Mała misja - przydatna dla twórców misji - jak zrobić działające wystrzeliwanie flar oświetlających teren, bez użycia wojaków z granatnikami. Przydatne też do tworzenia pułapek na perymetrze bronionego terenu.
Rapidshare 3 kb
Nie wymaga żadnych addonów - zrobiona na Arma ][ z patchem 1.3
Misja przykładowa - Flary ...
Moderatorzy: kondor, Inkwizytor
Re: Misja przykładowa - Flary ...
Jeśli ktoś potrzebuje bardziej elastycznego światła, może skorzystać z obiektu światła:
takie światło nie spada (w zależności od potrzeb jest to wada lub cecha) i można dowolnie ustawiać jego kolor ambient (światło padające ze wszystkich stron) oraz diffuse (normalne światło kierunkowe);
i można przyczepiać go do obiektu.
Kod: Zaznacz cały
skipTime (24 - daytime);
_light = "#lightpoint" createVehicleLocal getpos player;
_light setLightBrightness 1.0;
_light setLightAmbient[1.0, 0.0, 0.0];
_light setLightColor[0.0, 1.0, 0.0];
_light lightAttachObject [obiekt, [0,0,0]];
i można przyczepiać go do obiektu.
Re: Misja przykładowa - Flary ...
Wiesz Kondor - to co zrobiłem to symulacja flary opadającej na spadochroniku. To co Ty przedstawiasz to już trochę inna bajka.

Re: Misja przykładowa - Flary ...
Fajnie. Ale plik nie działa. Możesz go raz jeszcze załadować ? Albo napisać co i jak zrobiłeś .