[ArmA 2] Nowy zwiastun ArmA II w wersji HD!
Moderatorzy: eJay, OFman, Inkwizytor
Re: [ArmA 2] Nowy zwiastun ArmA II w wersji HD!
Gość nie przeskoczył tylko przeszedł nad płotkiem. Ciekawe czy special forcesi będą potrafili pokonać 1,5m parkan (np taki jak w załączniku)
- ufoman
- Posty: 1184
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 19:48
- ID Steam:
- ID gracza: 40452
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: [ArmA 2] Nowy zwiastun ArmA II w wersji HD!
Nie sadze, dotad byla mowa tylko o "malych" przeszkodach. 

- SaS TrooP
- Posty: 1586
- Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
- Kontakt:
Re: [ArmA 2] Nowy zwiastun ArmA II w wersji HD!
Tu fakt, wspinaj się tak z 30 kilogramami na plecach
. jestem za małymi murkami, reszta nie.

Re: [ArmA 2] Nowy zwiastun ArmA II w wersji HD!
1. A czy każdy ma 30 kg na plecach?
2. 30 kg to nie tona - dla człowieka który ciągle ćwiczy fizycznie pokonanie takiego muru to nie problem, zwłaszcza, że nie trzeba tego robić siłowo. Poza tym jest w porządku, że taki wojak biega kilometrami z 30kg na plecach, a że raz na pół godziny sobie pokona murek to już nie?
2. 30 kg to nie tona - dla człowieka który ciągle ćwiczy fizycznie pokonanie takiego muru to nie problem, zwłaszcza, że nie trzeba tego robić siłowo. Poza tym jest w porządku, że taki wojak biega kilometrami z 30kg na plecach, a że raz na pół godziny sobie pokona murek to już nie?
- SaS TrooP
- Posty: 1586
- Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
- Kontakt:
Re: [ArmA 2] Nowy zwiastun ArmA II w wersji HD!
Proszę, pokaż siebie biegającego z 30kg na plecach
A tak serio, czepiasz się. A aż tak strasznie wielkich możliwości by to nie otworzyło. jedynie w paru miejscach. Pozatym widziałem takie coś tylko w jednej grze (z żołnierzami rzecz jasna). Więc chyba nikt nie narzeka na brak takiej opcji.

A tak serio, czepiasz się. A aż tak strasznie wielkich możliwości by to nie otworzyło. jedynie w paru miejscach. Pozatym widziałem takie coś tylko w jednej grze (z żołnierzami rzecz jasna). Więc chyba nikt nie narzeka na brak takiej opcji.
Re: [ArmA 2] Nowy zwiastun ArmA II w wersji HD!
Mysle, ze jak zwykle prawda lezy po srodku. Trudno, zeby kolega z kilogramami amunicji na plecach i ciezkim karabinem maszynowym jak ten spiderman skakał po murach. Ale taki komandos z duza sila i wyszkoleniem powinien takie murki pokonywac w ramach treningow, a co dopiero w warunkach bojowych. Takze w zaleznosci od uzbrojenia powinna byc mozliwosc skakania po murach lub tez nie.

- SaS TrooP
- Posty: 1586
- Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
- Kontakt:
Re: [ArmA 2] Nowy zwiastun ArmA II w wersji HD!
O, i to jest złoty środek! Niestety zapewne nie zostanie wprowadzony. Na pewno nie
.
BTW, ciekawą ideą byłaby linka. No wiecie, wystrzeliwujesz/zaczepiasz i się wspinasz. Mniej męczy i extra wygląda.

BTW, ciekawą ideą byłaby linka. No wiecie, wystrzeliwujesz/zaczepiasz i się wspinasz. Mniej męczy i extra wygląda.
Re: [ArmA 2] Nowy zwiastun ArmA II w wersji HD!
Przydałoby sie w ArmA2 troche nowych animacji takich grywalnych, a nie tylko statycznych, szczegolnie duzo mozna by u komandosow wlasnie zaaplikowac. M.in. wlasnie wspinaczka po wystrzelonej linie, wspinanie na jakies wieksze murki itd. No, ale ArmA to nie symulato ninja i nie koncert życzeń, pozostaje miec nadzieje, ze powstanie mod o podobnych wlasciwosciach.

Re: [ArmA 2] Nowy zwiastun ArmA II w wersji HD!
A ja podszedłbym do tego tak, że jeżeli jest ktoś, kto podstawi rękę, to wówczas można z siłą dwóch pokonać murek.




Re: [ArmA 2] Nowy zwiastun ArmA II w wersji HD!
czytaj ze zrozumieniem (zauważyłeś "?" na końcu zdania?). Bo to Ty zakładasz wielki trud dźwigania 30kg, ale nie masz zapewne nic przeciwko bieganiu z tym balastem(, a przynajmniej nie wyczytałem, żebyś był temu przeciwny).SaS TrooP pisze:Proszę, pokaż siebie biegającego z 30kg na plecach![]()
To błędne koło, bo wyspy są tworzone tak, aby nie było zamkniętych ogrodzeń - zawsze się gdzieś zostawia sztuczną dziurę, bo wiadomo, że w armie nie da się pokonywać przeszkód. A skoro nie ma wysp z zamkniętymi ogrodzeniami, to po co tworzyć takie właściwości?SaS TrooP pisze: A tak serio, czepiasz się. A aż tak strasznie wielkich możliwości by to nie otworzyło. jedynie w paru miejscach.
Wyjrzyj za okno, popatrz jak wyglądają podwórka, otoczenia hurtowni itp - tam nie ma armowych dziur, ani wiecznie otwartych furtek. Gdyby zrobić wyspe realistycznie przedstawiającą jakieś typowe miasteczko, to pewnie (przy obecnych właściwościach army) niedostępne byłoby z 60% miasta.
- SaS TrooP
- Posty: 1586
- Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
- Kontakt:
Re: [ArmA 2] Nowy zwiastun ArmA II w wersji HD!
Niby tak, ale bieganie nie męczy aż tak jak wspinaczka. No, chyba, że biegniemy pod górkęczytaj ze zrozumieniem (zauważyłeś "?" na końcu zdania?). Bo to Ty zakładasz wielki trud dźwigania 30kg, ale nie masz zapewne nic przeciwko bieganiu z tym balastem(, a przynajmniej nie wyczytałem, żebyś był temu przeciwny).

Dlatego wspinanie się załatwiłoby sprawę. Aczkolwiek waga sprzętu załatwiłaby wspinanie. pozostaje pistolet i ręka kolegi. Niestety, jak pisałem, ni ma szans...To błędne koło, bo wyspy są tworzone tak, aby nie było zamkniętych ogrodzeń - zawsze się gdzieś zostawia sztuczną dziurę, bo wiadomo, że w armie nie da się pokonywać przeszkód. A skoro nie ma wysp z zamkniętymi ogrodzeniami, to po co tworzyć takie właściwości?
Wyjrzyj za okno, popatrz jak wyglądają podwórka, otoczenia hurtowni itp - tam nie ma armowych dziur, ani wiecznie otwartych furtek. Gdyby zrobić wyspe realistycznie przedstawiającą jakieś typowe miasteczko, to pewnie (przy obecnych właściwościach army) niedostępne byłoby z 60% miasta.