Respawn i znikajace zadania.

Edytor Arma3 - dyskusje i zapytania o tworzeniu misji, skryptów oraz programowaniu.

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
-xSw-
Posty: 21
Rejestracja: 14 marca 2013, 03:17
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Manchester

Respawn i znikajace zadania.

Post autor: -xSw- »

Witam,

Problem polega na znikaniu task oraz briefings po respawnie. Nie wiem co jest nie tak, zadania robione w edytorze nie w briefings. Kilka scrrenow jak to wyglada. Prawdopodobnie brakuje mi jakiejs linijki.

ObrazekObrazekObrazek

A tak to wyglada w description.ext

Kod: Zaznacz cały

author = "2can"; // Author
onLoadName = "Battlescars"; // Nazwa Misji
onLoadMission = "Przejmij kontrole nad wyspa. Przygotuj sie na duza sile ognia i liczebnosc wojsk. Powodzenia zolnierzu."; // Opis pod obrazkiem podczas ladowania
loadScreen = "2cangraph.paa"; // obrazek podczas ladowania
class Header
{
	gameType = Coop; // Rodzaj gry
};



respawn = "base"; // 
respawndelay = "60"; //czas mierzony w sekundach
  • Case: Fractal Design Define XL Black Pearl V2
  • Mobo: Asus Rampage IV Extreme
  • CPU: Intel Core i7-3930K
  • RAM: Corsair Dominator Platinium
  • GPU: EVGA GTX 680 Classfied
  • PSU: Corsair AX1200i Digital ATX
[/b]
-xSw-
Posty: 21
Rejestracja: 14 marca 2013, 03:17
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Manchester

Re: Respawn i znikajace zadania.

Post autor: -xSw- »

jest mi ktos w stanie pomoc -odswiezam
  • Case: Fractal Design Define XL Black Pearl V2
  • Mobo: Asus Rampage IV Extreme
  • CPU: Intel Core i7-3930K
  • RAM: Corsair Dominator Platinium
  • GPU: EVGA GTX 680 Classfied
  • PSU: Corsair AX1200i Digital ATX
[/b]
Awatar użytkownika
Dymion
Posty: 63
Rejestracja: 21 stycznia 2010, 13:39
ID Steam:
Numer GG: 272204
ID gracza: 0

Re: Respawn i znikajace zadania.

Post autor: Dymion »

Przez chwilę bawiłem się budowaniem brifingu i zadań w edytorze, ale ostatecznie odpuściłem. Radzę zrób to samo. W plątaninie linków można się pogubić. Skryptem takim jak FHQ-TaskTracker lub innym załatwisz to bez problemu.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja - tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”