broń snajperska

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

ODPOWIEDZ
elgyd
Posty: 113
Rejestracja: 11 sierpnia 2011, 18:27
ID Steam:

broń snajperska

Post autor: elgyd »

Mam problem. Kiedy oddaję strzał np z TAC-50 celuję tuż nad ziemią to wtedy pocisk trafia w pach tuż przed moimi oczyma. Kiedy strzelam z M40A3 nie ma tego problemu ale jest też przy m107. Czy to wina braku np jakiegoś modu czy tak powinno być. Ale np przy broniach FFAA nie ma tego problemu. A po za tym. Nie mogę dopisać FFAA do skryptów. Jaki jest do nich spis klas broni?
Awatar użytkownika
maslak44
Posty: 83
Rejestracja: 16 lipca 2011, 11:54
ID Steam:
Numer GG: 12228007
ID gracza: 23635
Lokalizacja: Darłowo

Re: broń snajperska

Post autor: maslak44 »

Może ustaw poprawkę do broni , domyślne klawisze Page up / Page Down. bierzesz dalmierz znajdujesz cel jak się znajduje na 385m to poprawkę ustawiasz na 400
"Tam, gdzie trzeba działać w sposób niekonwencjonalny, a jednocześnie profesjonalny, możemy liczyć na GROM. Ta jednostka da sobie radę z najbardziej nietypowymi zadaniami."

Aleksander Kwaśniewski - Prezydent RP.

ObrazekObrazek
Chłop bez wojska to nie chłop
Awatar użytkownika
FOX-PL*
Posty: 548
Rejestracja: 29 marca 2009, 17:34
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Wrocław

Re: broń snajperska

Post autor: FOX-PL* »

Karabiny roznych naboi maja rozne poprawki ustawienia siatki celownika srodka krzyza. W przypadku duzego kalibru przewaznie celowniki sa dostrojone do 500 metrow na 7.62 w wiekszosci 300 metrow. Strzelajac z TAC50 w modzie ACE korzystasz z tabeli i jednostek MOA na czystej Armie sa jednostki od razu podane w metrach. Wiadomo iz nie dostroisz idealnie odległosci dlatego warto potestowac jaka roznica jest na podziałkach krzyza siatki kazdy karabin i naboj przedstawia inna jednostke na podziałce dlatego opanowac karabin snajperski a zwłaszcza jeden jest sztuka rzemiosła prawdziwego zawodowego snajpera.
elgyd
Posty: 113
Rejestracja: 11 sierpnia 2011, 18:27
ID Steam:

Re: broń snajperska

Post autor: elgyd »

Nie to nie to. Zawszę tak robię. Nastawiam celownik. I tak:

TAC-50. Cel oddalony o 400m. Pozycja leżąca. Ustawiam podziałkę na -3. Celownik tyle co wystaję nad pagórek góry na której leżę. Oddaję strzał... i znów piach- tuż po wylocie z lufy.
Czy jest tak że np TAC-50 lub M107 musi być bardziej odkryty ( musi bardziej wystawać) niż np M40A3?
tom3kb
Posty: 511
Rejestracja: 04 marca 2011, 06:30
ID Steam:
ID gracza: 209283
Lokalizacja: Sieradz

Re: broń snajperska

Post autor: tom3kb »

Pewnie przez lunetę widzisz już to co jest nad pagórkiem, a reszta broni/lufa jeszcze jest "przed wzgórzem". Jak strzelasz to walisz w ziemię.
Awatar użytkownika
FOX-PL*
Posty: 548
Rejestracja: 29 marca 2009, 17:34
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Wrocław

Re: broń snajperska

Post autor: FOX-PL* »

elgyd pisze:Nie to nie to. Zawszę tak robię. Nastawiam celownik. I tak:

TAC-50. Cel oddalony o 400m. Pozycja leżąca. Ustawiam podziałkę na -3. Celownik tyle co wystaję nad pagórek góry na której leżę. Oddaję strzał... i znów piach- tuż po wylocie z lufy.
Czy jest tak że np TAC-50 lub M107 musi być bardziej odkryty ( musi bardziej wystawać) niż np M40A3?
Owszem karabin znacznie większych rozmiarów ma montaż lunety znacznie wyżej niż lufa dlatego różnica jest większa. Zrób mały test wyceluj w coś tuż nad krawędzią murka który stoi blisko zauważ iż na lunecie krzyż będzie wystawał jednak lufa będzie celowała w murek różnica kliku kilkunastu rzeczywistych centymetrów.
jawor
Posty: 74
Rejestracja: 01 lipca 2012, 12:26
ID Steam:

Re: broń snajperska

Post autor: jawor »

Czy można jakoś zmienić lunetę w karabinie? Chciałbym np żeby mój m40a3 miał lunetę od m107. Da się to jakoś zrobić?
Awatar użytkownika
FOX-PL*
Posty: 548
Rejestracja: 29 marca 2009, 17:34
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Wrocław

Re: broń snajperska

Post autor: FOX-PL* »

Nie. Co najwyzej tworząc mod mozesz dokładnie dostroic wielkosc i ilosc poprawek, zmienic siatkę lunety oraz wielkosc regulacji zblizenia, niemowiac o ilosci amunicji szybkosci przeładowania celnosci dzwięku odrzucie hicie modelu czy tekstury. Ja polecam moda ACE i chociaz jest w tej kwestii bardziej skomplikowany to oddaje wiekszy realizm strzelania z broni wyborowej.
jawor
Posty: 74
Rejestracja: 01 lipca 2012, 12:26
ID Steam:

Re: broń snajperska

Post autor: jawor »

Mam ACE ale nie mam pojęcia gdzie to pozmieniać. Jakaś pomoc?
Awatar użytkownika
FOX-PL*
Posty: 548
Rejestracja: 29 marca 2009, 17:34
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Wrocław

Re: broń snajperska

Post autor: FOX-PL* »

W modzie ACE nie zmienisz lunety o tak sobie. Takie cuda to moze w AA3 ale nie tu. Pewnie są mody ktore juz hehe za czasow ofp jak i AA2 daja mozliwosc pewnego montarzu optyk i nie tylko lecz sa to mody mało popularne i n
pomijane przez fanow strzelectwa ze wzgledu na niedopracowanie ograniczenia i słabe wykonanie modeli i tekstur. W przypadku stworzenia moda tylko dla tego karabinku potrzeba czystej M40 M40 z jedna luneta i jeszcze innej z druga luneta do tego fikcyjne podzespoły lunet ktore po odpowiednio wykonanym interfejsie dadzą ci mozliwosc montarzu to jednej lunety to drugiej. W modzie ACE czy tez w czystej AA2 trza sie cieszyc z tego co sie posiada.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”