Arma3 oficjalnie
Moderator: Inkwizytor
- PROCIK
- Posty: 494
- Rejestracja: 19 maja 2009, 11:10
- ID Steam:
- Numer GG: 2542288
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Doncaster, UK
Re: Arma3 oficjalnie
Ja physx podałem jako przykład a jakie technologie wykorzystają to nie wiem.
Ehh żeby zastosowali taki silnik jak w Outerra, z dalekim rysowaniem a nie ze 2000m i ściana, a jak dalej to przycinka
Ehh żeby zastosowali taki silnik jak w Outerra, z dalekim rysowaniem a nie ze 2000m i ściana, a jak dalej to przycinka
- mant3z
- Posty: 968
- Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
- ID Steam:
- ID gracza: 1111
- Lokalizacja: Gandza
- Kontakt:
Re: Arma3 oficjalnie
Tak jak pisałem wcześniej... silnik pozostaje ten sam.
Nowe technologie w silniku to Physx, DX10 i prawdopodobnie DX11, tego ostatniego nie potwierdzono ale szansa jest.
Szału nie będzie, osobiście uważam że czas odkładać na SandyBridge albo i7.
Nie daje już szans AMD, pomimo, że sam mam Phenoma... to spisuje go na straty.
Nowe technologie w silniku to Physx, DX10 i prawdopodobnie DX11, tego ostatniego nie potwierdzono ale szansa jest.
Szału nie będzie, osobiście uważam że czas odkładać na SandyBridge albo i7.
Nie daje już szans AMD, pomimo, że sam mam Phenoma... to spisuje go na straty.
Mów mi milordzie łapserdaku!
- SaS TrooP
- Posty: 1586
- Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
- Kontakt:
Re: Arma3 oficjalnie
To będzie zmodernizowany Virtual Reality czy zupełnie mowy silnik? BO jakoś w to drugie nie chce mi się wierzyć...
- mant3z
- Posty: 968
- Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
- ID Steam:
- ID gracza: 1111
- Lokalizacja: Gandza
- Kontakt:
Re: Arma3 oficjalnie
weź Ufo jak tu nie k****ać, ile razy trzeba Wam napisać?
STARY SILNIK, OLD ENGINE, Alte Motor, Старый двигатель, Gamla motorn...
ufoman: Ban 24h.
Mów mi milordzie łapserdaku!
- SaS TrooP
- Posty: 1586
- Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
- Kontakt:
Re: Arma3 oficjalnie
Nie, po prostu Procik dziwnie napisałem, pytam się dla pewności
- mant3z
- Posty: 968
- Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
- ID Steam:
- ID gracza: 1111
- Lokalizacja: Gandza
- Kontakt:
Re: Arma3 oficjalnie
A tam Procik, jak zwykle fantazjuje a zwłaszcza po obejżeniu outerra
Mów mi milordzie łapserdaku!
Re: Arma3 oficjalnie
A co tam widać w tej Outerze, oprócz 500 drzew, które są billboardami? Dodaj teraz wszystkie cechy, które wnosi RV, a które kosztują cykle CPU i zobaczymy ile byłoby fpsów.PROCIK pisze:Ehh żeby zastosowali taki silnik jak w Outerra, z dalekim rysowaniem a nie ze 2000m i ściana, a jak dalej to przycinka
Gdybanie nad silnikiem w fazie alpha, który oprócz skalowalności terenu i jakiejś fizyki (którą można jedynie ocenić na podstawie amortyzatorów ciężarówki) nie oferuje wiele więcej (przynajmniej na podstawie zamieszczonych materiałów) jest raczej poza tematem.
- PROCIK
- Posty: 494
- Rejestracja: 19 maja 2009, 11:10
- ID Steam:
- Numer GG: 2542288
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Doncaster, UK
Re: Arma3 oficjalnie
Nie chodzi mi, aby do Army III zastosować ten konkretny silnik, a tylko o to, aby rysowanie było podobne, aby można było wysoko się wznieść samolotem i aby nadal było widać jakieś zarysy na ziemi itp. Bo teraz jak masz widoczność ustawiona na 3000m to jak wzlecisz na 1000m lub 2000m to widać tylko co nieco pod tobą i lipa, a jak się ustawi 5000m to przycina.
Ale ok, już nie fantazjujmy, dobrze ze i ten stary silnik trochę podrasują, i ze może będzie lepiej wykorzystywał zasoby naszych kompów.
Ale ok, już nie fantazjujmy, dobrze ze i ten stary silnik trochę podrasują, i ze może będzie lepiej wykorzystywał zasoby naszych kompów.
Re: Arma3 oficjalnie
Ciekawe czy zmiana silnika jest możliwa i czy bardzo by pomogła wydajnościowo?
Pytam bo się nie znam , taka przestrzeń z zabudową i bajerami chyba zajedzie wszystko.
Pytam bo się nie znam , taka przestrzeń z zabudową i bajerami chyba zajedzie wszystko.
- SaS TrooP
- Posty: 1586
- Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
- Kontakt:
Re: Arma3 oficjalnie
A ci zaś o zmianie silnika
I potem dziwy, że się pytam, dla pewności...
I potem dziwy, że się pytam, dla pewności...
- polikerski
- Posty: 236
- Rejestracja: 01 lipca 2008, 14:31
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Marki
Re: Arma3 oficjalnie
A co do zmiany silnika...
porównajmy Crysis z dopiero co nowym Crysis 2.
W "dwójce" grafika jest lepsza a mniej przycina itp .
Ale jednak myślę że to wszystko zależy od optymalizacji. (byleby ją poprawili! <ArmA 3>)
porównajmy Crysis z dopiero co nowym Crysis 2.
W "dwójce" grafika jest lepsza a mniej przycina itp .
Ale jednak myślę że to wszystko zależy od optymalizacji. (byleby ją poprawili! <ArmA 3>)
Gdy widzisz błysk, jest już za późno...
Piecyk: AMD Phenom II X4 955BE 3.2GHz; Sapphire Radeon HD 6870 DDR5 1GB; 8GB GoodRam DDR2 800MHz
Gigabyte GA-M720-US3; Chieftec GPA-500S; Seagate Barracuda ST3750528AS ATA Device
Piecyk: AMD Phenom II X4 955BE 3.2GHz; Sapphire Radeon HD 6870 DDR5 1GB; 8GB GoodRam DDR2 800MHz
Gigabyte GA-M720-US3; Chieftec GPA-500S; Seagate Barracuda ST3750528AS ATA Device