Witam,
Włączyłem sobię Armę 2 CO z ACE2 by pograć (a jakże ) włączam sobie czarnoruś edytor, stawiam samolot i odpalam. Gdy gra się włączyła zobaczyłem, że każde drzewo ma dziwną bardzo widoczną białą obwódkę (kontury). Na Utes i mapach z OA to samo. Bez ACE też. Powiedzcie czym to może być spowodowane. Jak mi się nie uda naprawić to będę musiał przeinstalować a tego nie chcę robić :/
Tak, to BARDZO przeszkadza
Białe drzewa na bazowych mapach.
Moderator: Inkwizytor
- polikerski
- Posty: 236
- Rejestracja: 01 lipca 2008, 14:31
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Marki
Białe drzewa na bazowych mapach.
Gdy widzisz błysk, jest już za późno...
Piecyk: AMD Phenom II X4 955BE 3.2GHz; Sapphire Radeon HD 6870 DDR5 1GB; 8GB GoodRam DDR2 800MHz
Gigabyte GA-M720-US3; Chieftec GPA-500S; Seagate Barracuda ST3750528AS ATA Device
Piecyk: AMD Phenom II X4 955BE 3.2GHz; Sapphire Radeon HD 6870 DDR5 1GB; 8GB GoodRam DDR2 800MHz
Gigabyte GA-M720-US3; Chieftec GPA-500S; Seagate Barracuda ST3750528AS ATA Device
Re: Białe drzewa na bazowych mapach.
Spróbuj pokombinować w ustawieniach graficznych, ja też coś podobnego miałem. Może to być też od sterowników karty graficznej
- Slawek
- Posty: 811
- Rejestracja: 18 grudnia 2009, 00:42
- ID Steam: EC_Zadra
- Numer GG: 11973988
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Białe drzewa na bazowych mapach.
Nie napisałeś od kiedy tak masz, może najnowszy patch namieszał Ci w ustawieniach.
W v1.60 jest teraz możliwość w configu zmieniać ręcznie parametr FXAA, czyli Anti-Aliasing.
Nie bawiłem się tymi ustawieniami, więc nie wiem co wnoszą, ale pobaw się parametrem AToC w ArmA2OA.cfg.
viewtopic
arma2.cfg
W v1.60 jest teraz możliwość w configu zmieniać ręcznie parametr FXAA, czyli Anti-Aliasing.
Nie bawiłem się tymi ustawieniami, więc nie wiem co wnoszą, ale pobaw się parametrem AToC w ArmA2OA.cfg.
viewtopic
arma2.cfg
...
In Game: Zadra, [EC] Slawek
TeamSpeak3 dla graczy Arma - Arma3PL lub 212.91.26.150:7891 Polish Community @ Steam