A.C.E Public Beta Release!
Moderator: Inkwizytor
Re: A.C.E Public Beta Release!
W katalogu ...\@ACE\Docs\references masz plik weaplist_config_weap i najlepiej na nim bazuj.
Ostatnio zmieniony 14 sierpnia 2021, 14:54 przez Rainbow, łącznie zmieniany 1 raz.
- klamacz
- Posty: 818
- Rejestracja: 23 listopada 2006, 09:54
- ID Steam:
- Numer GG: 2019934
- ID gracza: 2320644
- Lokalizacja: Szczytno
- Kontakt:
Re: A.C.E Public Beta Release!
Patch 1.02 do ACE moda
http://www.armaholic.com/page.php?id=4657
----
Moim zdaniem najwazniejsze zmiany:
- A10 - różne wersje uzbrojenia
- nowe wersje M16 i M4 (wykonane przez Panda[PL])
- Ah-1W w dwoch kamulfazach
- System do zmieniania uzbrojenia dla Harriera, Su-27, Su-30
- nowe karabinki SCAR
- dopalacz na samolotach
- FCS (fire control system) do AH64 Apache (podobny do tego z Ah1Z Cobra)
- bomby i rakiety wykonane przez GodHammera
- Nowe ekrany ładowania
- ograniczenie obracania postaci przy leżącej posturze
- nowe jednostki po stronie rosyjskiej
- poprawiona wydajność granatow dymnych
- poprawiony błąd gdzie można było strzelać będąc nieprzytomnym
- ładunki wybuchowe można teraz pakować do plecaka
- poprawienie dźwięków broni, dźwięki przeładowywania
- zmniejszone machanie broni przy posturze stojącej i kucającej
- synchronizacja stanu nieprzytomności
- poprawienie headbuga po przeciąganiu nieprzytomnych graczy
- niewidzialny T90 - poprawka
- mnostwo innych, mniejszych poprawek i dodatków
http://www.armaholic.com/page.php?id=4657
----
Moim zdaniem najwazniejsze zmiany:
- A10 - różne wersje uzbrojenia
- nowe wersje M16 i M4 (wykonane przez Panda[PL])
- Ah-1W w dwoch kamulfazach
- System do zmieniania uzbrojenia dla Harriera, Su-27, Su-30
- nowe karabinki SCAR
- dopalacz na samolotach
- FCS (fire control system) do AH64 Apache (podobny do tego z Ah1Z Cobra)
- bomby i rakiety wykonane przez GodHammera
- Nowe ekrany ładowania
- ograniczenie obracania postaci przy leżącej posturze
- nowe jednostki po stronie rosyjskiej
- poprawiona wydajność granatow dymnych
- poprawiony błąd gdzie można było strzelać będąc nieprzytomnym
- ładunki wybuchowe można teraz pakować do plecaka
- poprawienie dźwięków broni, dźwięki przeładowywania
- zmniejszone machanie broni przy posturze stojącej i kucającej
- synchronizacja stanu nieprzytomności
- poprawienie headbuga po przeciąganiu nieprzytomnych graczy
- niewidzialny T90 - poprawka
- mnostwo innych, mniejszych poprawek i dodatków






Re: A.C.E Public Beta Release!
Dzięki Klamacz
Pierwszy post uaktualniony.

Ostatnio zmieniony 14 sierpnia 2021, 14:56 przez Rainbow, łącznie zmieniany 2 razy.
Re: A.C.E Public Beta Release!
Fakt istnieje (clasname-weapons) w pliku ...\@ACE\Docs\references[/b]... weaplist_config_weap ale to jest mniej więcej to samo co ja znalazłem w necie tj. http://amb3940.be/weaplist_config_weap.htm a jest on nie pełny - nie posiada wszystkich klas np. HK417 - jest ich zgoła pięć a w rzeczywistości wiele więcej.Ale znalazłem w addon-s plik o nazwie ace_config_weapons rozpakowałem go (pbo.exe) i znalazłem klasy broni dostępnych w ACEmod.Więc ten problem mamy z głowy, lecz w dalszym ciągu nie umiem ich zaimplementować w grze, pomijając oczywiście edytor.Rainbow pisze:Z tej dokumentacji, którą twórcy ACE udostępnili wynika, że akurat bronie pochodzą od nich (choć mogę się mylić). Jeżeli tak jest, to nie znajdziesz ich w odseparowanym packu, ponieważ ACE nie wydaje swojej zawartości w tzw. partach (wyjątek to ACE Island Pack, ale to już inna działka).
W katalogu ...\@ACE\Docs\references masz plik weaplist_config_weap i najlepiej na nim bazuj.
Spróbuje teraz pogmerać w configu - choć nie wiem co mi z tego wyjdzie bo mam nie mały problem z rozpakowaniem plików bin.config.
Oczywiście poinformuje was o moich (odkryciach)

PS
Jak by ktoś mógł pomóc mi z tymi plikami bin, będę wdzieczny.
Jeżeli ktoś chce mogę wstawić clasname_weapons_ace
Re: A.C.E Public Beta Release!
Mam pytanko jak to odpalić A.C.E Island Pack v1.10 nie wiem co wpisać i gdzie moda mam i jest super.Proszę o pomoc
- hryst
- Posty: 297
- Rejestracja: 16 listopada 2006, 10:04
- ID Steam: hryst
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: minsk
- Kontakt:
Re: A.C.E Public Beta Release!
http://www.armedassault.com.pl/viewtopi ... =20&t=1345
czyli w skrócie
1. Znajdź zainstalowany mod w katalogu army
2. Dopisz do skrótu (edytując go PPM) na pulpicie
"C:\Program Files\Bohemia Interactive\ArmA\arma.exe" -nosplash -mod=@ACE;Island
katalog w którym masz wyspy.
Ewentualnie prościej będzie wgrać wyspy (pliki *.pbo) do katalogu ACE czyli do C:\Program Files\Bohemia Interactive\ArmA\@ACE\Addons
czyli w skrócie
1. Znajdź zainstalowany mod w katalogu army
2. Dopisz do skrótu (edytując go PPM) na pulpicie
"C:\Program Files\Bohemia Interactive\ArmA\arma.exe" -nosplash -mod=@ACE;Island
katalog w którym masz wyspy.
Ewentualnie prościej będzie wgrać wyspy (pliki *.pbo) do katalogu ACE czyli do C:\Program Files\Bohemia Interactive\ArmA\@ACE\Addons
You will be assimilated. Resistance is futile.
Intel E6750@3.5|Abit IP35|LCD DELL 20'|X2900XT 512MB|2x2GB RAM HyperX|SATA750GB|BR LG GBW-H10N|SB A.4|Sunbeam ST + 620-A12S|

Intel E6750@3.5|Abit IP35|LCD DELL 20'|X2900XT 512MB|2x2GB RAM HyperX|SATA750GB|BR LG GBW-H10N|SB A.4|Sunbeam ST + 620-A12S|
Re: A.C.E Public Beta Release!
Po zainstalowaniu z exe dwa nowe katalogi @aceip i #userconfig to @aceip odpalam bez problemu tylko mi się wydaje że to #userconfig też cze ba odpalić bo w tych nowych wyspach HDT co doszły w nowej wersji niema nic tylko ląd i zielone tekstury na ziemi o co tu biega ???? wszystkie wyspy ACE są ok tylko te ACE HDT 

- Pit
- Posty: 698
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 13:45
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: A.C.E Public Beta Release!
#userconfig pozwala wybrać tekstury wyspy, które mają być załadowane.
Więcej w linku tu "Additional Information": http://community.bistudio.com/wiki/ACE:IslandPack
Więcej w linku tu "Additional Information": http://community.bistudio.com/wiki/ACE:IslandPack
Why do the HDT islands have no objects?
The intention of the HDT islands is to create an interesting battlefield for vehicle and air combat.
To allow maximum view distance the idea was to have no objects. Unfortunately due to the low cell size the islands are tend to crash with more than 1500-2000m.
A future version of the ACEIP will probably not reduce the cell size as much.
- klamacz
- Posty: 818
- Rejestracja: 23 listopada 2006, 09:54
- ID Steam:
- Numer GG: 2019934
- ID gracza: 2320644
- Lokalizacja: Szczytno
- Kontakt:
Re: A.C.E Public Beta Release!
Patch 1.03 do ACE Mod
plik update: http://www.acemod.net/updates/ACE-ArmA_ ... update.exe (185 MB)
- dodany Ka-52 Alligator (by EricM)
- dodane różne wersje M4 do ammoboxów
- tekstury ran dla rosyjskich żołnierzy
- zmieniona wersja XEH na 1.93
- usunięto M2 Bradley (jeśli ktoś nie wie, okazało się że Vilas nie wyraził zgody na użycie jego Bradleya)
- tzw. backblast czyli gazy wylotowe przy strzelaniu z broni AT są niebezpieczne i mogą zabić.
- zwiększona siła rakiet Stinger i Strela przeciwko samolotom i śmigłowcom
- zwiększona szybkość obracania się w pozycji leżącej
- Mk13 jest poprawnie trzymany, jest noszony w slocie broni głównej
- zmniejszono głosność wybuchu bomb
- dodano ustawianie celownika dla Mk13
- poprawiono błąd z 'ACE_Breaching'
- poprawiono błąd Sidewindera w Ah64
- poprawiono błędy dźwięków w BMD-1
- rampa w Chinooku używalna tylko dla pilota
- poprawiono wyłączanie się gry przy używaniu niektórych karabinków CAR
- poprawki w Mando Javelin
- poprawiono błąd gdzie Hellfire'y nie zawsze były wybieralne w AH-1
- poprawiono błędy dźwięków dla M60, M1 i Strykera
- poprawki lokalności kodu powodujące pokazywanie nieprzytomnych AI mimo, że byli faktycznie przytomni
plik update: http://www.acemod.net/updates/ACE-ArmA_ ... update.exe (185 MB)
- dodany Ka-52 Alligator (by EricM)
- dodane różne wersje M4 do ammoboxów
- tekstury ran dla rosyjskich żołnierzy
- zmieniona wersja XEH na 1.93
- usunięto M2 Bradley (jeśli ktoś nie wie, okazało się że Vilas nie wyraził zgody na użycie jego Bradleya)
- tzw. backblast czyli gazy wylotowe przy strzelaniu z broni AT są niebezpieczne i mogą zabić.
- zwiększona siła rakiet Stinger i Strela przeciwko samolotom i śmigłowcom
- zwiększona szybkość obracania się w pozycji leżącej
- Mk13 jest poprawnie trzymany, jest noszony w slocie broni głównej
- zmniejszono głosność wybuchu bomb
- dodano ustawianie celownika dla Mk13
- poprawiono błąd z 'ACE_Breaching'
- poprawiono błąd Sidewindera w Ah64
- poprawiono błędy dźwięków w BMD-1
- rampa w Chinooku używalna tylko dla pilota
- poprawiono wyłączanie się gry przy używaniu niektórych karabinków CAR
- poprawki w Mando Javelin
- poprawiono błąd gdzie Hellfire'y nie zawsze były wybieralne w AH-1
- poprawiono błędy dźwięków dla M60, M1 i Strykera
- poprawki lokalności kodu powodujące pokazywanie nieprzytomnych AI mimo, że byli faktycznie przytomni






Re: A.C.E Public Beta Release!
Witam
chce zainstalować ACE mod ale nie wiem co sciągnąć, ze względu na rozmiary plików. Teraz ciagnę ACE mod 1.02 full i mam nadzieje ze jest to spatchowany mod a nie sam patch. I teraz muszę ściągnąć patch 1.03 i to by było wszystko czy jeszcze coś?
chce zainstalować ACE mod ale nie wiem co sciągnąć, ze względu na rozmiary plików. Teraz ciagnę ACE mod 1.02 full i mam nadzieje ze jest to spatchowany mod a nie sam patch. I teraz muszę ściągnąć patch 1.03 i to by było wszystko czy jeszcze coś?
- klamacz
- Posty: 818
- Rejestracja: 23 listopada 2006, 09:54
- ID Steam:
- Numer GG: 2019934
- ID gracza: 2320644
- Lokalizacja: Szczytno
- Kontakt:
Re: A.C.E Public Beta Release!
narazie to bedzie wszystko (dopoki nie wyjdzie nastepny patch oczywiscie)Lorini pisze:Witam
chce zainstalować ACE mod ale nie wiem co sciągnąć, ze względu na rozmiary plików. Teraz ciagnę ACE mod 1.02 full i mam nadzieje ze jest to spatchowany mod a nie sam patch. I teraz muszę ściągnąć patch 1.03 i to by było wszystko czy jeszcze coś?





