Animacja KungFu

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Macius_lol
Posty: 2
Rejestracja: 13 maja 2007, 20:10
ID Steam:

Animacja KungFu

Post autor: Macius_lol »

witam
Orientuje się ktoś może jak włączyć albo skąd ściągnąć animacje widoczną w tym filmie: http://www.youtube.com/watch?v=pT51tnCxsQc&eurl=
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Animacja KungFu

Post autor: Matte »

Kod: Zaznacz cały

Nazwa_jednostki playmove "AmovePercMstpSnonWnonDnon_exerciseKata"
Jeśli nie wiesz co z tym zrobić zapraszam do lektury http://www.armedassault.com.pl/viewtopic.php?f=18&t=315
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Marqz
Posty: 101
Rejestracja: 08 lutego 2007, 08:17
ID Steam:

Re: Animacja KungFu

Post autor: Marqz »

Widziałem tą animacje w jednej z misji Cooby. Rąbnąłem specnaza i ten zaczął walić kata icz ni san... hehe super
Macius_lol
Posty: 2
Rejestracja: 13 maja 2007, 20:10
ID Steam:

Re: Animacja KungFu

Post autor: Macius_lol »

kurde nie działa, próbowałem w wyzwalaczu w waypoincie i wpisać to bezpośrednio jednostce. Jak uruchomić te animacje?
Marqz
Posty: 101
Rejestracja: 08 lutego 2007, 08:17
ID Steam:

Re: Animacja KungFu

Post autor: Marqz »

Nie znam się na tym ale w misji Cooby cayo on fire Specnaz zaczął robić kata gdy go postrzeliłem/zastrzeliłem.
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Animacja KungFu

Post autor: Matte »

Kod: Zaznacz cały

Nazwa_Jednostki playmove "AmovPercMstpSnonWnonDnon_exerciseKata"
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Marcin_BM
Posty: 17
Rejestracja: 09 maja 2007, 00:04
ID Steam:

Re: Animacja KungFu

Post autor: Marcin_BM »

Ustaw jeszcze jednostce "beztrosko"
Awatar użytkownika
Mefiu
Posty: 492
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 19:54
ID Steam:
Numer GG: 2369010
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Animacja KungFu

Post autor: Mefiu »

Sa jeszcze jakies inne fajne animacje do Army? :)
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: Animacja KungFu

Post autor: Forrestal »

Tutaj masz cala liste "ruchow" w ArmA ;)

http://community.bistudio.com/wiki/ArmA:_Moves

Niektore sa opisane inne nie a jakby Ci sie nie chcialo testowac wszystkiego metoda czolgowa to proponuje przegladarke animacji:
http://www.armedassault.info/index.php? ... 3&Itemid=2

:mrgreen:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edytor - tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”