Oddział w BH

Dodatki i modyfikacje Armed Assault - te bardziej, jak i te mniej oficjalne

Moderator: Inkwizytor

eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Oddział w BH

Post autor: eJay »

Hejas

Zna ktoś komedę umożliwiającą władowanie całego oddziału do BH bez pojedynczego klikania na żołnierza i wpisywania regułki?
Awatar użytkownika
klamacz
Posty: 818
Rejestracja: 23 listopada 2006, 09:54
ID Steam:
Numer GG: 2019934
ID gracza: 2320644
Lokalizacja: Szczytno
Kontakt:

Re: Oddział w BH

Post autor: klamacz »

{_x action ["MOVETOCARGO", Blackhawk]} forEach units group dowodca_oddzialu

strzelam, skladnia moze byc troche inna


edit:
sorki, raczej tak bedzie lepiej:
{_x moveincargo Blackhawk} forEach units group dowodca_oddzialu
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: Oddział w BH

Post autor: eJay »

Zrobiłem to inaczej:) Utworzylem jednego gracza, wpisalem regulke i potem powielałem go nascie razy, zmieniajac tylko klase :)

Secundo:

1. Co zrobić, aby patrol chodził cyklicznie po wyznaczonej trasie. (chodzi mi o patrolowanie). Gdy daje "przełącz" żołnierze stają po pierwszym waypoincie. Czy każdym waypoint musi mieć "Przełącz"?

2. Co zrobić, aby w skrzyni z amunicją było 99 sztuk QDS'a? Trzeba dodawać regułki "add weapon" w uruchamianiu?
gremdek
Posty: 261
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 16:53
ID Steam:

Re: Oddział w BH

Post autor: gremdek »

2. skrzynka addweaponcargo ["bron",liczbasztuk]
skrzynka addmagazinecargo ["magazynek",liczbasztuk]


1. z tym przełącz może coś źle robisz, ustaw trasę zwykłymi "idź do" a potem na punkt startu daj "przełącz"(ostatni waypoint to ma być).
cfog skończył się na kill'em all
Awatar użytkownika
Koval
Posty: 378
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 20:59
ID Steam:
Numer GG: 5246848
ID gracza: 0
Lokalizacja: Poznań

Re: Oddział w BH

Post autor: Koval »

A przypadkiem nie 'łączy się ostatniego waypointa z pierwszym przeciągając taką linię od ostatniego do pierwszego? (coś mi się tak jakby krystalizuje w głowie z OFP ale nie jestem pewien :P )
ASUS K72J
i3 M350 2.27Ghz | 4GB RAM
Radeon Mobility HD5150
gremdek
Posty: 261
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 16:53
ID Steam:

Re: Oddział w BH

Post autor: gremdek »

to była synchronizacja i łączyło się triggera z waypointem.

można było też dosłownie zgrupować triggera z jednostką.
cfog skończył się na kill'em all
Sten
Posty: 12
Rejestracja: 06 marca 2007, 22:20
ID Steam:

Re: Oddział w BH

Post autor: Sten »

Na dowódcy patrolu robisz/ klikasz pierwszy punkt trasy "ruszaj" (tam sobie ustawiasz tryby zachowań jednostki), potem w dowolnych miejscach następne "ruszaj" i ostatni w pobliżu tego pierwszego jako "przełącz".
Najprostszy z możliwych sposobów załadowania na jakikolwiek pojazd całej grupy to:
wybierasz z Jednostek typ Pusty jakiś pojazd czy samolot (najlepiej Odblokowany- możesz wsiadać do jednostek przeciwnika) i wstawiasz na mapie wg. uznania, następnie wstawiasz w pobliżu Grupę żołnierzy, wstawiasz Punkt Nawigacyjny od dowódcy do pojazdu jako Wsiadać - cały oddział wsiada, jeśli pojazd ma tyle mijsca :), potem w dowolnym punkcie - Wysiadać. To wszystko. Wypróbuj na "poligonie" - wyspie Rahmadi. :)
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: Oddział w BH

Post autor: eJay »

Kilka pytań od początkującego 8)

1. Jak można zrobić w edytorze tak, aby skrzynia miała po 50 sztuk broni każdego rodzaju i 300 sztuk amunicji do nich. Czy da się to zrobić bez pojedynczego wpisywania addweaponcargo/magazinecargo dla każdej broni?

2. Czy wpisanie w description.ext warunku respawnu dla żołnierzy w pelni rozwiazuje problem respawnu? Slyszalem, ze nie w kazdym przypadku dziala.

3. Jak zmusic pojazdy do respawnu w razie zniszczenia (najlepiej w tym samym miescu np. w bazie)?

4. Chcialbym, aby po wykonaniu celu misji w wybranym miejscu pojawily sie (przyklad) 2 czolgi. Jak to zrobic, co wpisac w wyzwalaczu?

5. Co wpisac w warunku (lub tam gdzie uważacie za stosowne) pojazdu, aby heli moglo byc pilotowane tylko przez wybrana klase?

To narazie tyle :lol:
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Oddział w BH

Post autor: Matte »

1. Jak można zrobić w edytorze tak, aby skrzynia miała po 50 sztuk broni każdego rodzaju i 300 sztuk amunicji do nich. Czy da się to zrobić bez pojedynczego wpisywania addweaponcargo/magazinecargo dla każdej broni?

Kod: Zaznacz cały

NAZWA_SKRZYNI addWeaponCargo ["BROŃ",SzTUKI] np.
sk1 addWeaponCargo ["M16",5]
A dla magazynków
NAZWA_SKRZYNKI addMagazineCargo ["MAGAZYNEK",SZTUKI]
np.
sk1 addMagazineCargo ["M16",5]
Czy wpisanie w description.ext warunku respawnu dla żołnierzy w pelni rozwiazuje problem respawnu? Slyszalem, ze nie w kazdym przypadku dziala.

Mnie nigdy nie zawiodło.
Jak zmusic pojazdy do respawnu w razie zniszczenia (najlepiej w tym samym miescu np. w bazie)?

Oto mały skrypt, który sprawdza czy samochód może jechać

Kod: Zaznacz cały

;;Respawn pojazdów
_car = _this select 0
_typ = TypeOf _car
_ypos = (getpos _car select 1)
_xpos = (getpos _car select 0)
_temp = "HeliHEmpty" createVehicle [0,0,0]
_dir = getdir _car
#loop
@!(CanMove _car)
~5
_car = _typ CreateVehicle (position _temp)
_car setpos [_xpos,_ypos,0]
_car lock false
_car setdir _dir
;player MoveInCargo _car
;hint format ["%1 %2",position _car,_car]
~4
goto "loop"
wykonuje się go tak:

Kod: Zaznacz cały

[NAZWA_POJAZDU]exec "carres.sqs"
Dodam jeszcze że samochód zrespawnuje się w miejscu w którym był kiedy skrypt został uruchomiony
Chcialbym, aby po wykonaniu celu misji w wybranym miejscu pojawily sie (przyklad) 2 czolgi. Jak to zrobic, co wpisac w wyzwalaczu?

Ustaw gdzieś daleko te czołgi a w wyzwalaczu przy aktywacji wpisz

Kod: Zaznacz cały

TANK1 setpos (getpos pozycja) ;TANK2 setpos (getpos pozycja) 
gdzie pozycja to jaki kolwiek obiekt, lub element logiki
Co wpisac w warunku (lub tam gdzie uważacie za stosowne) pojazdu, aby heli moglo byc pilotowane tylko przez wybrana klase?

Nie testowane więc może nie działac

Kod: Zaznacz cały

;TESTER
#lop
@(player in this)
?(driver this) IsTypeOf "SoldierWPilot" : goto "lop"
player action ["eject",vehicle player]
hint "Nie jestes pilotem"
#lop
w inicjacji heleny [] exec "pilott.sqs
To narazie tyle
"
Czekam na więcej :P
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: Oddział w BH

Post autor: eJay »

No to może powiesz mi jak wywalić z menu akcji stworzoną przez siebie wcześniej za pomocą skryptu akcję? Removeaction nie działa :(
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Oddział w BH

Post autor: Matte »

akcje dodajesz tak

Kod: Zaznacz cały

akcja1 = aP1 AddAction ["Koniec","restart.sqs",[],-1,false]
a usuwasz tak

Kod: Zaznacz cały

aP1 removeAction akcja1
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
ODPOWIEDZ

Wróć do „Addony - tworzenie oraz modyfikacja gry”