Urealnienie rozgrywki

Informacje o grze w sieci, adresy serwerów, regulaminy

Moderator: Inkwizytor

Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: Urealnienie rozgrywki

Post autor: Forrestal »

[1stCav]SokoleOko pisze: Jak dla mnie powinny wystarczyć iron-sighty... kłopot w tym, że a) nie da się z nich korzystać, gdy inni walą na kropkę (czas złożenia się do strzału), w dodatku - czego już kompletnie nie rozumiem - strzelanie na kropkę jest skuteczniejsze od iron-sightów, a powinno być odwrotnie!

W America's Army ze zwykłego M16 można na iron-sighty trafić przeciwnika na granicy widoczności, jeśli tylko mamy możliwość się położyć i wokół nie gwiżdżą kule, podczas gdy na kropkę warto strzelać tylko w CQB na dystans <10m, a i tak do ubicia opfora "pójdzie" cały magazynek. Z kolei w ArmA lepszą skuteczność ma M249 na kropkę (z biodra) niż mój ulubiony zestaw M4+Acog 4x w pozycji leżącej.



Tyle ze w AA nie ma czegos takiego jak balistyka pocisku - wogule jest to rozwiazana nieco po macoszem bo kula nie potrzebuje czaszu na przebycie jakiejs tam odleglosci a jedynie pojawia sie w miejscu n ajblizeszego kontkatku z "czyms" niby po to zeby zrekompensowac opoznienia wynikajace z pingu i lagu.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Koval
Posty: 378
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 20:59
ID Steam:
Numer GG: 5246848
ID gracza: 0
Lokalizacja: Poznań

Re: Urealnienie rozgrywki

Post autor: Koval »

Skąd to info Forrestal?

A co powiesz na smugacze wylatujące z lufy?:P
ASUS K72J
i3 M350 2.27Ghz | 4GB RAM
Radeon Mobility HD5150
Awatar użytkownika
ufoman
Posty: 1184
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 19:48
ID Steam:
ID gracza: 40452
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Urealnienie rozgrywki

Post autor: ufoman »

Te smugi to nie pociski. Bo pocisk od razu jest w scianie, a smuga "jeszcze leci".
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: Urealnienie rozgrywki

Post autor: Forrestal »

Wiesz Koval, dane mi bylo pograc w AA - nawet klanowo swego czasu
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Cleric
Posty: 272
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:27
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Libria
Kontakt:

Re: Urealnienie rozgrywki

Post autor: Cleric »

Koval pisze: ...Bogu dzięki, że w ArmA nie można strzelać podczas biegania 8) Pokolenie Rambo na Hexenkesselach itp. nareszcie się skończy ;D

I z czego się cieszysz?? że gra stała się jeszcze bardziej niszowa?? mniej uniwersalna?? kamperska i lamerska??
Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
Robi
Posty: 300
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 20:27
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: [52°39'E - 19°03'N] - Włocławek
Kontakt:

Re: Urealnienie rozgrywki

Post autor: Robi »

Cleric pisze: I z czego się cieszysz?? że gra stała się jeszcze bardziej niszowa?? mniej uniwersalna?? kamperska i lamerska??

mniej uniwersalna?
Cleric... o czym Ty mówisz?
To co, może jeszcze stadion wstawić i będzie Fifa, dodać kilka modeli lepszych aut i NFS, poszerzyć opcje tak jak w GTA SA (będziesz chodził na stołówkę, na siłownię, do fryzjera... sexapilu Ci przybędzie i laski będą za Tobą szaleć!). Do tego jeszcze będziesz rozglądał się za pracą jak w The Sims i wtedy gra nabierze uniwersalności!
To ma być symulator. Nikt nie biega po ulicy strzelając - każdy kampi i jest ostrożny.
Tak dla zasady: Zawsze po niewłaściwej stronie!
Awatar użytkownika
Koval
Posty: 378
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 20:59
ID Steam:
Numer GG: 5246848
ID gracza: 0
Lokalizacja: Poznań

Re: Urealnienie rozgrywki

Post autor: Koval »

Cleric, nie wiem czy wiesz, ale ArmA/OFP to symulatory WSPÓŁCZESNEGO pola walki i nie wiem czy wiesz na czym opiera się współczesne pole walki - to nie są ganianki z bronią a'la partyzanci z Somalii, tylko dobrze zaplanowane akcje, przemyślane w czasie i przestrzeni. Brak możliwości strzelania w biegu jeszcze bardziej wymusza wśród współgraczy osłaniania siebie gdy jedna z osób chce się poruszać do przodu.

Oczywiście przez pole walki rozumiem działania na dużą skalę, bo tak jak i OFP - Arma nie jest do końca przystosowana do CQB, więc akcje rodem ze SWAT'a nie wchodzą w grę :P
ASUS K72J
i3 M350 2.27Ghz | 4GB RAM
Radeon Mobility HD5150
SiD
Posty: 420
Rejestracja: 02 stycznia 2007, 00:11
ID Steam:

Re: Urealnienie rozgrywki

Post autor: SiD »

zabix pisze: Gdzieś napisałem, że takie bajery to tylko do coopów i to z "poważnym podejściem", dalej tak uważam. Chyba, że serwer chce stracić 95% graczy. Była taka sama dyskusja na arma.pl

To by potwierdzało, że graczy CS'a zawsze będzie więcej niż graczy OFP, tak samo jak to, że tacy jak ty, zawsze będą hexenkessel-oriented rambo-<CUT> bez ambicji. Bez urazy.
Nikt nie zmusza Ciebie do grania na TYM serwerze, gdzie nie ma tego typu rzeczy. Jakbym miał zamiar odpalić sobie porządną strzelankę FPP to odpalę Quake3 (bardzo porządna gra btw.), a nie symulator jakiś, jeśli natomiast upierasz się że musisz grać w ArmA, z jakiegokolwiek powodu ("no bo koledzy pomyślą, że granie w ofp to hardkor przy lamerskim Soldier of fortune" etc.) to autorzy dali ci tą specjalną umiejętność samodzielnego wyboru serwera.
Serwer ten na całe szczęście jest najczęściej na zasadach hostującego a nie demokracji (która z dnia na dzień coraz mniej mi się podoba, bo głupich zawsze jest więcej niż mądrych, a głupi będą decydować) i chwała za to.
I z czego się cieszysz?? że gra stała się jeszcze bardziej niszowa?? mniej uniwersalna?? kamperska i lamerska??

Jeżeli coś jest do wszystkiego, to jest przede wszystkim do dupy.
Kamperska i lamerska za razem powiadasz? Doprawdy interesujące. No niestety wszyscy na świecie są kamperami, bo zamiast w różowych kostiumach ubierają jakieś kamuflaże, zamiast lekkiego polo, które umożliwiałyby szybsze szarżę na zasieki wroga wojsko ubiera wszystkich w kamizelki, kaski itp. Wszyscy powinni niczym wielcy bohaterzy ginąć jak muchy, biegając i strzelając jak bohater filmu pt. Rambo, albo jak to się ma w filmach ze Stevenem Seagal (chyba tak to się pisze). Debil od bohatera różni się wyłącznie tym, czy jego działania zakończą się szczęśliwie czy pechowo. Jeżeli chcesz by w grę, która kieruję się w strona symulatora grała banda debili i chcesz być wśród nich, nie zatrzymuję, ale prawdziwym bohaterem tak na prawdę jest się walcząc o sprawę, a nie ginąc o sprawę.
W przypadku realnego konfliktu, wolałbym aby moi bliscy byli "lamerami" (jak to tak nazwałeś, aczkolwiek zupełnie nie zgadzam się z tym) niżeli debilami, którzy na wojnie biegali strzelając gdzie popadnie narażając na życie siebie jak i kogokolwiek w pobliżu.
Tak, wolałbym aby gra pozostała niszowa, można wówczas mówić, o jakimś rodzaju elitarności. Wszyscy chcemy brać udział w czymś niszowym, bo to nas wyróżnia. Cytując kogoś mądrego:
"Wy się śmiejecie ze mnie, bo jestem inny, a ja się śmieję z was, bo wszyscy jesteście tacy sami"

(za daleko SiD, za daleko ... . edited by Klamacz)
Obrazek Obrazek :cfog Obrazek
Awatar użytkownika
zabix
Posty: 227
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 21:34
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Warszawa

Re: Urealnienie rozgrywki

Post autor: zabix »

SiD pisze:
zabix pisze: Gdzieś napisałem, że takie bajery to tylko do coopów i to z "poważnym podejściem", dalej tak uważam. Chyba, że serwer chce stracić 95% graczy. Była taka sama dyskusja na arma.pl

To by potwierdzało, że graczy CS'a zawsze będzie więcej niż graczy OFP, tak samo jak to, że tacy jak ty, zawsze będą hexenkessel-oriented rambo-napierdalaczami bez ambicji. Bez urazy.
Nikt nie zmusza Ciebie do grania na TYM serwerze, gdzie nie ma tego typu rzeczy. Jakbym miał zamiar odpalić sobie porządną strzelankę FPP to odpalę Quake3 (bardzo porządna gra btw.), a nie symulator jakiś, jeśli natomiast upierasz się że musisz grać w ArmA, z jakiegokolwiek powodu ("no bo koledzy pomyślą, że granie w ofp to hardkor przy lamerskim Soldier of fortune" etc.) to autorzy dali ci tą specjalną umiejętność samodzielnego wyboru serwera.
Serwer ten na całe szczęście jest najczęściej na zasadach hostującego a nie demokracji (która z dnia na dzień coraz mniej mi się podoba, bo głupich zawsze jest więcej niż mądrych, a głupi będą decydować) i chwała za to.


Człowieku, daj mi spokój, nigdy nie grałem w CSa to po pierwsze, po drugie nie znosze hexenkesseli, corridorów i innych tego typów wymysłów wbrew twojemu mniemaniu. Jak dla mnie jesteś troche przewrażliwiony na punkcie głupiej gry.

Przepraszam, jak mnie nazwałeś? Napier co?
Chcesz zobaczyć zabixa?: http://uploader.pl/?d=E3E06F081

Dlaczego muszę się zniżać do poziomu
Awatar użytkownika
ufoman
Posty: 1184
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 19:48
ID Steam:
ID gracza: 40452
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Urealnienie rozgrywki

Post autor: ufoman »

Moglby zabrac glos ktorys z adminow serwerow?

PS. Przeciez w ArmA mozna strzelac podczas chodu... jedynie z ciezkich KM'ow nie. Jesli chodzilo o strzelanie podczas sprintu, to nie zwracac uwagi na ten PS.
SiD
Posty: 420
Rejestracja: 02 stycznia 2007, 00:11
ID Steam:

Re: Urealnienie rozgrywki

Post autor: SiD »

Czy ja coś złego mówię o Counter-Strike'u? Stwierdziłem tylko, że graczy w tego typu gry będzie zawsze więcej (może dlatego, że mają mniejsze wymagania percepcyjno-intelektualne?) Swego czasu ostro grywałem, tak samo jak w Quake'a z resztą, zatem powątpiewam w moją rzekomą "przewrażliwioność".

Wybacz, że skierowałem te słowa do Ciebie. Mam na myśli inną grupę, niestety z OFP zapamiętałem ciebie wyłącznie jako pieniacz i "ten co latał z G36 całe dnie" (może ze względu na twoich kolegów? Cholera wie. Urazy tak czy siak nie mam, ani nie zamierzałem nikogo urazić, po prostu różne myśli mnie bombardują) i samo mi się nasunęło. W każdym razie nie brakuje "hexenkessel-oriented rambo-nap***aczy bez ambiji". I jeżeli serwer ma stracić 95% graczy, to znaczyć będzie, że co najmniej o tyle samo procent wzrośnie liczba wartościowych graczy.

A chodzenie i strzelanie uważam za całkiem pożądaną umiejętność, która w natarciach zdaje się być niezbędna, ale nie bieganie sprintem i walenie z biodra - to już przesada :)
Obrazek Obrazek :cfog Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólne o multiplayer”