PSZ: Polskie Siły Zbrojne (A3)

"Zrób to sam" czyli dłubiemy w Arma3. Dyskusja o tworzeniu dodatków oraz modyfikacji gry.

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
JonPL
Posty: 270
Rejestracja: 14 lipca 2009, 16:43
ID Steam:
Numer GG: 6628146
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

PSZ: Polskie Siły Zbrojne (A3)

Post autor: JonPL »

_
_
PROJEKT "POLSKIE SIŁY ZBROJNE"

Obrazek

CZYM JEST PSZ?

Projekt PSZ: Polskie Siły Zbrojne koncentruje się na wzbogaceniu teatru ArmA3 o realistycznie odwzorowany ekwipunek i jednostki nowoczesnego Wojska Polskiego, zachowując przy tym ogromną dbałość o jakość wykonania.

Pierwsza wersja moda została właśnie wydana, więc na co czekasz? Przekonaj się co oferuje na własnej skórze! :)

PLAN ROZWOJU

Generalnie, nasz plan wydawniczy zakłada wydanie moda gdy tylko podstawka będzie w pełni gotowa, by potem móc projekt rozwijać, aż do punktu, w którym będziemy mieć wszystko co powinien mieć mod o polskiej armii.

Podstawa to frakcja PKW 2010 z odpowiednią bronią, ekwipunkiem, jednostkami piechoty i kilkoma pojazdami, co wkrótce wesprą kolejne wydania wzbogacające projekt - Siły Specjalne, "Garaż" PKW czy także frakcja PKW 2020. Frakcja PKW 2020 zostanie wprowadzona by dać możliwość powalczenia najnowszym sprzętem, który mają zaadoptować polskie siły zbrojne, jak np. karabinki MSBS Radon, lekki karabin maszynowy Negev czy Rosomaki w wersjach z wyrzutniami PPK. Jest to także ukłon w stronę bardziej futurystycznego teatru samej gry.

Mod najprawdopodobniej będzie w pełni samodzielny (nie będzie wymagać do działania innych modów)

Mod będzie w pełni wspierać funkcje projektu ASDG Joint Rails & Muzzle devices, pozwalając nakręcić na szynę dowolny celownik posiadany w grze oraz każdy kompatybilny tłumik bądź kompensator na lufę. W tym momencie rozważamy również użycie MRT Accessory Functions i Weapon EventHandler Framework.

Należy też pamiętać, że wszystko co zostało stworzone do tego projektu, ma być wiernym odwzorowaniem rzeczywistego ekwipunku, sprzętu i jego zachowania, zachowując najwyższą możliwą jakość.


PIERWSZE WYDANIE

...było obiecane w 2015 i... aehem, JEST w 2015 ;) spóźnione, niepełne, ale jest.

Pragnę zaznaczyć i PODKREŚLAM, że jest to wersja ALFA. Wielu rzeczy brakuje, pewne jeszcze wymagają szlifu, nie wszystko (nic) jest wersją finalną. Proszę mieć to na uwadzę i proszę o w miarę realne oczekiwania co do (niedokończonego) moda tworzonego w bardzo niewielu wolnych chwilach przez ~4 ludzi.

Obecna wersja moda to ALFA 05.663; Poniższe wydanie oferuje:

Na tę chwilę mod WYMAGA do działania CBA 2.0 lub nowszego.

DOWNLOAD
- PSZ Mod v0.5.663 @ DropBox
Po więcej mirrorów zapraszamy na ArmACenter.PL :)


Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek

LINKI

- ArmACenter.PL (dom PSZ Team)
- Oficjalny temat na forum BIS
- Profil ModDB projektu PSZ
- Profil FaceBookowy projektu PSZ
- Galeria PSZ w serwisie Imgur

TWÓRCY

===PSZ TEAM===
- WinteR5
- Maćko
- zGuba
- Jon
- Ghost

===WSPARCIE PROJEKTU===
(sekcja będzie uzupełniana w miarę rozwoju moda)

Dan (były współpracownik) - M97 Żbik
Sgt. Pepper (były współpracownik) - tekstury i pomoc graficzna
Smookie (były współpracownik) – animacje
Keeway (były współpracownik) - developer, configi, portowanie zawartości, scripting, screeny
Reyhard (zaginiony) - developer, configi, portowanie zawartości, scripting

RHS Team - luneta Leupold, repozytorium
Project Reality: Polish Forces Team (Veti, ddeo) - ciężarówki STAR
Kamil Nowicki - Alex/Bor, UKM-2000, Negev

PSZ logo stworzone przez WinteR5'a używa znakomitej grafiki Orła autorstwa Julii Baradziej.
Ostatnio zmieniony 31 grudnia 2015, 10:40 przez JonPL, łącznie zmieniany 5 razy.
http://armacenter.pl/ - najdłużej istniejąca społeczność w historii polskiej sceny ArmA i OFP.

Dołącz do nas - weteranów - dajemy czadu już od czasów wczesnego Flashpointa.
Awatar użytkownika
JonPL
Posty: 270
Rejestracja: 14 lipca 2009, 16:43
ID Steam:
Numer GG: 6628146
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: PSZ: Polskie Siły Zbrojne (A3)

Post autor: JonPL »

Witam.

Zgodnie z tym co pisałem wyżej, wszelkie uwagi prosimy kierować tutaj, w temacie na forum ACPL (je sprawdzamy najczęściej).

Poza tym w ciągu maksymalnie dwóch tygodni postaramy się nagrać materiał z rozgrywek oraz przygotować stream prezentujący nasze jednostki w ruchu podczas jednej z misji rozgrywanych na serwerze ACPL.

Podobnież, w ciągu najbliższych kilku dni najprawdopodobniej rozbudujemy galerię o nowe screeny.

I to by było na tyle. Do następnego :)
http://armacenter.pl/ - najdłużej istniejąca społeczność w historii polskiej sceny ArmA i OFP.

Dołącz do nas - weteranów - dajemy czadu już od czasów wczesnego Flashpointa.
Grippen
Posty: 110
Rejestracja: 16 czerwca 2015, 19:17
ID Steam:

Re: PSZ: Polskie Siły Zbrojne (A3)

Post autor: Grippen »

Drodzy Panowie!
Jako klan 4 Dwyzja Szybkiego Reagowania jestesmy niezmiernie szczesliwi z Waszej wiadomosci, gdyz od poczatku istnienia army 3 poszlismy w kierunku polskich jednostek i ich wyszkolenia. Dotychczas byly to tylko polskie mundury i beryle (reszta to wyobraznia). Dzieki Wam dostalismy kopa do działania i ja osobiscie chetniewespre ten projekt chocby najmniejsza zlotowka. I mysle ze wiekszosc osob z naszego klanu rowniez bylaby chetna wesprzec projekt:).
4 Dywizja Szybkiego Reagowania zyczy wytrwalosci i niecierpliwie czeka na rozwoj wydarzen :)
Awatar użytkownika
JonPL
Posty: 270
Rejestracja: 14 lipca 2009, 16:43
ID Steam:
Numer GG: 6628146
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: PSZ: Polskie Siły Zbrojne (A3)

Post autor: JonPL »

_
_
_
Ho, ho, h... no tak.

Mikołaj może ma już wolne, ale dał nam znać, że w ten niemniej świąteczny czas w roku, ma jeszcze jeden prezent.

Wielu pytało: Gdzie ten PSZ? Co się z nim stało? Kiedy Premiera? Otóż śpieszę z odpowiedzią: TERAZ™.


PIERWSZA WERSJA MODA PSZ: POLSKIE SIŁY ZBROJNE WYDANA
...było obiecane w 2015 i... aehem, JEST w 2015 ;) spóźnione, niepełne, ale jest.

Pragnę zaznaczyć i PODKREŚLAM, że jest to wersja ALFA. Wielu rzeczy brakuje, pewne jeszcze wymagają szlifu, nie wszystko (nic) jest wersją finalną. Proszę mieć to na uwadzę i proszę o w miarę realne oczekiwania co do (niedokończonego) moda tworzonego w bardzo niewielu wolnych chwilach przez ~4 ludzi.

Obecna wersja moda to ALFA 05.663; Poniższe wydanie oferuje:

Na tę chwilę mod WYMAGA do działania CBA 2.0 lub nowszego.

DOWNLOAD
- PSZ Mod v0.5.663 @ DropBox
Po więcej mirrorów zapraszamy na ArmACenter.PL :)


Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek


Pierwszy post uaktualniony. Enjoy!

Spóźnione wesołych świąt i szczęśliwego nowego roku od ekipy PSZ!




_
http://armacenter.pl/ - najdłużej istniejąca społeczność w historii polskiej sceny ArmA i OFP.

Dołącz do nas - weteranów - dajemy czadu już od czasów wczesnego Flashpointa.
Awatar użytkownika
ChiggY
Posty: 42
Rejestracja: 05 lutego 2015, 18:56
ID Steam: <<SEN>> CHiggY
ID gracza: 7656119

Re: PSZ: Polskie Siły Zbrojne (A3)

Post autor: ChiggY »

Jak na wersję ALFA to i tak już wygląda to zachęcająco . Fajnie ,że robicie to dla całej społeczności.
TIGER
Posty: 7
Rejestracja: 10 stycznia 2016, 03:02
ID Steam: https://steamcommuni
ID gracza: 9999980

Re: PSZ: Polskie Siły Zbrojne (A3)

Post autor: TIGER »

Mam pytanie czy w następnej wersji moda będzie artyleria np 2s1 gozdzik bo bardzo tego brakuje mi w artyleri Polskiej ? :)
TIGER
Posty: 7
Rejestracja: 10 stycznia 2016, 03:02
ID Steam: https://steamcommuni
ID gracza: 9999980

Re: PSZ: Polskie Siły Zbrojne (A3)

Post autor: TIGER »

I fajnie chłpaki że zrobiliście ten mod wiele grup będzie szczęśliwych moja grupa już sie nie morze doczekać następnej wersji moda.
:)
Awatar użytkownika
vynaratorski
Posty: 178
Rejestracja: 27 września 2009, 15:22
ID Steam:
ID gracza: 1
Kontakt:

Re: PSZ: Polskie Siły Zbrojne (A3)

Post autor: vynaratorski »

Zabieram się za ściąganie! Są jakieś "known issues"?
Obrazek
Awatar użytkownika
JonPL
Posty: 270
Rejestracja: 14 lipca 2009, 16:43
ID Steam:
Numer GG: 6628146
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: PSZ: Polskie Siły Zbrojne (A3)

Post autor: JonPL »

.

DRUGA WERSJA MODA PSZ: POLSKIE SIŁY ZBROJNE WYDANA

Witajcie. Od ostatniego (i jednocześnie pierwszego) wydania moda minęło trochę czasu. Wiele rzeczy się zmieniło, po drodze wystąpiły różne przeciwności losu (patche BIS), które powodowały, że wersja po wersji kolejne elementy moda przestawały działać lub powodowały błędy. Punktem kulminacyjnym stał się moment wydania patcha 1.68, po którym używanie moda stało się bardzo problematyczne.

Dlatego też zdecydowaliśmy się na przyspieszone wydanie nowej wersji PSZ. Zaznaczamy, iż jest to nadal niekompletna wersja ALFA. Zatem mimo iż wraz z nowym wydaniem dodane jest kilka nowych, fajnych rzeczy, to nadal brakuje co najmniej kilku ważnych dla naszej wizji (i dla kompletnych misji) elementów. Trzeba mieć także na uwadze, że chociaż projekt wsparły nowe osoby (zwłaszcza kolega Istar, który dołączył w połowie 2016 i dzięki któremu możecie podziwiać część elementów nowego wydania), wciąż jest to praca ledwie kilku osób, które robią non-profit, po godzinach i kiedy mają ochotę (a czasami nie mają :P). I żeby było jasne - ta wersja nie zawiera Rosomaka.

Wesołych Świąt Wielkanocy, drodzy Państwo.

Obecna wersja moda to ALFA 068.1103 - lista zmian względem wersji z grudnia 2015:


Wraz z aktualizacją moda do wersji 0.68 wprowadzone zostały również nowe funkcje moda. Są to możliwość ustawiania losowych/spersonalizowanych numerów rejestracyjnych i bocznych na pojazdach, oraz ulepszona balistyka celowników Leupold i PCS. Więcej informacji na ten temat znajdziecie w pliku readme, w zakładce Funkcje.

Oprócz tego wprowadziliśmy nowy opcjonalny plik - dodatkowe ustawienia klawiszy sterowania, więcej informacji w pliku KeyboardPresets.txt. Aktualnie dodaje to możliwość np. szybkiej zmiany broni pod klawiszami numerycznymi.

Do poprawnego działania moda WYMAGANE jest CBA w wersji 3.2.1 lub nowszej.


DOWNLOAD
Po linki zapraszamy na ArmACenter.PL :)


Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek

Enjoy!

_
http://armacenter.pl/ - najdłużej istniejąca społeczność w historii polskiej sceny ArmA i OFP.

Dołącz do nas - weteranów - dajemy czadu już od czasów wczesnego Flashpointa.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Addony - tworzenie oraz modyfikacja gry”