Własna muzyka w edytorze

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

Awatar użytkownika
rapanui128pl
Posty: 39
Rejestracja: 02 kwietnia 2010, 09:21
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Własna muzyka w edytorze

Post autor: rapanui128pl »

W wyzwalaczu wejdź w efekty i w "ścieżka" na samym dole powinna być Muzyka1. Jak pomogłem daj + [:)
Gdy widzisz błysk jest już za późno
Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: Własna muzyka w edytorze

Post autor: Artek3333 »

kalash34 pisze:PlaySound "Muzyka1 .
powinno być

Kod: Zaznacz cały

PlaySound "Muzyka1";
Zabrakło ci
Awatar użytkownika
kalash34
Posty: 52
Rejestracja: 27 października 2009, 09:25
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Własna muzyka w edytorze

Post autor: kalash34 »

Artek3333 pisze:
kalash34 pisze:PlaySound "Muzyka1 .
powinno być

Kod: Zaznacz cały

PlaySound "Muzyka1";
Zabrakło ci
W grze wpisałem dobrze tylko na forum się pomyliłem. Chyba nic z tym nie da się zrobić :( .
Intel Core i5 2500K @OC 4,5 Ghz
AsRock P67 Pro3
8GB (2x4GB) DDR3 1333MHz CL9 Dual Channel
Samsung 500GB SATA2 (HD502HJ)
Gigabyte GeForce GTX470 1280MB DDR5
Samsung SH-S223C
OCZ StealthXStream 2 600W
Awatar użytkownika
rapanui128pl
Posty: 39
Rejestracja: 02 kwietnia 2010, 09:21
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Własna muzyka w edytorze

Post autor: rapanui128pl »

kalash34 pisze:Chyba nic z tym nie da się zrobić :( .
A zrobiłeś tak jak napisałem w pierwszym poście na drugiej stronie?
Gdy widzisz błysk jest już za późno
Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: Własna muzyka w edytorze

Post autor: Artek3333 »

Przykład dla ciebie. Wypakuj i dodaj tam gdzie zapisują się projekty w edytorze
Załączniki
Muzyka.utes.zip
(221.03 KiB) Pobrany 177 razy
Awatar użytkownika
kalash34
Posty: 52
Rejestracja: 27 października 2009, 09:25
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Własna muzyka w edytorze

Post autor: kalash34 »

Misja która podałeś działa, ale tylko wtedy gdy mamy aktywacje przez radio. Jak nastawię by muzyka uruchomiła się po wejściu w wyzwalacz, to tak jak przedtem nic się nie dzieje. Po za tym jak zamiast tego utworu który tam włożyłeś dam swój to
również nic nie słychać.
Intel Core i5 2500K @OC 4,5 Ghz
AsRock P67 Pro3
8GB (2x4GB) DDR3 1333MHz CL9 Dual Channel
Samsung 500GB SATA2 (HD502HJ)
Gigabyte GeForce GTX470 1280MB DDR5
Samsung SH-S223C
OCZ StealthXStream 2 600W
Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: Własna muzyka w edytorze

Post autor: Artek3333 »

kalash34 pisze: Jak nastawię by muzyka uruchomiła się po wejściu w wyzwalacz, to tak jak przedtem nic się nie dzieje.
Musi działać. Aby działało przez wejście w wyzwalacz to musisz mieć wyzwalacz dostosowany do strony Wschód, zachód, cywile.
Przykład:
Gracz to jednostka zachodu wiec w wyzwalaczu musisz mieć:
Aktywacja – tu ustawiasz zachód w okienku warunek musi być this a w okienku przy aktywacji komenda na włączenie muzyki czyli PlayMusic"muzyka1";
kalash34 pisze:Po za tym jak zamiast tego utworu który tam włożyłeś dam swój to
również nic nie słychać.
Jeśli twój utwór nie działa to albo nie jest w formacie ogg lub nie w mono ale w stereo. Nie jestem pewny czy w Arma 2 może być w stereo.
Awatar użytkownika
kalash34
Posty: 52
Rejestracja: 27 października 2009, 09:25
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Własna muzyka w edytorze

Post autor: kalash34 »

Artek3333 pisze:
kalash34 pisze: Jak nastawię by muzyka uruchomiła się po wejściu w wyzwalacz, to tak jak przedtem nic się nie dzieje.
Musi działać. Aby działało przez wejście w wyzwalacz to musisz mieć wyzwalacz dostosowany do strony Wschód, zachód, cywile.
Przykład:
Gracz to jednostka zachodu wiec w wyzwalaczu musisz mieć:
Aktywacja – tu ustawiasz zachód w okienku warunek musi być this a w okienku przy aktywacji komenda na włączenie muzyki czyli PlayMusic"muzyka1";
kalash34 pisze:Po za tym jak zamiast tego utworu który tam włożyłeś dam swój to
również nic nie słychać.
Jeśli twój utwór nie działa to albo nie jest w formacie ogg lub nie w mono ale w stereo. Nie jestem pewny czy w ARMA 2 może być w stereo.
Wyzwalacz teraz zadziałał.
Co do muzyki to jest ona zapisana w ogg, więc najprawdopodobniej to wina stereo.

Dzięki za pomoc :) .
Intel Core i5 2500K @OC 4,5 Ghz
AsRock P67 Pro3
8GB (2x4GB) DDR3 1333MHz CL9 Dual Channel
Samsung 500GB SATA2 (HD502HJ)
Gigabyte GeForce GTX470 1280MB DDR5
Samsung SH-S223C
OCZ StealthXStream 2 600W
gremdek
Posty: 261
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 16:53
ID Steam:

Re: Własna muzyka w edytorze

Post autor: gremdek »

z description.ext trzeba uważać, bo czasami wczytanie dźwięku działa tylko przy restarcie army/ofp/ponownym wyborze misji.
cfog skończył się na kill'em all
Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: Własna muzyka w edytorze

Post autor: Artek3333 »

Restartować Arme nie trzeba. Ale trzeba wczytać, bądź zapisać tworzoną misję, po jakiejkolwiek edycji w Description, bo zmiany nie zadziałają. Zawsze trzeba w edytorze misję wczytać lub ponownie zapisać. Pliki sqs, sqf i fsm tego nie wymagają. 8)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”