Białe drzewa na bazowych mapach.

Dyskusja ogólna, tryb singleplayer tylko o Arma2

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
polikerski
Posty: 236
Rejestracja: 01 lipca 2008, 14:31
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Marki

Białe drzewa na bazowych mapach.

Post autor: polikerski »

Witam,
Włączyłem sobię Armę 2 CO z ACE2 by pograć (a jakże ;) ) włączam sobie czarnoruś edytor, stawiam samolot i odpalam. Gdy gra się włączyła zobaczyłem, że każde drzewo ma dziwną bardzo widoczną białą obwódkę (kontury). Na Utes i mapach z OA to samo. Bez ACE też. Powiedzcie czym to może być spowodowane. Jak mi się nie uda naprawić to będę musiał przeinstalować a tego nie chcę robić :/
Tak, to BARDZO przeszkadza :)
Gdy widzisz błysk, jest już za późno...
Obrazek
Piecyk: AMD Phenom II X4 955BE 3.2GHz; Sapphire Radeon HD 6870 DDR5 1GB; 8GB GoodRam DDR2 800MHz
Gigabyte GA-M720-US3
; Chieftec GPA-500S; Seagate Barracuda ST3750528AS ATA Device
Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: Białe drzewa na bazowych mapach.

Post autor: Artek3333 »

Spróbuj pokombinować w ustawieniach graficznych, ja też coś podobnego miałem. Może to być też od sterowników karty graficznej
Awatar użytkownika
Slawek
Posty: 811
Rejestracja: 18 grudnia 2009, 00:42
ID Steam: EC_Zadra
Numer GG: 11973988
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: Białe drzewa na bazowych mapach.

Post autor: Slawek »

Nie napisałeś od kiedy tak masz, może najnowszy patch namieszał Ci w ustawieniach.
W v1.60 jest teraz możliwość w configu zmieniać ręcznie parametr FXAA, czyli Anti-Aliasing.
Nie bawiłem się tymi ustawieniami, więc nie wiem co wnoszą, ale pobaw się parametrem AToC w ArmA2OA.cfg.
viewtopic
arma2.cfg
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek...Obrazek
In Game: Zadra, [EC] Slawek
TeamSpeak3 dla graczy Arma - Arma3PL lub 212.91.26.150:7891 Polish Community @ Steam
ODPOWIEDZ

Wróć do „Arma2 - wydanie 2009 rok.”