Sahrani no-grass

Dodatki i modyfikacje Armed Assault - te bardziej, jak i te mniej oficjalne

Moderator: Inkwizytor

Awatar użytkownika
Cleric
Posty: 272
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:27
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Libria
Kontakt:

Re: Sahrani no-grass

Post autor: Cleric »

Robi pisze: W momencie wydania przez Ciebie zmodyfikowanych map, nie czuję się już tak komfortowo. Dotychczas wszyscy mieliśmy takie same lub zbliżone utrudnienia. W tym momencie jestem zmuszony do stosowania tychże map, ponieważ nie chcę być tylko "tarczą strzelniczą".

Heh i kto to pisze?? :lol:
Za czasów OFP granie przez Ciebie CTF z permanentnie właczonym ECP stało się normą - do tego stopnia że np. na Mokrej wogóle nie miałes mgły - co irytowało wielokrotnie innych graczy - więc daruj sobie jakiekolwiek osądy na pograniczu moralności - bo Ty akurat nie miałeś nawet zbliżonych utrudnień do tych wszystkich uczciwych którzy widzieli gęstą mgłę. 8O
I do niczego nie jesteś zmuszony tylko chcesz to wykorzystać znowu bo jako bush/tree - camperowi występowanie trawy w takiej postaci jak dziś jest zupełnie nie na rękę - bo przecież nic nie widzisz leząc w niej a inni Ciebie widzą właściwie z każdej odległości 8) :lol: dostajesz kulke i nawet nie widzisz od kogo - i dobrze że tak jest hehe :mrgreen: - bo to właśnie ta wielka realność Army w stosunku do OFP :mrgreen: . Była szansa na to że się tego oduczysz ale teraz pójdziesz na łatwizne i sobie wykasujesz trawę :?
Z tą trawą jest podobnie jak z krzakami w nogovskim lesie - które obciążały słabe kompy bardzo mocno, jednakże je było widać z daleka i jeśli nieprzyjaciel grał fair to nie widział nas za takim krzaczkiem (tymbardziej z dużej odległości) i sprawiało mu to jakąś trudność. Tymczasem w ArmA trawa przeszkadza właśnie temu wsród niej leżącemu i tylko jemu - poprostu paranoja realności :D Kopanie i banowanie za to że ktoś już nie jest całkiem bezbronny leząc w trawie której niewidzi jego przeciwnik też wydaje się paranoiczne 8)
Obrazek

Obrazek
OFman
Posty: 471
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
ID Steam:
Numer GG: 2993491
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Sahrani no-grass

Post autor: OFman »

Mały poradniczek jak "legalnie" pograć na wyspach bez traw w MP:

1. Wszyscy gracze oraz serwer muszą mieć wyspy no-grass w AddOns.
2. Serwer kopiuje misje MP (.pbo) które chce przerobić do gry na wyspach no-grass oraz wkleja je do jakiegoś folderu.
3. Następnie trzeba dodać na końcu każdej z nazw NG np: MP16DEATHMATCH.SARANG ; MP10HOLDCASTLE.SARANG.
4. Teraz misje ze zmodyfikowanymi nazwami można przenieść z powrotem do ArmA\MPMissions\

Efekt: Serwer\osoby grające na serwerze (jeśli dedyk) będą mogli wybierać czy daną misję chcą grać na wyspie z trawami czy bez. Jeśli wybiorą misję na wyspie bez traw to w grze będą mogły uczestniczyć tylko osoby posiadające addon no-grass. Sprawiedliwie dla wszystkich.

Nie testowałem tego, teoretycznie powinno działać.

Żadne odkrycie, ale może komuś się przyda.
:13bds :weteran
http://arma2.pl
"I'm not friendly" :D
Awatar użytkownika
zabix
Posty: 227
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 21:34
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Warszawa

Re: Sahrani no-grass

Post autor: zabix »

Jeszcze jakby ktoś miał wątpliwości.

Z trawą | Bez trawy

ObrazekObrazek
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek
Chcesz zobaczyć zabixa?: http://uploader.pl/?d=E3E06F081

Dlaczego muszę się zniżać do poziomu
itan
Posty: 338
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 13:17
ID Steam:
Numer GG: 9190911
ID gracza: 596484
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Sahrani no-grass

Post autor: itan »

Może jeszcze wyłączymy krzaki? Będzie powtórka z rozrywki. Sory, ale dla mnie durne. :|
Obrazek... "zamknieta koteria ze zidiociałymi członkami"
Awatar użytkownika
PoitleK
Posty: 190
Rejestracja: 18 grudnia 2006, 19:55
ID Steam:
Numer GG: 2535531
Lokalizacja: Wrocław

Re: Sahrani no-grass

Post autor: PoitleK »

a mnie sie bardziej podoba bez tej trawy... dla mnie ona nawet na max detalach wyglada jak tekstura sprzed 3 lat... wiem ze tego obiektu pelno i nie za bardzo mozna inaczej, ale skoro ma to tak wygladac to wedle mnie nie powinno byc tego :-)
Peace is a lie, there is only passion.
Through passion, I gain strength.
Through strength, I gain power.
Through power, I gain victory.
Through victory, my chains are broken.
The Force shall free me.

Sith Code
Awatar użytkownika
Koval
Posty: 378
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 20:59
ID Steam:
Numer GG: 5246848
ID gracza: 0
Lokalizacja: Poznań

Re: Sahrani no-grass

Post autor: Koval »

Znalezione na armedassault.info
eJay of Arma-Zone.pl released his No-Grass islands on the BI Forums today. These islands are useful for people with lower end PCs, or for those who are annoyed by the fact that you cant see much when prone.


Wydawało mi się, że ten mod został wykonany przez OFmana a nie przez eJaya ;)
ASUS K72J
i3 M350 2.27Ghz | 4GB RAM
Radeon Mobility HD5150
OFman
Posty: 471
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
ID Steam:
Numer GG: 2993491
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Sahrani no-grass

Post autor: OFman »

To nie pierwsza taka pomyłka na ekipy ofp.info. Nie ma co się przejmować :)
:13bds :weteran
http://arma2.pl
"I'm not friendly" :D
Awatar użytkownika
Koval
Posty: 378
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 20:59
ID Steam:
Numer GG: 5246848
ID gracza: 0
Lokalizacja: Poznań

Re: Sahrani no-grass

Post autor: Koval »

Tak wiem, kiedyś napisałem info do nich a oni mnie określili addonmakerem :D - jaki potem dym był... ;)
ASUS K72J
i3 M350 2.27Ghz | 4GB RAM
Radeon Mobility HD5150
Awatar użytkownika
-=HuNTeR=-
Posty: 431
Rejestracja: 17 grudnia 2006, 11:50
ID Steam:
Numer GG: 7474995
Kontakt:

Re: Sahrani no-grass

Post autor: -=HuNTeR=- »

Hmm, nie mogli poprostu zrobić krótkiej trawki? Ładniej by wyglądała, nie było by problemu z widocznością i pewnie by mniej obciążała kompa. Skoro można podmienić to tak, by grać w multi bez żadnego komunikatu, to jaką mam mieć pewność, że klan w którym gra OFman i jego znajomi nie używają sobie tego?:| Nikogo tu nie oskarżam, bo nie mam dowodów. Są to tylko przypuszczenia. Zresztą nieważne, ściągajcie i róbcie sobie co chcecie...myśleć sobie źle nikt mi nie zabroni jak ktoś mnie zabije leżąc w trawie...
OFman
Posty: 471
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
ID Steam:
Numer GG: 2993491
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Sahrani no-grass

Post autor: OFman »

Wpadnę dziś na PJWSTK i zobaczę ile osób wyzwie mnie od cheatera (bo przecież nikt nie wie o tym, że trawa sama zanika po pewnym dystansie (50m?)) :D
to jaką mam mieć pewność, że klan w którym gra OFman i jego znajomi nie używają sobie tego?:

Pewnie, że używaliśmy! Ale mało tego, teraz to my nawet wysp nie mamy :D U nas wszyscy pływają :) No i kampienia nie ma a ile FPSów :D LOL
:13bds :weteran
http://arma2.pl
"I'm not friendly" :D
Awatar użytkownika
Mefiu
Posty: 492
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 19:54
ID Steam:
Numer GG: 2369010
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Sahrani no-grass

Post autor: Mefiu »

to jaką mam mieć pewność, że klan w którym gra OFman i jego znajomi nie używają sobie tego?

Masz 100% pewnosc, ze nikt od nas tego nie uzywa w mp. Jesli masz zamiar pisac tego typu posty, to po prostu zamilcz.

Co do tematu, to poki co czekam az sam BiS sie zajmie sprawa trawy i wyda odpowiedniego patcha, ktory poprawi m.in jej wysokosc. Na haczenie z powodu trawy tez nie moge narzekać, więc zostaje przy wersji z trawą.
Zablokowany

Wróć do „Addony - tworzenie oraz modyfikacja gry”