Witam.
Sprawa wygląda tak. Stworzyłem jakiś tam budynek w 3ds max na potrzeby Army 3, przekonwertowałem oczywiście do p3d. Po wstawieniu go do gry jako obiekt, przez budynek mozna przejść. Gdzie popełniłem błąd, jak można rozwiązać ten problem. Bo chciałbym np. wejsc po schodach albo na dach itp. Pozdrawiam.
Problem z przechodzeniem przez ściane
Moderator: Inkwizytor
- Sejtan
- Posty: 112
- Rejestracja: 03 kwietnia 2007, 20:54
- ID Steam: sejtan24
- Numer GG: 6538171
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Re: Problem z przechodzeniem przez ściane
Sam model budynku nie wystarczy, żeby funkcjonował on poprawnie w grze. TU masz tutorial dla początkujących, który dobrze opisuje co trzeba jeszcze zrobić, żeby uniknąć właśnie takiego przechodzenia/strzelania przez ściany, dodać chodzenie po schodach, dachu, drabinie itp. To jest w prawdzie poradnik do starego dobrego OFP (poprzednik Army), ale do dziś w tej materii nie wiele się zmieniło i jeśli będziesz postępował według zasad określonych w poradniku wszystko powinno być ok 

Re: Problem z przechodzeniem przez ściane
Dziękuję za szybką odpowiedź, najciekawsze jest to że dzis byłem na tej stronie ale w innym dziale, wiec byłem bardzo blisko tego tematu;) Zastanawia mnie jednak jedno, jak cala sprawa wygladac bedzie z poziomu 3ds maxa, czy trzeba tak samo postepowac po prostu importujac wczesniej plik 3ds* czy p3d w oxygenie.
- Sejtan
- Posty: 112
- Rejestracja: 03 kwietnia 2007, 20:54
- ID Steam: sejtan24
- Numer GG: 6538171
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Re: Problem z przechodzeniem przez ściane
Wydaje mi się, że tak, ale nazwy selekcji, masę modelu itp. np w Geometry LOD pewnie trzeba będzie w O2 dodać.