Super, ciesze się że Bohemia dalej produkuje Armę, ale 1. NIE NAZYWAJCIE nr 3 tego dodatku ! Wygląda fajnie jako content do dwójki
Arma3 oficjalnie
Moderator: Inkwizytor
Re: Arma3 oficjalnie
T100 xD
Super, ciesze się że Bohemia dalej produkuje Armę, ale 1. NIE NAZYWAJCIE nr 3 tego dodatku ! Wygląda fajnie jako content do dwójki
Poniosło ich troszkę, ale za ragdoll mają plusa. A za minusa dużego - pójście w przyszłość. Najbardziej odpowiadają czasy flaszki,lata 80
kałach, bez optyki i do boju !!! Dzięki za linka rabus, fajnie zobaczyć coś z gry
Super, ciesze się że Bohemia dalej produkuje Armę, ale 1. NIE NAZYWAJCIE nr 3 tego dodatku ! Wygląda fajnie jako content do dwójki
Spec Służby
-
ProteziakSaSPL
- Posty: 142
- Rejestracja: 12 stycznia 2010, 21:18
- ID Steam:
- Numer GG: 1070609618
- ID gracza: 58579
- Lokalizacja: Chrzanów
Re: Arma3 oficjalnie
Tak narzekacie? Jak nie podobają się zmiany gry, to sp... adać na dach! Fizyka, modułowy gear, otwarta kampania, czemu wam się nie podoba? A z drugiej strony jakby interface zmienili, to byłoby lamentowanie, że gracze się do starego przyzwyczaili, a jakby zrobili grę w latach '80, to byłoby rzucanie się, że mało ciekawych rzeczy (brak UAV, termiki, itp.). Gadalibyście, że znowu te nudne lata '80. Ja cieszę się, że gra jest w przyszłości. Dlaczego? Bo do ArmA 2 nie było modów z supernowoczesnymi "żołnierzami kosmosu", a za to te traktujące o latach '80, '90 i o XXI wieku były. Poza tym gdzieś wyczytałem (nie pamiętam gdzie), że BI ma umożliwić kompatybilność modów z ArmA II w ArmA III (nie wiem gdzie to znalazłem, mogę sie mylić). Także nie jojczcie, tylko trzymajcie kciuki, żeby Czesi zrobili wreszcie PORZĄDNĄ grę, która zainteresuje ludzi serią.
P.S.
A o tym, że w Battlefield i Call of Duty prawie nic się zmienia (oprócz grafiki, chociaż w tym drugim przypadku też z tym jest lipton), to już mało kto mówi. To takie odgrzewane kotlety, choć szczerze mówiąc mnie takie smakują, byleby nie robiły kroku wstecz. A Battlefield tak samo jak Call of Duty osiągnęły taki pułap, że ciężko wymyślić coś nowego nie rozstając się z podstawowymi założeniami serii.
P.S.
A o tym, że w Battlefield i Call of Duty prawie nic się zmienia (oprócz grafiki, chociaż w tym drugim przypadku też z tym jest lipton), to już mało kto mówi. To takie odgrzewane kotlety, choć szczerze mówiąc mnie takie smakują, byleby nie robiły kroku wstecz. A Battlefield tak samo jak Call of Duty osiągnęły taki pułap, że ciężko wymyślić coś nowego nie rozstając się z podstawowymi założeniami serii.
Re: Arma3 oficjalnie
a co ma piernik do wiatraka to forum o Armie a nie o Codzie...Mi za to się podobają te łodzie podwodne i ,że można nurkowac.To też bardzo fajny patent.Oby popracowali nad dźwiękiem bo to zawsze u nich kulało...Ciekawe jakie wyjdą dodatki do Arma III.A co do Dodatków z Army II ,które działają na Arma III moim zdaniem to jakieś kłamstwo.Aram III toczy się w 2020roku a Dodatek do Army II 2011/2012 ??? Nie pasowało by.
Re: Arma3 oficjalnie
Naród polski słynie na pewno z jednej rzeczy....narzekania! A najlepsze jest to, że niektórzy krytykują nieskończony projekt
, który jest w fazie Alfa. A znając historię Army , to czeka nas jeszcze parę patchy po jej wydaniu. Ale co tam..."to mi się nie podoba; a mi się podoba" i tak w kółko...tragedia....
O gustach się nie dyskutuje, tak przy okazji.
O gustach się nie dyskutuje, tak przy okazji.
Re: Arma3 oficjalnie
http://www.youtube.com/watch?v=bz9mIgaBmU8 na pewno znacie ale ci ,którzy nie to jest tam pokazane kilka rzeczy.Wreście ciała będą spadac z budynków
Piękna wyspa w Grecji zawsze po dobrym Coopie można sobie pozwiedzac
A te pojazdy aż tak nowocześnie na szczęście nie wyglądają , Woda boska.Pływanie podwodą wygląda pięknie.tylko brak tutaj "życia"żadnych zwierząt,ryb,ptaków myślę ,że do dadzą na sam koniec tylko by tego nie zrąbali chodzi mi o animację.A i strasznie dużo płaskiej przestrzeni więc będzie się trudno kryc przed pojazdami ;(
Re: Arma3 oficjalnie
Wszystko by było dobrze, gdyby te wszystkie zabawki i kostiumy ala gwiezdne wojny były faktyczne. Chociaż miały zastosowanie, jako realne prototypy. Jeśli nie, to realność w tej serii idzie do d… Ja już w dwójce byłem niezadowolony z braku opisu każdej broni, którą gracz ma na wyposażeniu. Opis każdego pojazdu czy samolotu. Wtedy gra staje się jakimś tam źródłem wiedzy militarnym, uzbrojenia świata, coś w rodzaju lekcji, a nie tylko zwykłą grą, gdzie możemy sobie pobiegać jakimś tam Lordem Vaderem i polatać jakimś wehikułem, którego nawet niema i nie będzie. Ciekawe czy Arma 3 będzie ogłoszona, jako symulator pola walki? A może symulator przyszłości? 
- polikerski
- Posty: 236
- Rejestracja: 01 lipca 2008, 14:31
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Marki
Re: Arma3 oficjalnie
Oni potwierdzili i pokazali na E3 że JUŻ są ryby w wodzie, więc nie bój nic.erere1223 pisze: Woda boska.Pływanie podwodą wygląda pięknie.tylko brak tutaj "życia"żadnych zwierząt,ryb,ptaków myślę ,że do dadzą na sam koniec tylko by tego nie zrąbali chodzi mi o animację.
Gdy widzisz błysk, jest już za późno...

Piecyk: AMD Phenom II X4 955BE 3.2GHz; Sapphire Radeon HD 6870 DDR5 1GB; 8GB GoodRam DDR2 800MHz
Gigabyte GA-M720-US3; Chieftec GPA-500S; Seagate Barracuda ST3750528AS ATA Device

Piecyk: AMD Phenom II X4 955BE 3.2GHz; Sapphire Radeon HD 6870 DDR5 1GB; 8GB GoodRam DDR2 800MHz
Gigabyte GA-M720-US3; Chieftec GPA-500S; Seagate Barracuda ST3750528AS ATA Device
Re: Arma3 oficjalnie
to dobrze ,że są już rybki
Nie bądźmy tacy źle nastawieni to jest pewna "ucieczka" od innych części może być fajna ta III a jak nie to ludziki będą się skarżyć to może IV Będzie w normalnych realiach
.A wam jak wyspa się podoba??? Jak wcześniej mówiłem pięknie wygląda ale będzie problem z pojazdami/lotnictwem bo mają nas na widelcu w tych polach 
Re: Arma3 oficjalnie
Tu bym przyznał koledze szczególną rację pamiętam jak jeszcze były opisy każdej spluwy w OFP, prędkości pocisku skąd broń sie wzieła kiedy została wyprodukowana pełna nazwa to było coś mała wiki broni i pojazdów.Artek3333 pisze:Ja już w dwójce byłem niezadowolony z braku opisu każdej broni, którą gracz ma na wyposażeniu. Opis każdego pojazdu czy samolotu. Wtedy gra staje się jakimś tam źródłem wiedzy militarnym, uzbrojenia świata, coś w rodzaju lekcji...
Na dzień dzisiejszy tylko wiemy jak się broń nazywa która i tak nie wiadomo jak nazwać bo durna nazwa "Mk-17 EGLM Spector", trzeba było nazwać "SCAR H Mk-17 Short Barrel EGLM Spector Optic" gdzie broń z 16 znakami ledwo się mieści w tak wąskiej tabelce skrzynki. Ciekawe jak będzie nazwana broń typu TAR-21 jeśli będzie w skrzynce gdy zmienimy optykę albo zamontujemy tłumik czy broń będzie miała standardowa nazwę czy może zmieni się nazwa a możliwości doczepiania rożnych rzeczy jest tak spora, że nagle jeden model broni powieli nam się do 10 róznych rodzai a przecież nie tylko TAR'a się modyfikuje.
Uważam iż Bohemii brakuje dobrego skryptu kreowania sobie broni i nie za pomocą spod rolki bo to idiotyczne, 4 celowniki, sopmod, latarka, granatnik, tłumik. Tu trza zastosować dodatkowe okienko interface który pozwoliłby na zamontowanie tego co aktualnie chcemy. Pytanie tylko czy biorąc broń mamy jeszcze skrzynki tych wszystkich zabawek do niej
Niby szczegóły a jednak mają wpływ bo jak coś robić to z głową a nie na odwal się jak to Bohemia potrafi nie mówiąc o modach do gry.
Re: Arma3 oficjalnie
Z tymi opisami broni było by dobre na przykład kiedy takowa broń będzie na użytku armii.Ja myślę ,że te wszystkie zabawki,bronie itp będą mieć przydział w skrzyniach.Na Broń,Dodatki,Amunicja.Ja się boję o kilka rzeczy o dźwięki,animację i efekty wybuchów.To zawsze kulało w armie myślę ,że naprawili to w III części.
- SaS TrooP
- Posty: 1586
- Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
- Kontakt:
Re: Arma3 oficjalnie
Naprawdę nie rozumiem co wy macie do animacji. Na pierwszych wywiadach Buchta bodaj mówił, że rozwiązanie pod rolką jest tymczasowe i zapewne będzie właśnie interface.
A sama czysta ArmA symulatorem było tylko w porównaniu do innych gier, a nie "sama z siebie". Dla przykładu dokładnie 2 dni temu doświadczyłem ciekawego zjawiska, na przykład jakimś cudem AK-107 jest mniej celny niż M4A1...
Ogólnie denerwuje mnie kultura Ameryki, acz póki co sprzęt jest tak wymieszany, że być może znów nie padniemy jego ofiarą.
A sama czysta ArmA symulatorem było tylko w porównaniu do innych gier, a nie "sama z siebie". Dla przykładu dokładnie 2 dni temu doświadczyłem ciekawego zjawiska, na przykład jakimś cudem AK-107 jest mniej celny niż M4A1...
Ogólnie denerwuje mnie kultura Ameryki, acz póki co sprzęt jest tak wymieszany, że być może znów nie padniemy jego ofiarą.