CAA1

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

Luty_Pl
Posty: 29
Rejestracja: 27 listopada 2010, 17:24
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: CAA1

Post autor: Luty_Pl »

Zrobiłem mod folder @CAA1 a w nim folder addon i wsadziłem do niego wszystkie pliki z moda jednak przy włączeniu gry nadal wyskakuje mi błąd ,że potrzebuje CAplants :( .
Awatar użytkownika
WarCity
Posty: 67
Rejestracja: 17 czerwca 2010, 18:33
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: 51°06'57″N 17°37'11″E

Re: CAA1

Post autor: WarCity »

Możliwe, że tych plików nie skopiowałeś do addons.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
nick w ArmA: frAnEkKk
Awatar użytkownika
Slawek
Posty: 820
Rejestracja: 18 grudnia 2009, 00:42
ID Steam: EC_Zadra
Numer GG: 11973988
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: CAA1

Post autor: Slawek »

Zrób osobno mod-foldery. Pierwszy folder @coś tam, z addonami które ściągnełeś, drugi folder z @CAA1.
Jeśli masz Launcher, to zaznacz dwa mody, lub dopisz je do skrótu.
Źle trochę wcześniej napisałem, do pobierania modów np. CAA1, ACE czy Invasion1944 szczególnie tych często aktualizowanych najlepszy jest AddonSync2009. Od razu zainstaluje moda w odpowiednich katalogach z @-ką.
http://www.armaholic.com/page.php?id=8219
Co prawda z AddonSync można też odpalić ArmA z modami, ale wygodniejszy jest Launcher do odpalania modów np.
http://www.armaholic.com/page.php?id=6649
Obrazek..Obrazek
In Game: Zadra, [EC] Slawek Obrazek
TeamSpeak3 dla graczy Arma - ArmaPL lub 212.91.26.150:7891
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”