 17:01
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Edycja tekstur

Post autor: GŁOŚNIK »

:dworship Spoko zgadzam się ale każdy lubi co innego i są też plusy i minusy tego.Ja to robię dla siebie i jeszcze się uczę obsługi tego oprogramowania. :coffee
+ to są oryginalne textury tylko przerobione dla mnie.
+ większa widoczność szczegółów np.nity i mniejsze rozmycie plamki pixel w czasie gry
- bardziej obciąża grafikę i dlatego wszystkiego nie przerabiam
Po za tym wiadomo że każdy znajdzie tu więcej + lub -


Mam cienki sprzęt.
procek AMD 2x2100 podkrenciny na 2x2800 i wyrabia .
grafikę gf9600 gt sonic cieniutka strasznie w ARMIE ale gram na 1280x1024 i narzekam.
4g ram
dysk Seagate 160 barracuda 8Mc w prawie połowie poświęcony dla ARMY
itd...
Ale staram się jak mogę bo dla mnie nie ma lepszej gry od ARMY :rox :violent :1th :violent
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: Edycja tekstur

Post autor: Forrestal »

Ja sie zastanwiam co za sens przeskalowywania tekstury do wiekszego formatu jak wtedy tracimy na jakosci?
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1526
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: Edycja tekstur

Post autor: kondor »

żeby później edytować większą
GŁOŚNIK
Posty: 76
Rejestracja: 14 lutego 2009, 17:01
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Edycja tekstur

Post autor: GŁOŚNIK »

Ale jest taka opcja wyostrz jeszcze i jakość jest nawet lepsza. :hapy Tyle że z tom opiciom ostrożnie bez przesady. :D
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: Edycja tekstur

Post autor: Forrestal »

Nie no sorry, ale nikt mi nie wmowi ze edytowanie "wiekszej" tekstury przynosi jakies wieksze korzysci niz edytowac oryginalna teksture. Poprostu nie ma mozliwosci aby powiekszona tekstura miala chociazby taka sama jakosc ja oryginalna - czlowiek jeszcze takich algorytmow nie wymyslil. Zaloze sie ze tekstura w oryginalnym rozmiarze i wyedytowana w ten sam sposob wygladala by lepiej niz ta powieksona i wyedytowana.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
GŁOŚNIK
Posty: 76
Rejestracja: 14 lutego 2009, 17:01
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Edycja tekstur

Post autor: GŁOŚNIK »

Ja tak myślę że jak masz np.znaczek i w tym znaczku jest textura 256x256 i dam jej 512x512.To przecież textura nie przekracza tego znaczka tylko musi się bardziej ścisnąć w tym znaczku.Bo przecież jeszcze nie zauważyłem utraty kawałków textury. :dworship Ja nie powiększam obiektów np.w Oxygen 2 tylko texture.Tak jak masz monitor i dajesz mu 1024x768 i jak mu dasz wyższe rozdzielczości to wyświetla ci to samo tylko zaciska bardziej pixele.Ale jak stracę kawałek textury to dam znać.:dworship :coffee :aliens Wiem o tym że rozciągam ale potem to się musi ścisnąć.
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: Edycja tekstur

Post autor: Forrestal »

GŁOŚNIK pisze:Ja tak myślę że jak masz np.znaczek i w tym znaczku jest textura 256x256 i dam jej 512x512.To przecież textura nie przekracza tego znaczka tylko musi się bardziej ścisnąć w tym znaczku.Bo przecież jeszcze nie zauważyłem utraty kawałków textury. :dworship Ja nie powiększam obiektów np.w Oxygen 2 tylko texture.Tak jak masz monitor i dajesz mu 1024x768 i jak mu dasz wyższe rozdzielczości to wyświetla ci to samo tylko zaciska bardziej pixele.Ale jak stracę kawałek textury to dam znać.:dworship :coffee :aliens Wiem o tym że rozciągam ale potem to się musi ścisnąć.
No wiec wlasnie, wychodzi na to samo. Mapowanie sie nie zmienia a jedynie rozmiar teskstury. Nie zysukjesz na tym ze tekstura ma wiekszy rozmiar, szczegolnie ze to ta sama powiekszona tekstura!

BTW, nie wszystkie monitory dzialaja tak jak opisujesz ;)
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
stypol9
Posty: 28
Rejestracja: 10 kwietnia 2009, 17:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Edycja tekstur

Post autor: stypol9 »

Głośnik, tak jak mówisz, że powiększasz teksturę x2 to ci nic nie daje, bo przecież ta tekstura i tak wróci do org. rozmiaru ściskając się. To tak jakbyś użył narzędzia zoom. No bo jak użyjesz zoomu, to tylko zyskasz większą powierzchnię edycji, a jak zapiszesz będzie tak samo. A większe tekstury mają większą wagę pliku i chyba się dłużej wczytują, nie?
ODPOWIEDZ

Wróć do „Addony - tworzenie oraz modyfikacja gry”