[Ogólne] Demo ArmA: Combat Operations
Moderatorzy: eJay, OFman, Inkwizytor
[Ogólne] Demo ArmA: Combat Operations
No i kto by się spodziewał takiego newsa jeszcze dziś wieczorem? Przed momentem serwis armed-assault.net opublikował informację o wydaniu dema amerykańskiej wersji Armed Assault - Combat Operations...
Link do newsa na AZPL
Link do newsa na AZPL
-
- Posty: 471
- Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
- ID Steam:
- Numer GG: 2993491
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: [Ogólne] Demo ArmA: Combat Operations
heh a to niespodzianka
Ciekawe czy A10 dali do dema.

Re: [Ogólne] Demo ArmA: Combat Operations
Jak komuś się będzie chciało ściągać to niech napisze swoje spostrzeżenia co do tego dema 

- klamacz
- Posty: 818
- Rejestracja: 23 listopada 2006, 09:54
- ID Steam:
- Numer GG: 2019934
- ID gracza: 2320644
- Lokalizacja: Szczytno
- Kontakt:
Re: [Ogólne] Demo ArmA: Combat Operations
podobno w demie nie ma ani A10 ani nowego noktowizora, za to wielu uzytkownikow BIS forum twierdzi, ze jest znacznie lepiej zoptymalizowane i nie wystepuje kilka uciazliwych bledow graficznych ...
sam sprawdze dopiero wieczorem
sam sprawdze dopiero wieczorem






Re: [Ogólne] Demo ArmA: Combat Operations
Oj tak, gra się o wiele lepiej. Najważniejsze, że nie występuje już (na moim konfigu) problem z LOD'ami, na 1.05 i 1.05+ z każdym krokiem gra żąglowała LOD'ami i okropnie to wyglądało - na 1.06 problem zanikł, tak w ogóle wydaje mi się, że demko działa o wiele lepiej niż full.



Mój konfig: A3000+, ATI 9600XT 256MB AGP (;/), 1024MB DDR, dysk 160GB SATAII
PS. W plikach pbo nie ma A-10.





Mój konfig: A3000+, ATI 9600XT 256MB AGP (;/), 1024MB DDR, dysk 160GB SATAII
PS. W plikach pbo nie ma A-10.
- Arturek
- Posty: 17
- Rejestracja: 16 kwietnia 2007, 18:24
- ID Steam:
- Numer GG: 1414035
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Re: [Ogólne] Demo ArmA: Combat Operations
Garbol pisze: Jak komuś się będzie chciało ściągać to niech napisze swoje spostrzeżenia co do tego dema![]()
Za okolo 3h, napisze swoje, gdyz jestem niesamowicie ciekawy czy wersja CO przyniesie mi ten sam nie mozliwy problem ze znikającymi teksturami co "Nasza". Problem juz omawialem, jakby ktos sie interesowal to dokladnie chodzi o to samo co temu userowi tu.
Problem probowalem rozwiazwiąć na wszelkie wszelkie mozliwe sposoby, i ustalem na tym ze chodzi o to ze mam jedynie 512DDR. jednakze user 1ace1 ma 1GB a i tak ma tak samo. Coz, nie ważne, to nie Technical Support.
Ściągnę -> sprawdzę -> powiem.
| Intel I7 920 @3.6Ghz + Akasa Nero | AsRock Extreme | ATi 4870 HD| G.SkiLL 6GB 1600Mhz CL8 | Samsung 320GB | HP Pavilion 22` W2207H | Win7 64BiT
Tego roku 7 to szczęśliwy numer!
Tego roku 7 to szczęśliwy numer!
Re: [Ogólne] Demo ArmA: Combat Operations
Aha nie napisałem - mi już nie znikają na 1.06 

Re: [Ogólne] Demo ArmA: Combat Operations
A ja cholera nie mam kiedy tego sciagnać, chyba że dziś na noc zostawie. Ale wcześniej napiszcie czy warto. Coś czuje, że najbliższy patch do naszej wersji ArmA pozwoli w końcu cieszyć się w pełni grą, odpowiednią płynnością podczas przelotu śmigłowcem nad miastem, gdzie toczy się bitwa
(taka refleksja...)

-
- Posty: 471
- Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
- ID Steam:
- Numer GG: 2993491
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: [Ogólne] Demo ArmA: Combat Operations
Ja dziś pograłem. Przedewszystkim wyraźnie poprawiona wydajność gry.
- klamacz
- Posty: 818
- Rejestracja: 23 listopada 2006, 09:54
- ID Steam:
- Numer GG: 2019934
- ID gracza: 2320644
- Lokalizacja: Szczytno
- Kontakt:
Re: [Ogólne] Demo ArmA: Combat Operations
no nie wiem ... niby troche szybciej, moze i mniej bledow, ale...
1. w trakcie obracania sie bron ma straszne opoznienie w poruszaniu sie za kursorem - mniej wiecej jak PK w 1.05
2. odrzut broni znacznie zwiekszony, nawet takie m4 z silencerem wali do gory jak kalach
3. drzewa jednak wygladaja gorzej, pozniej zmieniaja sie na szczegolowe, czesciej widac je jako sprite'y 2d - prawie identyczne ...
oczywiscie poprawili CTI ..., zmienili troche menu (nieznacznie, wlasciwie to bez znaczenia) i zmienili intro w grze.... to wsio ciekawego
moze za krotko gralem a moze odrzuca mnie ten odrzut i poruszanie sie broni - nie wiem, mam tylko nadzieje, ze pelna 1.06 bedzie lepsza - inaczej pozostane przy aktualnej wersji.
1. w trakcie obracania sie bron ma straszne opoznienie w poruszaniu sie za kursorem - mniej wiecej jak PK w 1.05
2. odrzut broni znacznie zwiekszony, nawet takie m4 z silencerem wali do gory jak kalach
3. drzewa jednak wygladaja gorzej, pozniej zmieniaja sie na szczegolowe, czesciej widac je jako sprite'y 2d - prawie identyczne ...
oczywiscie poprawili CTI ..., zmienili troche menu (nieznacznie, wlasciwie to bez znaczenia) i zmienili intro w grze.... to wsio ciekawego
moze za krotko gralem a moze odrzuca mnie ten odrzut i poruszanie sie broni - nie wiem, mam tylko nadzieje, ze pelna 1.06 bedzie lepsza - inaczej pozostane przy aktualnej wersji.






- -=HuNTeR=-
- Posty: 431
- Rejestracja: 17 grudnia 2006, 11:50
- ID Steam:
- Numer GG: 7474995
- Kontakt:
Re: [Ogólne] Demo ArmA: Combat Operations
Omg, nie...tylko nie "ciężka" broń... :/ Odrzut? Przesadzili chyba trochę, kałach aż tak mocno nie odrzuca. Jeszcze zwiększyli odrzut w innych broniach? Lol... a w m16 też zwiększyli? Przecież tam odrzut jest do tyłu, a nie w górę. Co wy bisowcy robicie ... 
