[A3C] Arma 3 - Polskie community CooP

Informacje i dyskusja o grze w sieci, adresy serwerów, klany, ligi oraz turnieje

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Alduric
Posty: 147
Rejestracja: 26 listopada 2012, 16:06
ID Steam:

Re: [A3C] Arma 3 - Polskie community CooP

Post autor: Alduric »

Dalsze testy. Tym razem już z animacjami: https://www.youtube.com/watch?v=9Mwx_wHDw3U
Obrazek
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: [A3C] Arma 3 - Polskie community CooP

Post autor: SaS TrooP »

Boshe, te zamki -.-'
Awatar użytkownika
Alduric
Posty: 147
Rejestracja: 26 listopada 2012, 16:06
ID Steam:

Re: [A3C] Arma 3 - Polskie community CooP

Post autor: Alduric »

Społeczność A3C w dalszym ciągu rekrutuje nowych Armowiczów szukających dobrej wieczornej rozgrywki. Oferujemy wam pełne wsparcie techniczne, profesjonalne podejście, świetne zaplecze techniczne, gry CooP po 30 graczy w tygodniu :) Zapraszamy!

http://www.ArmA3Coop.pl

Już niedługo dla członków społeczności A3C udostępniona zostanie najnowsza wersja naszego autorskiego moda Polish Army Mod, a co w niej?

Nowe jednostki / pojazdy
* Nowa jednostka - Rozpoznania: Klik
* Nowa jednostka - Patrol Saperski: Klik
* Nowy pojazd - Samochód saperów: Klik
* Nowy pojazd - Samochód Żandarmerii Wojskowej: Klik
* Nowy pojazd - Sikorsky S-80i: Klik
* Nowy pojazd - M115-Topaz: Klik
* Nowa broń Sig p226

Nowe możliwości pojazdów
* Sygnalizacja świetlna i dźwiękowa dla pojazdów Saperów i Żandarmerii: Klik
* Każdy polski helikopter otrzymał dźwiękową informacje o nadlatującym pocisku wroga: Klik
* Flary rozświetlające dla: Rosomak + Topaz: Klik
* Flary rozświetlające dla Wszystkich polski helikopterów: Klik
* Katapulta dla polskiego helikoptera bojowego: Klik


Jednocześnie zachęcamy do śledzenia naszych kont youtube/facebook oraz strony oficjalnej. Trwają obecnie prace nad czymś większym - o czym powiemy wam już wkrótce! :)
Obrazek
Awatar użytkownika
Alduric
Posty: 147
Rejestracja: 26 listopada 2012, 16:06
ID Steam:

Re: [A3C] Arma 3 - Polskie community CooP

Post autor: Alduric »

Kolejna aktualizacja modó społeczności A3C. Co nowego? Najważniejszą zmiana jest wprowadzenie nowego moda - @A3CS (ArmA 3 Combat System) Mod ten to rozwinięcie naszego pola bitwy o wiele nowych możliwości. Tworząc tego moda, wzorowaliśmy się na znanym z poprzedniej części Army, modzie ACE. Mod jest w fazie rozwojowej, jest to pierwsza wersja publiczna, więc liczymy na feedback i zgłaszanie wszelkich błędów. Kolejną ważną zmianą jest aktualizacja naszego Polish Army Mod'a, więcej informacji znajdziecie w changelogu poniżej. Dodatkowo, specjalne podziękowania dla Wodza za pomoc z grafikami do obu modów.

Polish Army Mod 2.2

Nowe jednostki / pojazdy
* Nowa jednostka - Rozpoznania: Klik
* Nowa jednostka - Patrol Saperski: Klik
* Nowy pojazd - Samochód saperów: Klik
* Nowy pojazd - Samochód Żandarmerii Wojskowej: Klik
* Nowy pojazd - Sikorsky S-80i: Klik
* Nowy pojazd - M115-Topaz: Klik
* Nowa broń Sig p226
* Nowa broń - RPG-7: Klik
* Nowa broń dla jednostek specjalnych - M4A35: Klik
* Nowa broń dla jednostek specjalnych - M249: Klik
* Nowa broń dla jednostek specjalnych - MK12: Klik


Nowe możliwości pojazdów
* Sygnalizacja świetlna i dźwiękowa dla pojazdów Saperów i Żandarmerii: Klik
* Każdy polski helikopter otrzymał dźwiękową informacje o nadlatującym pocisku wroga: Klik
* Flary rozświetlające dla: Rosomak + Topaz: Klik
* Flary rozświetlające dla Wszystkich polski helikopterów: Klik
* Katapulta dla polskiego helikoptera bojowego: Klik


BugFixy / mniejsze zmiany
* Dodano nowe logo moda na liście modów.
* Dodano nową skrzynie z Polską bronią. ( Edytor -> Ammo -> [PAM] Skrzynia... )
* Zmieniono dmg broni dla Sig p226 - Nie wymaga 10 strzalow do zabicia wroga.
* Poprawiono wagę magazynków broni PKM.
* Poprawiono wagę magazynków dla PKP.
* Dodano animację ruchu taśmy amunicji podczas strzału dla PKM.
* Dodano animację ruchu taśmy amunicji podczas strzału dla PKP.
* Wszystkie bronie posiadają teraz dodatkową animację - Gdy nie mamy załadowanego magazynka do broni, magazynka nie widać.
* Pojazdy na liści w edytorze dzielą się teraz na: Powietrzne, lądowe i opancerzone.
* Beryl 2004 strzela już z poprawną prędkością.
* Odrzut PKM oraz PKP został naprawiony - Strzelanie stojąc bądź kucając jest bardzo trudne.
* Dodano magazynki z pociskami smugowymi dla wszystkich beryli. Co 3ci pocisk jest pociskiem smugowym.
* Dodano magazynki z pociskami smugowymi dla PKP oraz PKM. Co 5ty pocisk jest pociskiem smugowym.
* Podstawowa amunicja dla beryli posiada pakowane 3 ostatnie sztuki pocisków smugowych by strzelec wiedział iż kończy mu się magazynek.


A3CS - Arma 3 Combat System

Czym jest A3CS?
Mod A3CS jest modem który ma urozmaicić rozgrywkę, dodać nowe możliwości których zwykłej armie brakuje. O jakich możliwościach mowa? Nowy system obrażeń, gdzie gracz może krwawić i wymagane będzie użycie opatrunków, odczuwanie bólu gdzie użyć trzeba będzie morfiny, omdlenia, możliwość przenoszenia kolegów na plecach, ciągnięcie ich po ziemi etc itp. Więcej szczegółowych informacji o modzie znajdziecie Tutaj!.

Co mod konkretnie wprowadza do gry??
* Specjalne menu interakcji podpięte pod klawisz ( domyślnie lewy windows ) Klik!
* Drugie menu interakcji z samym sobą ( domyślnie prawy windows ) Klik!
* Dedykowane przedmioty tj, bandaże, morfina, apteczki Klik!
* Wizualny efekt krwawienia, grafika pulsuje wraz z utratą krwi Klik!
* Możliwość ciągnięcia rannego kolegi Klik!
* Możliwość przenoszenia rannego kolegi Klik!
* Własnej roboty skrzynki z dedykowanym sprzętem Klik!
* Dźwiękowy i wizualny efekt backblastu Klik!
* System badania rannej osoby, status informuje o ewentualnym krwawieniu, stanie zdrowia czy odczuwanym bólu. Klik!
Obrazek
Awatar użytkownika
Alduric
Posty: 147
Rejestracja: 26 listopada 2012, 16:06
ID Steam:

Re: [A3C] Arma 3 - Polskie community CooP

Post autor: Alduric »

Zapraszamy do przeczytania " Wywiadu z grupą A3C ".
Obrazek
Awatar użytkownika
Alduric
Posty: 147
Rejestracja: 26 listopada 2012, 16:06
ID Steam:

Re: [A3C] Arma 3 - Polskie community CooP

Post autor: Alduric »

Obrazek

W dalszym ciągu prowadzimy otwartą rekrutację dla wszystkich posiadaczy gry Arma 3, mających chęci do wspólnej gry w trybie CooP, w dobrze zgranej grupie.

Zapraszamy!


http://www.ArmA3coop.pl
Obrazek
Awatar użytkownika
Alduric
Posty: 147
Rejestracja: 26 listopada 2012, 16:06
ID Steam:

Re: [A3C] Arma 3 - Polskie community CooP

Post autor: Alduric »

Jak wiecie, premiera miała miejsce kilka dni temu, razem z premierą musieliśmy zaktualizować nasze wszystkie mody czy aplikacje trzecie tj. Launcher A3C. Poprzednia wersja moda PAM oraz A3CS powodowała wiele błędów które skutkowały lagami i desync, nowe mody posiadają wiele fixów i poprawek, mających na celu poprawienie wydajności oraz grywalności. Poza samymi fixami dodanych zostało wiele nowych elementów, pełna lista zmian obu modów znajduje się poniżej. Mody dostępne są tylko dla społeczności A3C.

ArmA 3 Combat System
A3CS został całkowicie przebudowany, nowy interface jest dużo wygodniejszy i prostszy w obsłudze. Do samego A3CSa dodano wiele nowych funkcji, oraz przedmiotów specjalnych mających na celu wprowadzenie nowych możliwości na polub bitwy, takich jak np zatyczki do uszu by nie ogłuchnąć od długich serii z ciężkich karabinów maszynowych. Pełną listę zmian znajdziecie poniżej.

Launcher
Dla waszej wygody, udostępniony został również nowy A3C Launcher, autorstwa Tajgeer'a. Launcher został napisany od zera, wprowadza wiele przydanych opcji tj. Możliwość wybrania modów z którymi chcemy uruchomić grę, czy weryfikacja wersji modów by być zawsze na bieżąco z naszymi grupowymi modami. Więcej informacji o launcherze znajdziecie Tutaj.

CBA i inne mody
Reszta modów tj. CBA, ACRE i JayArma3Lib również zostały zaktualizowane. Proszę o usunięcie starych modów i ponowne pobranie nowych.

Serwer dedykowany A3C
Dzięki dobrej organizacji, grupa A3C może pochwalić się bardzo mocną maszyną dedykowaną, ulokowaną w jednej z najlepszych serwerowni w Niemczech. W najbliższych dniach, nasz serwer gry wróci do życia, dokładamy wszelkich starań by serwer gry działał jak najlepiej przy 64 slotach, umożliwiając grę możliwie największej liczbie graczy naszej grupy.


Lista zmian - PAM v3.0

Nowe elementy
- Comanche PL: Klik
- Koliber: Klik
- T-101 Borsuk: Klik
- T-101 Borsuk ART: Klik
- MSBS Scavenger: Klik
- Jednostak Scavengers: Klik
- Flaga A3C: Klik
- Flaga PG: Klik
- Flaga Scavengers: Klik
- Flaga PL: Klik
- Plecak RTO: Klik
- Snajper: Klik
- Spoter: Klik
- As Val dla sił specjalnych rosjan: Klik
- G36C dla FORMOZ'y: Klik
- SCAR dla GROM'u: Klik
- MK17 dla GROM'u: Klik
- AK74 + RIS: Klik
- WDW, Rosyjski desant: Klik
- Całkowicie odnowione bronie, do modeli dodany został bumpmaping oraz reakcja na shadery gry - Wyglądają x10 lepiej. Poniżej wstawiam listę odświeżonych broni ( Screenów nie dam :P będziecie mieli niespodziankę )
* Beryl 96
* Beryl 2004
* Beryl Pallad
* Beryl Mini
* Dragunov
* PKM
* M249
* PKP
* RPG

Bug Fixy
- Nowy dźwięk dla Sig p226
- Poprawione ulozenie celownika dla Beryl 2004
- Poprawiony recoil broni PKM
- Poprawiony recoil broni PKP
- Uzupełnione braki w skrzyniach z amunicją
- Zmiana wielu klas broni / części umundurowania
- Zmieniono sposób sprawdzania sytuacji w której ma się pojawić opcja otwarcia spadochronu.
- Zmieniono sposób wyświetlania się PlayerTaga i NameTaga.
- Zoptymalizowano sposób pobierania danych o graczu w Nametagu.

Major Change
- Dodanie custom rvMat do każdej jednostki w PAM
- Usunięcie amerykańskiej flagi z munduru wszystkich jednostek PAM



A3CS 2.0

- Zmieniono budowę całej modyfikacji. Zamiast jednego dużego modułu ze wszystkimi funkcjami utworzono kilka mniejszych odpowiedzialnych za poszczególne elementy modyfikacji.
- Do wszystkich modułów dodano wsparcie dla macro CBA.
- Zmieniono zasadę wykrywania akcji. Utworzono nowe EventHandlery oraz stałą pętle sprawdzającą niektóre elementy.
- Utworzono całkiem nowy interfejs Interakcja: Klik Osobiste: Klik. Do nowego interfejsu dodano EventHandlery dla najechania i zjechania z przycisku który powoduje zmianę ikony w okręgu na wzkazującą na najechany przycisk. Dodano również nowy sposób weryfikacji obecnego sprzętu i ich stanu przez co treść przycisków może dopasowywać się do obecnego stanu np. "Włącz IR Strobe", "Wyłącz IR strobe".
- Dodano nowe itemy: IR Strobe, Zatyczki douszne, Gogle ochronne, Adrenalina Aktualna lista itemów: Klik
- Dodano obsługę nowego itemu "IR strobe". Włączony IR strobe generuje mrygające światło widoczne tylko pod noktowizją.
- Dodano obsługę nowego itemu "Zatyczki douszne". Włożone zatyczki niwelują efekty modułu odpowiedzialnego za ogłuszanie.
- Dodano obsługe nowegi itemu "Adrenalina". Adrenalina niweluje zmęcznie oraz efekty omdlenia. Podanie adrenaliny osobie z krwawieniem powoduje zgon. Adrenalinę można przedawkować!
- Dodano system zmęczenia. Duży i nieprzerwany wysiłek fizyczny np. chodzenie na długie dystanse bez odpoczynku z ciężkim sprzętem na sobie może powodować chwilową utratą orientacji potknięcia, chwilową utratę widzenia a nawet dłuższe omdlenia.
- Dodano nowy efekty krwawienia Ekran: Klik Podłoże: Klik
- Dodano nowy efekt backblastu Klik
- Dodano nowy efekt ogłuszenia.
- Dodano efekty dzwiękowe do efektu odczuwania bólu.
- Dodano efekt wiatru generowany przez włączony silnik helikoptera Klik. Efekt ziemi na twarzy widoczny jest tylko jeśli Twoja głowa zwrócona jest w kierunku helikoptera.
- Podpięto backblast do wszystkich wyrzutni, zarówno ręcznych jak i tych na pojazdach.
- Dodano specialne właściwości do wyrzutni MLRS oraz Jeta silnik jeta [Klik] oraz backblast wystrzału MLRS [Klik] powoduje natychmiastową śmierć.
- Dodano ogłuszenia od strzałów wszystkich wyrzutni i ciężkich pojazdów.
- Dodano ogłuszenie od strzelania dłuższymi seriami z karabinów maszynowych.
- Dodano ogłuszenie od eksplozji. Wspierane są zawrówno eksplozje granatów/ładunków wybuchowych/min jak i eksplozje pocisków czy zniszczonych pojazdów.
- Poprawiono funkcję noszenia gracza. Wciąż mamy pewne problemy z synchronizacją animacji ale większość błędow z A3CS 1.1 została naprawiona. Klik
- Poprawiono funkcję ciągnięcia gracza. Dokładnie jak wyżej. Klik
- Zablokowano możliwość noszenia i ciągnięcia przytomnych graczy.
- Zablokowano możliwość rzucania granatów przez osoby nieprzytomne.
- Poprawiono system wykrywania akcji przez co nie powinno się już dać ruszyć osobę która podjęła już jakąś akcje np. ciągnięcie osoby opatrującej się
- Zablokowano możliwość poruszania się i interakcji podczas bycia nieprzytomnym dotyczy również ruszania głową
- Usunięto efekty dzwiękowe ze stanu bycia nieprzytomnym.
- Zmieniono animację osoby nieprzytomnej Klik
- Rozbudowano moduł badania gracza. Dodano obrażenia konkretnych części ciała Głowa, Klatka, Ręcę, Nogi, dodano wsparcie dla zmęczenia i nieprzytomności.
- Poprawiono problem z używaniem "Sprzętu medycznego" jako firstAid. Nie powinien on już znikać.
- Usunięto wszystkie elementy ingerujące w sprzęt gracza przy utracie nieprzytomności. Zawartość inventory w przypadku utraty przytomności nie ulega już zmianie.
- Zoptymalizowano funkcje odpowiedzialne za wykrywanie włączonej noktowizji, obeności w pojeździe, wykrywania stanów badanych graczy itp.
- Wiele małych poprawek o których nie warto wspominać :)


Specjalne podziękowania dla deweloperów z Bohemia Interactive za pomoc przy update naszych modów.
Obrazek
Awatar użytkownika
Alduric
Posty: 147
Rejestracja: 26 listopada 2012, 16:06
ID Steam:

Re: [A3C] Arma 3 - Polskie community CooP

Post autor: Alduric »

Od jakiegoś czasu pracujemy nad drugim Autorskim modem A3C - A3CS ( ArmA 3 Combat System ) którym również warto się pochwalić.

1. Interfejs

Interfejs stworzony został z myślą o prostocie i intuicyjności. Ogromnie podziękowania dla Wodza który ten interfejs dla nas zaprojektował. Zasada działania interfejsu jest bardzo prosta, wciskając ustawiony przycisk otwieramy proste menu w którym możemy wybrać określone akcje. Po najechaniu na konkrety przycisk ikona na środku interfejsu zmienia się na ikonę danej akcji. W pewnych przypadkach niektóre z przycisków mogą być wyłączone. Dzieje się tak, gdy nie mamy potrzebnego sprzętu do wykonania danej akcji, np. jeśli nie mamy przy sobie morfiny przycisk podania morfiny będzie wyłączony.

Menu interakcji z otoczeniem

Obrazek

Menu interakcji z własną postacią

Obrazek

2. Akcje

Zbadaj: Funkcja pozwala na zbadanie gracza znajdującego się najbliżej nas. Po zakończeniu badania zostanie wyświetlona informacja o stanie zdrowia osoby badanej w postaci określenia stanu ogólnego (np. Lekko ranny), raportu na temat stanu konkretnych części ciała (np. ciężkie obrażenia klatki piersiowej) oraz informacje szczególne (np. Odczuwa ból)

Podnieś: Dzięki tej funkcji gracz jest w stanie wziąć najbliższego na swoje barki co umożliwi szybki transport rannego kolegi. Noszenie pozwala na dużo szybsze przemieszczanie się niż ciągnięcie po ziemi, ale lecz bardziej niebezpieczna z powodu odsłonięcia na wrogi ogień. Warto dodać iż podczas przenoszenia, gracz niosący jest w stanie oddawać strzały. (W obecnej wersji funkcji można użyć tylko na osobach nieprzytomnych). Przykład:
Obrazek

Ciągnij: Funkcja służąca do przeciągania innego gracza po ziemi. Pozwala to na niemal natychmiastowe rozpoczęcie transportu, lecz tempo przeciągania po ziemi jest dużo niższe od noszenia. Tak jak i w przypadku noszenia, osoba przeciągająca jest w stanie podczas przemieszczania się jest w stanie prowadzić (bardzo niecelny) ogień.(W obecnej wersji funkcji można użyć tylko na osobach nieprzytomnych)
Obrazek

Menu osobiste: Przełącza z obecnego menu do menu interakcji z własną postacią.

Podaj morfinę: Funkcja służąca do podawania morfiny najbliższemu graczowi. Morfina pozwala na znieczulenie gracza by ten po urazie nie odczuwał bólu. Morfina puki co jest w 100% bezpiecznym środkiem, nie można jej przedawkować a używanie nie wiąże się z żadnymi efektami ubocznymi.

Podaj adrenalinę: Funkcja służąca do podawania adrenaliny najbliższemu graczowi. Podanie adrenaliny momentalnie likwiduje wszelkie objawy zmęczenia. Podanie adrenaliny osobie nieprzytomnej (Nieprzytomnej z powodu zmęczenia!) spowoduje natychmiastowe przebudzenie. W odróżnieniu od morfiny, adrenalinę można przedawkować (Niewskazane jest podania 2 adrenalin w odstępie czasu mniejszym niż 1,5 minuty). Ponad to podanie adrenaliny osobie krwawiącej spowoduje wykrwawienie się w bardzo niedługim czasie. Polecam ostrożność :)

Użyj bandaża: Funkcja pozwala na zabandażowania gracza. Bandażowanie powstrzymuje krwawienie po przebytym urazie. W przypadku gdy gracz krwawi ciężko (patrz opcja zbadaj) wymagane jest użycie 2 rolek bandaża.

Reanimuj: Funkcja służąca do reanimacji osób nieprzytomnych (nieprzytomnych z powodu ran, nie zmęczenia). Aby móc wykonać reanimacje gracz musi mieć przy sobie "Sprzęt medyczny".

Włącz IR Strobe: Włącza posiadane przez nas IR Strobe. Dzięki niemu podczas obserwacji za pomocą noktowizji przy nas co jakiś czas będzie się pojawiać jasne światło które niewątpliwie bardzo pomaga w identyfikacji sojuszników. Podczas używania noktowizji w przyrządach znajdujących się w pojazdach (wizjery, celowniki itp) światło IR Strobe jest mocniejsze niż normalnie. Po włączeniu IR Strobe napis na tym przycisku zmieni się na "Wyłącz IR Strobe".

Włóż zatyczki: Powoduje włożenie zatyczek do uszu. Włożone zatyczki niwelują efekt ogłuszenia. Analogicznie do IR Strobe, po włożeniu zatyczek, tekst na tym przycisku zmieni się na "Wyjmij zatyczki".

Załóż gogle: Powoduje założenie gogli ochronnych na nasze oczy. Założone gogle zabezpieczają nas przed wiatrem generowanym przez wirniki helikopterów. Po założeniu gogli na naszym slocie gogli pojawią się "Combat goggles". Jeśli chcemy zdjąć gogle możemy albo użyć opcji "Zdejmij gogle" (Wtedy gogle znikną ze slota i znowu pojawi się item "Gogle wojskowe") lub przeciągnąć "Combat goggles" ze slota gogli do naszego ekwipunku (Wtedy niestety gogle będziemy musieli już zawsze zakładać ręcznie, ponieważ akcja A3CS dotyczy tylko naszego itemu, nie armowych gogli).

Menu interakcji: Przełącza nas do menu interakcji z otoczeniem.

Weź morfinę: Działa w 100% tak jak akcja "Podaj morfinę" tyle, że efekt dotyczy naszej własnej postaci.

Weź adrenalinę: Działa w 100% tak jak akcja "Podaj adrenalinę" tyle, że efekt dotyczy naszej własnej postaci.

Zabandażuj się: Działa w 100% tak jak akcja "Użyj bandaża" tyle, że efekt dotyczy naszej własnej postaci.

Zamknij: Przycisk do zamknięcia interfejsu bez uruchamiania żadnej z funkcji. Interfejs zamknąć można również po wciśnięciu ESC.

3. Stany

Nieprzytomny (z powodu obrażeń): Gracz który doznaje dużego urazu np. ciężkiego postrzału czy eksplozji granatu momentalnie pada na ziemię. Graczowi leżącemu przyciemniany jest co chwile obraz. Ponad to na gracza nakładają się również efekty odczuwania bólu o czym poniżej. Nieprzytomnemu graczowi pomóc można jedynie za pomocą reanimacji. Przykład:
Obrazek

Nieprzytomny (z powodu zmęczenia): Przy dużym wysiłku gracz czasem może zemdleć. Omdlenie trwać może od 30 sec do 1,5 minuty. Podanie adrenaliny graczowi który zemdlał z powodu zmęczenia powoduje jego natychmiastowe przebudzenie.

Odczuwa ból: Gracz po urazie odczuwa nieustanny ból. Objawia się on chwilowymi drgawkami oraz rozmyciem widzenia. Jedynym środkiem jaki może pomóc takiemu graczowi, jest zastrzyk z morfiną. Przykład:
Obrazek

Krwawi: Analogicznie do powyższego, gracz posiadający świeże rany będzie krwawił. Objawia się to stosownymi efektami na ekranie gracza oraz co chwile pojawiającymi się pod nogami gracza plamami krwi. Ponad to krwawiący gracz co chwile otrzymuje niewielkie obrażenia co w dłuższym okresie czasu może prowadzić do ponownego wystąpienia bólu a następnie omdlenia, dlatego po reanimacji osoby rannej wskazane jest zacząć od bandażowania. Osoby które były nieprzytomne z powodu obrażeń ją w stanie ciężkiego krwawienia, przez co wymagają zużycia dwóch rolek bandaża. Przykłady:
Obrazek
Obrazek

Zmęczony: Po wysiłku fizycznym (np.dłuższym biegu) osoba jest w stanie zmęczenia. Objawami tego stanu mogą być westchnienia postaci, chwilowe utraty orientacji (potknięcia) oraz momentalne utraty widzenia (przymrużenia oczu). Dłuższe przebywanie w stanie zmęczenia może powodować dłuższe omdlenia.

4. Itemy

Aktualna lista wszystkich itemów A3CS
Obrazek

5. Broń i Pojazdy

Ogłuszenie od broni: Strzelanie dłuższymi seriami w broni ciężkiej (PKM, Mk200 itp) powodować może u strzelca ogłuszenie objawiające się lekkim piskiem w uszach oraz chwilowym ściszeniem dźwięków otoczenia. Sposobem na zabezpieczenie się przed tym efektem jest włożenie zatyczek.

Ogłuszenie od pojazdów: Wystrzał broni ciężkiego kalibru (np. czołgu) powoduje ogłuszenie. Efekt ogłuszenia jest podobny do ogłuszenia od broni poza tym, iż ogłuszenie od pojazdów jest mocniejsze (głośniejszy pisk, dłuższe działanie).

Ogłuszenie od eksplozji: Przebywanie niedaleko eksplozji może powodować chwilowe ogłuszenia. Powodem może być każda eksplozja, zarówno granatu, ładunków wybuchowych, rakiet i bomb jak i płonących wraków pojazdów.

Opieranie broni (resting): Dzięki uprzejmości użytkownika Letranger autora VTS MOD w A3CS zaimplementowaliśmy moduł odpowiedzialny za resting broni. Dzięki temu każda broń może zostać oparta co w efekcie daje dużo mniejszy odrzut podczas prowadzenia ognia. Oprzeć broń możemy poprzez użycie skrótu lewy Ctrl + Spacja.

Backblast: Podczas strzału z wyrzutni, osoba stojąca przy tylnym wylocie wyrzutni jest narażona na tzw. backblast. Backblast może powodować różne efekty, od ogłuszenia, przez ciężkie poranienie, do omdlenia/śmierci włącznie. Siła backblastu zależna jest od rodzaju wyrzutni oraz od odległości gracza od wylotu. Backblast powodowany jest przez wszystkie znajdujące się w grze wyrzutnie, zarówno te ręczne, statyczne jak i umieszczone na pojazdach. Na szczególną uwagę zasługuje tutaj wyrzutnia rakiet MLRS której backblast w związku z kalibrem i silą wystrzału powoduje natychmiastowy zgon. Przykład:
Obrazek

Powiewy wiatru: Przebywanie w niedalekiej odległości od działającego wirnika helikoptera powoduje efekt powiewu wiatru na twarzy. Ponad to jeżeli patrzymy się w kierunku działającego silnika, możliwe jest, że część podnoszonego przez wiatr pyłu i ziemi trafi nam w oczy. Przez tymi efektami zabezpieczyć się można nosząc gogle ochronne. Przykład:
Obrazek

Ciężkie oparzenia: Po włączeniu silnika myśliwca, przez jego wylot wydostaje się bardzo gorące powietrze które może powodować ciężkie oparzenia. Oparzenie przez taki powiew powoduje praktycznie natychmiastowy zgon. Przykład:
Obrazek

6. Konfiguracja klawiszy

Domyślnymi klawiszami w A3CS są:

8 numeryczne: Zwiększenie natężenia NVG
2 numeryczne: Zmniejszenie natężenia NVG
Prawy windows: Menu interakcji z własną postacią
Lewy windows: Menu interakcji z otoczeniem

Konfiguracje klawiszy zmienić można w pliku: .../arma 3/userconfig/a3cs/a3cs_config.hpp
Dokładny opis dot. zmiany klawiszy znajduje się w w/w pliku.

7. Inne

Regulacja natężenia noktowizji: Podczas korzystania z noktowizora dostępna jest opcja zwiększanie / zmniejszanie natężenia używanego noktowizora. Pozwala to na konfiguracje wizji w sposób najlepiej nadający się do panujących warunków. Domyślnymi klawiszami do zwiększania regulacji natężenia są "8" (zwiększenie) oraz "2" (zmniejszenie) na klawiaturze numerycznej.

Niwelowanie ratingu: W A3CS zawarty jest moduł który niweluje wszelkie konsekwencje wysokiego i niskiego ratingu. Innymi słowy podczas gry osoba która z powodu pomyłki zabiła swoich lub cywili nie stanie się "enemy" więc sojusznicze AI nie zaczną do niego strzelać, będzie on mógł wejść do sojuszniczych pojazdów itp.
Obrazek
Awatar użytkownika
=NN=Edek
Posty: 88
Rejestracja: 03 lutego 2013, 14:08
ID Steam:

Re: [A3C] Arma 3 - Polskie community CooP

Post autor: =NN=Edek »

Alduric pisze:Bo mogę :D A wydanie publiczne będzie prawdopodobnie po oficjalnym wydaniu gry, a przez ten czas mam możliwość rozwoju/edukacji w kierunku modowania army.
Witam, mam pytanie jak posuwają się prace nad wydaniem waszych modyfikacji na światło dzienne czyt. dla całej polskiej społeczności.
Gra wyszła a tu ani widu, ani słychu. Pozdrawiam :).
Awatar użytkownika
Alduric
Posty: 147
Rejestracja: 26 listopada 2012, 16:06
ID Steam:

Re: [A3C] Arma 3 - Polskie community CooP

Post autor: Alduric »

Jeszcze Daleko, udostępniamy nasze mody tylko poszczególnym grupom które do nas przyszły i się z nami dogadały.
Obrazek
smookie
Posty: 66
Rejestracja: 23 grudnia 2006, 12:57
ID Steam:

Re: [A3C] Arma 3 - Polskie community CooP

Post autor: smookie »

Alduric pisze:Dalsze testy. Tym razem już z animacjami: https://www.youtube.com/watch?v=9Mwx_wHDw3U
ładne animacje!
ODPOWIEDZ

Wróć do „Multiplayer”