Arma3 oficjalnie

Dyskusja ogólna

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ

Jak podoba Ci się koncept Army3

Zachwycający
22
15%
Podoba mi się
48
32%
Wolałbym coś niemodernistycznego
34
23%
Ciężko powiedzieć
10
7%
Odgrzewany kotlet (to tylko nowe addony)
5
3%
Mój komputer tego nie pociągnie
18
12%
Kiszka
9
6%
Nie kupię tej gry
3
2%
 
Liczba głosów: 149

Awatar użytkownika
PROCIK
Posty: 494
Rejestracja: 19 maja 2009, 11:10
ID Steam:
Numer GG: 2542288
ID gracza: 0
Lokalizacja: Doncaster, UK

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: PROCIK »

Ja physx podałem jako przykład :) a jakie technologie wykorzystają to nie wiem.
Ehh żeby zastosowali taki silnik jak w Outerra, z dalekim rysowaniem :) a nie ze 2000m i ściana, a jak dalej to przycinka :)
Awatar użytkownika
mant3z
Posty: 968
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
ID Steam:
ID gracza: 1111
Lokalizacja: Gandza
Kontakt:

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: mant3z »

Tak jak pisałem wcześniej... silnik pozostaje ten sam.
Nowe technologie w silniku to Physx, DX10 i prawdopodobnie DX11, tego ostatniego nie potwierdzono ale szansa jest.
Szału nie będzie, osobiście uważam że czas odkładać na SandyBridge albo i7.
Nie daje już szans AMD, pomimo, że sam mam Phenoma... to spisuje go na straty.
Mów mi milordzie łapserdaku!
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: SaS TrooP »

To będzie zmodernizowany Virtual Reality czy zupełnie mowy silnik? BO jakoś w to drugie nie chce mi się wierzyć... :?
Awatar użytkownika
mant3z
Posty: 968
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
ID Steam:
ID gracza: 1111
Lokalizacja: Gandza
Kontakt:

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: mant3z »

:lol:

weź Ufo jak tu nie k****ać, ile razy trzeba Wam napisać?
STARY SILNIK, OLD ENGINE, Alte Motor, Старый двигатель, Gamla motorn...

:ohno

ufoman: Ban 24h.
Mów mi milordzie łapserdaku!
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: SaS TrooP »

Nie, po prostu Procik dziwnie napisałem, pytam się dla pewności ;)
Awatar użytkownika
mant3z
Posty: 968
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
ID Steam:
ID gracza: 1111
Lokalizacja: Gandza
Kontakt:

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: mant3z »

A tam Procik, jak zwykle fantazjuje a zwłaszcza po obejżeniu outerra :)
Mów mi milordzie łapserdaku!
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: kondor »

PROCIK pisze:Ehh żeby zastosowali taki silnik jak w Outerra, z dalekim rysowaniem :) a nie ze 2000m i ściana, a jak dalej to przycinka :)
A co tam widać w tej Outerze, oprócz 500 drzew, które są billboardami? Dodaj teraz wszystkie cechy, które wnosi RV, a które kosztują cykle CPU i zobaczymy ile byłoby fpsów.
Gdybanie nad silnikiem w fazie alpha, który oprócz skalowalności terenu i jakiejś fizyki (którą można jedynie ocenić na podstawie amortyzatorów ciężarówki) nie oferuje wiele więcej (przynajmniej na podstawie zamieszczonych materiałów) jest raczej poza tematem.
Awatar użytkownika
PROCIK
Posty: 494
Rejestracja: 19 maja 2009, 11:10
ID Steam:
Numer GG: 2542288
ID gracza: 0
Lokalizacja: Doncaster, UK

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: PROCIK »

Nie chodzi mi, aby do Army III zastosować ten konkretny silnik, a tylko o to, aby rysowanie było podobne, aby można było wysoko się wznieść samolotem i aby nadal było widać jakieś zarysy na ziemi itp. Bo teraz jak masz widoczność ustawiona na 3000m to jak wzlecisz na 1000m lub 2000m to widać tylko co nieco pod tobą i lipa, a jak się ustawi 5000m to przycina.

Ale ok, już nie fantazjujmy, dobrze ze i ten stary silnik trochę podrasują, i ze może będzie lepiej wykorzystywał zasoby naszych kompów.
Tyran
Posty: 235
Rejestracja: 16 sierpnia 2009, 16:30
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: Tyran »

Ciekawe czy zmiana silnika jest możliwa i czy bardzo by pomogła wydajnościowo?
Pytam bo się nie znam , taka przestrzeń z zabudową i bajerami chyba zajedzie wszystko.
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: SaS TrooP »

A ci zaś o zmianie silnika :D
I potem dziwy, że się pytam, dla pewności...
Awatar użytkownika
polikerski
Posty: 236
Rejestracja: 01 lipca 2008, 14:31
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Marki

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: polikerski »

A co do zmiany silnika... :lol:
porównajmy Crysis z dopiero co nowym Crysis 2.
W "dwójce" grafika jest lepsza a mniej przycina itp :o .
Ale jednak myślę że to wszystko zależy od optymalizacji. (byleby ją poprawili! :D <ArmA 3>)
Gdy widzisz błysk, jest już za późno...
Obrazek
Piecyk: AMD Phenom II X4 955BE 3.2GHz; Sapphire Radeon HD 6870 DDR5 1GB; 8GB GoodRam DDR2 800MHz
Gigabyte GA-M720-US3
; Chieftec GPA-500S; Seagate Barracuda ST3750528AS ATA Device
ODPOWIEDZ

Wróć do „Arma3”