[Pomocy] Jak konfigurować moduły

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

tom3kb
Posty: 511
Rejestracja: 04 marca 2011, 06:30
ID Steam:
ID gracza: 209283
Lokalizacja: Sieradz

Re: [Pomocy] Jak konfigurować moduły

Post autor: tom3kb »

Przeczytaj readme lub inne info dołączone do niego. Odpal misje poglądową i zobacz jak on działa, a potem zrób tak samo w swojej misji. ;)
Assasin74
Posty: 54
Rejestracja: 30 lipca 2012, 14:13
ID Steam:

Re: [Pomocy] Jak konfigurować moduły

Post autor: Assasin74 »

Ok już z większością rzeczy sobie poradziłem, teraz pytanie odnośnie skoków, jak dodać ten samolot w powietrzu nieruchomy
"Nieruchomy C-130J" i co zrobić aby aby przed skokiem móc po nim chodzić a nie "spadać w samolocie"
Tenk
Posty: 243
Rejestracja: 25 grudnia 2008, 20:58
ID Steam:
ID gracza: 4

Re: [Pomocy] Jak konfigurować moduły

Post autor: Tenk »

A czytałeś regulamin forum? Jak nie to polecam się zapoznać.
Jeden temat, jedno pytanie, tymczasem Ty zadałeś ich już z 10 w temacie, który traktuje o konfiguracji modułów.
konndzziu
Posty: 23
Rejestracja: 10 sierpnia 2013, 16:58
ID Steam:
ID gracza: 135502

Re: [Pomocy] Jak konfigurować moduły

Post autor: konndzziu »

Ja mam małe pytanie odnośnie modułów. bo podłączam ludzi do systemu firs aid, te trzy kwadraty, i jak gram z kolegami to oni nie mogą nikogo ciągnąć a opcja opatrz nie działa.
tom3kb
Posty: 511
Rejestracja: 04 marca 2011, 06:30
ID Steam:
ID gracza: 209283
Lokalizacja: Sieradz

Re: [Pomocy] Jak konfigurować moduły

Post autor: tom3kb »

Ale wszyscy jesteście w tym samym oddziale ,czy każda jednostka osobno? Bo jeśli każda jednostka jest osobno to każda musi mieć swoje 3 moduły i być z nimi zsynchronizowana. Jeśli jesteście w grupie to wystarczy, że te 3 moduły są zsynchronizowane z dowódcą oddziału i wszyscy mogą używać Pierwszej Pomocy.
konndzziu
Posty: 23
Rejestracja: 10 sierpnia 2013, 16:58
ID Steam:
ID gracza: 135502

Re: [Pomocy] Jak konfigurować moduły

Post autor: konndzziu »

Wszyscy na mapie są osobno do trzech kwadratów, lecz na innych misjach też tak mam i tam działa.
Awatar użytkownika
vynaratorski
Posty: 178
Rejestracja: 27 września 2009, 15:22
ID Steam:
ID gracza: 1
Kontakt:

Re: [Pomocy] Jak konfigurować moduły

Post autor: vynaratorski »

Dorzucę swoje trzy grosze w kwestii modułów cywilnych:

1. Moduły cywilne mogą nie działać na ściągniętych mapach.
2. Moduł pojazdów cywilnych jest do dupy, bo spawnuje samochody na budynkach albo w powietrzu.
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”