[Pytanie] Dialogi pisane i mówione w grze
Moderator: Inkwizytor
Re: dialogi
http://files.filefront.com/dzwiekIntror ... einfo.html ja Ci wysylam to co ja zrobilem czyli wszystko misja skrypt description itd. Działa u Ciebie?
Tak chcialem calosc, dzieki.
Tak chcialem calosc, dzieki.
- Maćko
- Posty: 653
- Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
- ID Steam:
- ID gracza: 1
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Re: dialogi
Hah...
Nie musiałem nawet otwierać edytora aby znaleźć problem - I powiem Ci że problem jest bardzo głupi i nie tkwi w żadnych komendach Problem jest z twoim dźwiękiem alpha1 - zobacz sobie ile on trwa... aż 30 sekund, edytuj go jakimś program do obróbki dźwięku (skróć go do 5 sekund) i wszystko będzie działać
Jeśli nie wierzysz to zmień w tym skrypcie odstęp czasowy z ~5 na ~30 i zobacz że po 30 sekundach drugi dźwięk zostanie odegrany
Nie musiałem nawet otwierać edytora aby znaleźć problem - I powiem Ci że problem jest bardzo głupi i nie tkwi w żadnych komendach Problem jest z twoim dźwiękiem alpha1 - zobacz sobie ile on trwa... aż 30 sekund, edytuj go jakimś program do obróbki dźwięku (skróć go do 5 sekund) i wszystko będzie działać
Jeśli nie wierzysz to zmień w tym skrypcie odstęp czasowy z ~5 na ~30 i zobacz że po 30 sekundach drugi dźwięk zostanie odegrany
Re: dialogi
hahah ja pierdziele ja myslalem ze kwestia mowiona sie nagrala tylko a tutaj dzwiek jeszcze leci az do 30 sekund.Czyli jakbym wpisal opoznienie zalozmy ~40 to by poszlo?
- Maćko
- Posty: 653
- Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
- ID Steam:
- ID gracza: 1
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Re: dialogi
Tak tylko po co? Edytuj ten dźwięk lub nagraj go jeszcze raz i będzie po kłopocie. Do edycji polecam Sony Sound Forge 9 (wersja 30 dniowa do pobrania w necie - szukaj w google).
Re: dialogi
Dzieki Maćko juz wszystko wiem co i jak. Ja uzywam GoldWave, akurat tego bo czytalem tutoriala o dzwiekach na armaholic i tam go polecali.
Sprawdzalem działa w końcu.
Sam bym chyba do tego nie doszedl jeszcze raz dzieki Wielkie:)
A tak apropo programów. Jakiego używasz do nagrywania własnych dźwieków?
haha rozumiem ze tego samego:)
Kurde nie mogę dać Ci kolejnego punktu pochwały bo już wcześniej ode mnie dostałeś.
Pozdro
(Nie dubluj postów. Klamacz)
Sprawdzalem działa w końcu.
Sam bym chyba do tego nie doszedl jeszcze raz dzieki Wielkie:)
A tak apropo programów. Jakiego używasz do nagrywania własnych dźwieków?
haha rozumiem ze tego samego:)
Kurde nie mogę dać Ci kolejnego punktu pochwały bo już wcześniej ode mnie dostałeś.
Pozdro
(Nie dubluj postów. Klamacz)
- Maćko
- Posty: 653
- Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
- ID Steam:
- ID gracza: 1
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Re: dialogi
Ja do nagrywania używam Windowsowego rejestratora dźwięku i Sound Forge 9 - nagrywam rejestratorem a dźwięk obrabiam programem.azzido pisze:A tak apropo programów. Jakiego używasz do nagrywania własnych dźwieków?
Kurde nie mogę dać Ci kolejnego punktu pochwały bo już wcześniej ode mnie dostałeś.
Pozdro
Z tymi punktami daj sobie spokój
BTW: nie dubluj postów
Re: [Pytanie] Dialogi pisane i mówione w grze
Hej. Żywię nadzieje że ktoś jeszcze to czyta i mi odpowie.
W description.ext jest linijka która odpowiada za głośność komunikatu.
Niektóry zapisują głośność db-100, inni db+9 jeszcze inni db+0.3. Jaka w końcu jest skala tego parametru? Co trzeba wpisać żeby było jak najgłośniej? U mnie wstawione dźwięki komunikatów radiowych są odważane bardzo cicho i czasem w zgiełku "bitwy" ich nie słychać
W description.ext jest linijka która odpowiada za głośność komunikatu.
Kod: Zaznacz cały
sound[] = {"\sound\alpha1.ogg", db-100, 1.0};
Re: [Pytanie] Dialogi pisane i mówione w grze
https://community.bistudio.com/wiki/Des ... #CfgSounds wyjasnia znaczenie tego formatu (ale nie podali zakresu), ale moze lepiej dac tam po prostu unormowane 1?
Re: [Pytanie] Dialogi pisane i mówione w grze
Dzięki za odpowiedz. A jednak ktoś tu jeszcze bywa
Re: [Pytanie] Dialogi pisane i mówione w grze
Z sentymentu