Ok, mam taki pomysł, próbowałem to jakoś wydziubać bazując na istniejących już modach (np. tactical hand signals), ale no joy, więc zwracam się z prośbą do bardziej doświadczonych.
Mod pozwala na zmianę animacji jednostki sterowanej przez gracza na jedną z już istniejących w grze (czyli switchmove lub też playmove aktywowane klawiszem).
Chodzi mi o skorzystanie z gotowych już, loopowanych animacji z briefingów i AmbientAnim, najlepiej jakby były dostępne z poziomu ACE "interakcji ze sobą", np.
Animacje -> Słuchaj 1
Animacje -> Słuchaj 2
Animacje -> Odprawa 1
Animacje -> Przerwij
itd.
W ten sposób jednostka biorąca udział w briefiengu mogłaby zmieniać swoją animację. Jak widzicie mod jest banalny, z tym że ja jestem "nieumny" w kwestii modowania
Ktoś chętny do współpracy?
Pozdro
Wini
Pomysł na bardzo prostego moda immersyjnego
Moderator: Inkwizytor
- vynaratorski
- Posty: 178
- Rejestracja: 27 września 2009, 15:22
- ID Steam:
- ID gracza: 1
- Kontakt:
Re: Pomysł na bardzo prostego moda immersyjnego
Zrobiliśmy coś takiego do naszej modyfikacji, modyfikującej ACE3, w selfmenu " Animacje " gdzie możesz odpalić dowolną animację zadeklarowaną na liście. To jest banał, jeśli znasz podstawy. Problemem będzie loopowanie animacji u gracza, i tego Ci odradzam. Pierdoli się to sromotnie.
- vynaratorski
- Posty: 178
- Rejestracja: 27 września 2009, 15:22
- ID Steam:
- ID gracza: 1
- Kontakt:
Re: Pomysł na bardzo prostego moda immersyjnego
O widzisz, czyli wyważam otwarte drzwi - chociaż z drugiej strony to pewnie Wasz mod jest top secret?
Loopowanie niekoniecznie jest problemem, bo są animacje OD RAZU loopowane (nic im nie trzeba ustawiać) - przykładem niech będzie podnoszenie lornetki - jest jedna animacja do jej podniesienia, jest zapętlona animacja trzymania jej na wysokości oczu i jest animacja jej opuszczania - loopowanie podnoszenia/opuszczania byłoby faktycznie pojebane, ale ta "środkowa" animacja jest już tak zbudowana, że gra w loopie bez problemu.
Czyli reasumując: da się dorwać te Wasze pliki czy mam szukać dalej?
Loopowanie niekoniecznie jest problemem, bo są animacje OD RAZU loopowane (nic im nie trzeba ustawiać) - przykładem niech będzie podnoszenie lornetki - jest jedna animacja do jej podniesienia, jest zapętlona animacja trzymania jej na wysokości oczu i jest animacja jej opuszczania - loopowanie podnoszenia/opuszczania byłoby faktycznie pojebane, ale ta "środkowa" animacja jest już tak zbudowana, że gra w loopie bez problemu.
Czyli reasumując: da się dorwać te Wasze pliki czy mam szukać dalej?
- szachcik
- Posty: 3
- Rejestracja: 18 sierpnia 2016, 09:33
- ID Steam: szachcik
- Lokalizacja: dolnośląskie
- Kontakt:
Re: Pomysł na bardzo prostego moda immersyjnego
Nie wiem czy się nie spóźniłem, ale podsyłam: http://www.armaholic.com/page.php?id=31660
Zaznaczam, że nie sprawdzałem, nie wiem jak działa ani jakie animacje są dostępne.
Zaznaczam, że nie sprawdzałem, nie wiem jak działa ani jakie animacje są dostępne.