Witam ponownie. Tym razem problem (chyba techniczny) z wczytywaniem misji w MP. Przy próbie wczytywania pojawia się:
"Nie możesz rozegrać/edytować tej misji, ponieważ opiera się ona na pobranych danych, które zostały usunięte.caweapons_e". Jak włączam misję (swojej produkcji) jest wszystko OK, ale jak zapiszę w trakcie i potem wczytuję- wyskakuje mi ten komunikat. Gram w zwykłą Armę2 bez dodatku. W logu Army pokazuje mi niewiele więcej:
Missing addons detected:
caweapons_e
Czy to możliwe żeby w trakcie gry ginął jakiś plik? Jeśli wezmę restart misji jest OK. Może jakiś przedmiot, który podnoszę podczas misji powoduje ten błąd. I ostatnie pytanie: co to za w ogóle za plik- "CAweapons_e"?
CAweapons_e missing addons przy wczytywaniu misji
Moderator: Inkwizytor
Re: CAweapons_e missing addons przy wczytywaniu misji
Przyrostek "_e" zdaje się pochodzi z Operation Arrowhead. Może użyłeś dodaktowych jednostek, które wymagają tego lub przerabiasz czyjąś misję, która je wymagała.
Możesz też z pliku mission.sqm usunąć tą zależność - powinna być wypisana gdzieś na początku.
Możesz też z pliku mission.sqm usunąć tą zależność - powinna być wypisana gdzieś na początku.
Re: CAweapons_e missing addons przy wczytywaniu misji
Misję robiłem sam od zera. wrzuciłem trochę broni na początek- może to tego kwestia. Ale wtedy chyba wyrzucałoby błąd na samym początku misji a nie dopiero przy próbie loada. Kondor jeśli będziesz tak miły to powiedz która broń jest z OA:
class Weapons
{
class VSS_vintorez {count = 2;};
class SVD_CAMO {count = 2;};
class M9SD {count = 2;};
class M16A4_ACG_GL {count = 2;};
class ACE_M4A1_RCO2_GL {count = 2;};
class ACE_G3SG1 {count = 2;};
class VIL_hk416E {count = 2;};
class VIL_ALEX_CAMO {count = 1;};
class VIL_TOR_C {count = 1;};
class VIL_Beryl_nowyyy {count = 1;};
class ACE_HuntIR_monitor {count = 2;};
class ACE_Map_Tools {count = 2;};
class NVGoggles {count = 2;};
};
class Magazines
{
class 20Rnd_9x39_SP5_VSS {count = 8;};
class 10Rnd_762x54_SVD {count = 8;};
class 15Rnd_9x19_M9SD {count = 8;};
class 30Rnd_556x45_Stanag {count = 8;};
class ACE_20Rnd_762x51_B_G3 {count = 8;};
class VIL_10Rnd_762x51_sako {count = 8;};
class 7Rnd_127x99_Tor {count = 8;};
class VIL_30Rnd_556x45_AK {count = 8;};
class HandGrenade_West {count = 6;};
class SmokeShell {count = 4;};
class ACE_HuntIR_M203 {count = 4;};
class ACE_1Rnd_HE_M203 {count = 4;};
Wszystkie klasy brałem ze strony ACE`a albo z addonu Vilasa, więc nie potrafię powiedzieć, która jest z dodatku.
Dodatkowo wrzucam Addons`y z SQM`a misji- może to pomoże:
addOns[]=
{
"ace_sys_aitalk",
"ace_sys_wounds",
"CA_Modules_Alice",
"ca_missions_secops",
"ca_modules_silvie",
"ca_modules_animals",
"ibr_isladuala",
"ukf_ukweps",
"CAWater",
"Molatian_Army",
"ibr_civilian_patch",
"ibr_datsun",
"cawater2_fishing_boat",
"cawater2_smallboat_1",
"ca_animals2_cow",
"caweapons_warfare_weapons",
"caweapons",
"camisc3",
"cacharacters2",
"ace_c_weapon",
"acex_c_weapon",
"caweapons_ammoboxes",
"vilas_pl_forces"
};
addOnsAuto[]=
{
"ace_sys_aitalk",
"ace_sys_wounds",
"ca_modules_silvie",
"ca_modules_animals",
"CA_Modules_Alice",
"Molatian_Army",
"caweapons_warfare_weapons",
"caweapons",
"CAWater",
"ibr_datsun",
"cawater2_fishing_boat",
"cawater2_smallboat_1",
"ibr_civilian_patch",
"vilas_pl_forces",
"ca_animals2_cow",
"camisc3",
"ace_c_weapon",
"acex_c_weapon",
"caweapons_ammoboxes",
"ibr_isladuala"
class Weapons
{
class VSS_vintorez {count = 2;};
class SVD_CAMO {count = 2;};
class M9SD {count = 2;};
class M16A4_ACG_GL {count = 2;};
class ACE_M4A1_RCO2_GL {count = 2;};
class ACE_G3SG1 {count = 2;};
class VIL_hk416E {count = 2;};
class VIL_ALEX_CAMO {count = 1;};
class VIL_TOR_C {count = 1;};
class VIL_Beryl_nowyyy {count = 1;};
class ACE_HuntIR_monitor {count = 2;};
class ACE_Map_Tools {count = 2;};
class NVGoggles {count = 2;};
};
class Magazines
{
class 20Rnd_9x39_SP5_VSS {count = 8;};
class 10Rnd_762x54_SVD {count = 8;};
class 15Rnd_9x19_M9SD {count = 8;};
class 30Rnd_556x45_Stanag {count = 8;};
class ACE_20Rnd_762x51_B_G3 {count = 8;};
class VIL_10Rnd_762x51_sako {count = 8;};
class 7Rnd_127x99_Tor {count = 8;};
class VIL_30Rnd_556x45_AK {count = 8;};
class HandGrenade_West {count = 6;};
class SmokeShell {count = 4;};
class ACE_HuntIR_M203 {count = 4;};
class ACE_1Rnd_HE_M203 {count = 4;};
Wszystkie klasy brałem ze strony ACE`a albo z addonu Vilasa, więc nie potrafię powiedzieć, która jest z dodatku.
Dodatkowo wrzucam Addons`y z SQM`a misji- może to pomoże:
addOns[]=
{
"ace_sys_aitalk",
"ace_sys_wounds",
"CA_Modules_Alice",
"ca_missions_secops",
"ca_modules_silvie",
"ca_modules_animals",
"ibr_isladuala",
"ukf_ukweps",
"CAWater",
"Molatian_Army",
"ibr_civilian_patch",
"ibr_datsun",
"cawater2_fishing_boat",
"cawater2_smallboat_1",
"ca_animals2_cow",
"caweapons_warfare_weapons",
"caweapons",
"camisc3",
"cacharacters2",
"ace_c_weapon",
"acex_c_weapon",
"caweapons_ammoboxes",
"vilas_pl_forces"
};
addOnsAuto[]=
{
"ace_sys_aitalk",
"ace_sys_wounds",
"ca_modules_silvie",
"ca_modules_animals",
"CA_Modules_Alice",
"Molatian_Army",
"caweapons_warfare_weapons",
"caweapons",
"CAWater",
"ibr_datsun",
"cawater2_fishing_boat",
"cawater2_smallboat_1",
"ibr_civilian_patch",
"vilas_pl_forces",
"ca_animals2_cow",
"camisc3",
"ace_c_weapon",
"acex_c_weapon",
"caweapons_ammoboxes",
"ibr_isladuala"
Re: CAweapons_e missing addons przy wczytywaniu misji
Nie widzę broni z OA (choć znawcą nie jestem). Być może ACE lub jednostki vilasa wymagają jakichś broni z OA.
Re: CAweapons_e missing addons przy wczytywaniu misji
"class SVD_CAMO {count = 2;}; " to jest Arrowhead