Militarny Serwer Exile

Informacje i dyskusja o grze w sieci, adresy serwerów, klany, ligi oraz turnieje

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
nerexis
Posty: 5
Rejestracja: 05 grudnia 2016, 22:30
ID Steam: nerexis

Militarny Serwer Exile

Post autor: nerexis »

Witam,

zapraszam użytkowników forum na mój nowy serwer Exile, który jest nastawiony na militarną rozgrywkę PVP i PVE.
Serwer jest ogólnoświatowy, ale chętnie zapraszamy Polaków + wszyscy administratorzy to dorośli Polacy :)
Dodatkowo jako administrator jestem z zawodu programistą, więc część bugów itp. samemu naprawiamy, oraz tworzymy własne misje.
Do tej pory myślimy, że zawsze jest już solidnie zrobiony do gry, i ciągle rozwijany.
Serwer oczywiście stale online na dedykowanej maszynie.

IP: 151.80.111.115:2302
Server Name: *NEW* MilSim Exile Chernarus PvP|Missions|Tanks|Tow|Revive|Rearm|Raid|ZCP|DMS|Realism
Lista modów: https://nmilsim.wordpress.com/required-mods/

Zalecamy wchodzenie na serwer przez A3Launcher, bo używamy kilka popularnych modów.

Serwer posiada wiele funkcjonalności:

Kod: Zaznacz cały

Dynamic (DMS) and Capture Points (ZCP) Missions + few by server devs
PVP
Towing
Status Bar
Revive using defibrillator (available in shop)
Rearming and refueling
Military vehicles, with balanced prices adjusted to real world prices and rearming cost. Vehicles include all types of them
Improved AI – they flank, suppress etc.
Realistic AI fall down after being hit
Revive time is set to full brain death time (after heart failure)
Disabled Shift-Click markers range info
HighEnd sniper rifles aren’t available in shops
HighEnd sniper rifles only available from missions/npcs/military
Launchers and rockets available from spec ops shop (both AT, AA, semi-high cost, as in real world)
No virtual garage
Flag stealing enabled
Balance
Building height limit
Pay due notifications
Kill messages & killboard 
XM8 apps
View distance settings
Good quality and customizable terrain grids (no flying terrain when scoping)
Roaming AI, both land and air
Faster nights
Server restart every 4 hours, with notification
Ostatnio zmieniony 04 stycznia 2017, 06:01 przez nerexis, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
FOX-PL*
Posty: 548
Rejestracja: 29 marca 2009, 17:34
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Wrocław

Re: Militarny Serwer Exile

Post autor: FOX-PL* »

Byłbym zainteresowany z kilkoma osobami z mojej grupy tym serwerem gdybyście nie używali tej żenady w postaci CUPa pojazdów, broni i jednostek tylko ewentualnie RHS w końcu powoli serwery Exile przechodzą na RHS bo CUP to taki gniot graficzny i mało realny że szkoda mówić, a jak za mało broni to jeszcze NIArms. No i sama mapa przydałby się Napf bo Cherno przejedzony temat.
nerexis
Posty: 5
Rejestracja: 05 grudnia 2016, 22:30
ID Steam: nerexis

Re: Militarny Serwer Exile

Post autor: nerexis »

Była zmiana serwera na dużo lepszą maszynę, nowe ip: 151.80.111.115:2302
nerexis
Posty: 5
Rejestracja: 05 grudnia 2016, 22:30
ID Steam: nerexis

MilSim Exile Chernarus PVP/PVE First Person!

Post autor: nerexis »

Witam,

zapraszam użytkowników forum na mój serwer Exile, który jest nastawiony na w miarę realistyczną militarną rozgrywkę PVP i PVE.
Serwer jest ogólnoświatowy, ale chętnie zapraszamy Polaków.
Dodatkowo jako administrator jestem z zawodu programistą, więc część bugów itp. samem naprawiam, oraz tworzę własne misje itp.
Serwer jest solidny, rozwijany od prawie roku, działa 24/7.

Ostatnio doszły zmiany, gdzie wprowadziliśmy first person, oraz był wipe!

IP: 51.255.48.66:2302
Server Name: *WIPE* [ MilSim ] Exile Chernarus PvP|Missions|Tanks|Tow|Revive|Rearm|Raid|ZCP|DMS|Realism by Nerexis
Lista modów: https://nmilsim.wordpress.com/required-mods/

Zalecamy wchodzenie na serwer przez A3Launcher, bo używamy kilka popularnych modów.

Serwer posiada wiele funkcjonalności:

Kod: Zaznacz cały

Missions: Dynamic (DMS) and Capture Points (ZCP) Missions + many custom by server devs, unique for this server!
PVP
Active development and admins
Tow vehicles
Load crates on vehicles
Sell crates at traders
Status Bar
Revive using defibrillator (available in shop)
Rearming and refueling at fuel stations
In game PVP Ranking
Vector Building
Military vehicles, with balanced prices adjusted to real world price (in proportions) and rearming cost
Working drones, lots of them (no drone stealing)
Lots of weapons and vehicles
Improved AI – they flank, suppress etc.
Realistic AI fall down after being hit
Extended Base building
Roaming AI (more players online = less ai)
Revive time is set to full brain death time (after heart failure)
HighEnd sniper rifles aren’t available in shops
HighEnd sniper rifles only available from missions/npcs/military
Launchers and rockets available from spec ops shop (both AT, AA, semi-high cost, as in real world)
No virtual garage (we have script preventing explosions)
Flag stealing enabled
Faster charges planting
In game notifications by E-Mail
Game Panel for players
Balance
Building height limit
Base respawn
Pay due notifications
Kill messages
XM8 apps
View distance settings
Adjustable terrain grids, also without grass
Faster nights
Server restart every 3 hours, with notification
Many fixed bugs, we fix bugs very fast
Anti-theft safe zone
infiStar antihack
Stable – online since at least half of year
Planned features:

ACE3 integration (medical system, ballistics, tactical items) (long term development)
respect based starter loadout
ODPOWIEDZ

Wróć do „Multiplayer”