Real War - maksymalny realizm i liczba graczy

Informacje o grze w sieci, adresy serwerów, regulaminy

Moderator: Inkwizytor

Awatar użytkownika
Jaromaz
Posty: 92
Rejestracja: 23 marca 2007, 12:26
ID Steam:

Real War - maksymalny realizm i liczba graczy

Post autor: Jaromaz »

Zastanawiam się nad sensem przygotowania misji o takich założeniach:

1. Gra dla 64 osób (koniecznie wypełniona przez graczy na full) - dwie przeciwne strony po 32 osoby.
2. Tylko 64 możliwe sloty gry - ale każdy otrzyma jeszcze 2 AI do dowodzenia w drużynie (drużyny trzyosobowe) - przy czym po śmierci przejdzie na jednego z AI - czyli tzw. tylko trzy życia (przetestowane - działa). Co daje 96 graczy w drużynie.
3. Specjalizacje (tylko pilot może pilotować, tylko czołgista może prowadzić czołg, reszta może prowadzić samochody), nie można prowadzić pojazdów przeciwnika (oprócz samochodów i też z jakimś czynnikiem losowym).
4. Zgodne z realem wyposażenie procentowe (czyli nie tak jak teraz popularnie na serwerach - każdy z LAWem, wszyscy pilotują 10 śmigłowców, porzucają je w powietrzu itp) tylko 1 śmigłowiec na stronę, kilka LAWów, mało pojazdów. Stworzy to wymóg komunikacji, transportu i dbania o środki transportu, trzymania się razem, atakowania transportów przeciwnika (przewożących większe ilości graczy).
5. Duży teren działań wojskowych (cała jedna z dwóch części wyspy).
6. Gra zachowawcza - większe przywiązywanie do zachowania życia niż do "szaleńczej odwagi".
7. Czas rozgrywki jednej gry mierzony w godzinach (np. maks 2).
8. Nacisk na realizm.

Co wy na to? Teoria - czy tworzyć w praktyce?
(tzn. znajdzie się 63 chętnych graczy do testowania :) )

pozdrawiam
Jarek
Obrazek
Awatar użytkownika
Robi
Posty: 300
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 20:27
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: [52°39'E - 19°03'N] - Włocławek
Kontakt:

Re: Real War - maksymalny realizm i liczba graczy

Post autor: Robi »

Jaromaz pisze: 6. Gra zachowawcza - większe przywiązywanie do zachowania życia niż do "szaleńczej odwagi".

Prawie zawsze tak gram, żeby jak najmniej razy zginąć - dlatego z reguły kampię :twisted:
Jaromaz pisze: tzn. znajdzie się 63 chętnych graczy do testowania :)

Jeśli myślisz o tylko o Polakach to szczerze mówiąc... nie sądzę :?
Z doświadczenia wiem, że jak zbierzesz ze 40 to i tak będzie rekord ;)
Tak dla zasady: Zawsze po niewłaściwej stronie!
OFman
Posty: 471
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
ID Steam:
Numer GG: 2993491
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Real War - maksymalny realizm i liczba graczy

Post autor: OFman »

To ja już wolę CTI :)
Poza tym ciężko byłoby zgromadzić 64 osoby chętne do takiej gry. Większość osób woli mapy gdzie ma spory wybór zarówno jeśli chodzi o bronie jak i pojazdy (mapy Berzerk'a) nawet jeśli nie ma to za wiele wspólnego z realizmem. ArmA to tylko gra komputerowa, coś o czym Ty piszesz mogłoby wypalić wśród VBSowców :)
:13bds :weteran
http://arma2.pl
"I'm not friendly" :D
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Real War - maksymalny realizm i liczba graczy

Post autor: Rainbow »

Swoją drogą, zapowiada się świetne CTI - RTS4 od Karrilliona.

Trailer promujący tutaj:
http://www.youtube.com/watch?v=6OBNFcgOxP4

link do misji i info tutaj:
http://www.flashpoint1985.com/cgi-bin/i ... 67;t=60631
Awatar użytkownika
Grey
Posty: 104
Rejestracja: 12 lutego 2007, 15:24
ID Steam:

Re: Real War - maksymalny realizm i liczba graczy

Post autor: Grey »

Jaromaz pisze: Co wy na to? Teoria - czy tworzyć w praktyce?
(tzn. znajdzie się 63 chętnych graczy do testowania :) )


Podoba mi sie.

Nastaw sie jednak na szukanie ludzi za granica. Przede wszystkim z tzw. realism squadami i podobnymi.
Co do realism squadow problem w tym, ze gracz dowodzi dwoma zolnierzami. Wielu graczy MP nie lubi i nie umie dowodzic AI.

Powodzenia!
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Real War - maksymalny realizm i liczba graczy

Post autor: Rainbow »

Pomysł OK, tylko o co miały by te 2 drużyny walczyć :?: Powinien być jakiś cel lub cele, o której konkretnie trzeba walczyć bo takie jeżdzenie i szukanie siebie na wzajem to nuda. Można by zrobić tak, że konkretne grupy pilnują jakieś ważne punkty strategiczne (np. stacja paliw, składy amunicji, port).
Jeżeli coś takiego to jak najbardziej jestem chętny.
Tyskie
Posty: 100
Rejestracja: 28 marca 2007, 14:19
ID Steam:

Re: Real War - maksymalny realizm i liczba graczy

Post autor: Tyskie »

Ja proponuje coś innego. Wyścig przez Sahrani! Cywilne wozy, każdy zaczyna bez broni, zaliczając checkpointy dojechać w jakieś miejsce (mogłoby być za każdym razem inne, żeby nie popaść w rutynę). Po drodze znajdźki takie jak amunicja,broń,inne pojazdy. Gdzieś schować heli z bakiem tylko na parę kilometrów. Klimatyczna muzyka połączona z brawurową jazdą i ostrzałem z pepeszy zawsze się podobała :)
Obrazek

AKA Turek ;)
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Real War - maksymalny realizm i liczba graczy

Post autor: Rainbow »

Takich misji to już do OFP była masa. Do ArmA zapewne też przekonwertują, ale tutaj jest mowa o czymś bardziej trzymającym się realiów będących celem twórców ArmA.
Ostatnio zmieniony 10 sierpnia 2021, 19:32 przez Rainbow, łącznie zmieniany 1 raz.
Tyskie
Posty: 100
Rejestracja: 28 marca 2007, 14:19
ID Steam:

Re: Real War - maksymalny realizm i liczba graczy

Post autor: Tyskie »

i tak ludzie w necie są za ciency żeby z nimi poważnie grać... w coś poważnego...
Obrazek

AKA Turek ;)
Awatar użytkownika
klamacz
Posty: 818
Rejestracja: 23 listopada 2006, 09:54
ID Steam:
Numer GG: 2019934
ID gracza: 2320644
Lokalizacja: Szczytno
Kontakt:

Re: Real War - maksymalny realizm i liczba graczy

Post autor: klamacz »

Tyskie pisze: i tak ludzie w necie są za ciency żeby z nimi poważnie grać... w coś poważnego...

bardzo powazne oskarzenie, masz jakies dowody, czy tylko fantazjujesz?
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek
Tyskie
Posty: 100
Rejestracja: 28 marca 2007, 14:19
ID Steam:

Re: Real War - maksymalny realizm i liczba graczy

Post autor: Tyskie »

proste - gram. rzadko kiedy ludzie znaja znaczenie slowa "teamwork"
Obrazek

AKA Turek ;)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólne o multiplayer”