Advanced Combat Environment - ACE 2
Moderator: Inkwizytor
Re: Advanced Combat Environment - ACE 2
Brałem tego SI jako grywalnego, i po wyleczeniu nadal miał wszystkie medykamenty nietknięte.
Re: Advanced Combat Environment - ACE 2
Bo środki medyczne z ACE trzeba "aplikować" powalonemu żołnierzowi przez menu interakcji (domyślnie prawy windows) oczywiście z modułem "ACE włącz system obrażeń" (czy jakoś tak się nazywał).
PS. Istotne jest żeby nasz pacjent był jeszcze na tym świecie
Standardowa kuracja to:
1.zastrzyk z adrenalinom
2.zastrzyk z morfinom
3.tamowanie krwawienia bandażem
4.czasami CPR (masaż serca)
PPS. Po zastrzyku z adrenalinom powinno się wykonać CPR (jeśli jest konieczne)
Jeśli pomogłem poproszę plusa
PS. Istotne jest żeby nasz pacjent był jeszcze na tym świecie
Standardowa kuracja to:
1.zastrzyk z adrenalinom
2.zastrzyk z morfinom
3.tamowanie krwawienia bandażem
4.czasami CPR (masaż serca)
PPS. Po zastrzyku z adrenalinom powinno się wykonać CPR (jeśli jest konieczne)
Jeśli pomogłem poproszę plusa
nick w grze: Jasina
Re: Advanced Combat Environment - ACE 2
Ja wiem jak się korzysta z tego modułu... W pierwszym poście napisałem, że chcę wyłączyć możliwość leczenia wszystkim SI, lub zwykłym żołnierzom oprócz sanitariuszy.
Re: Advanced Combat Environment - ACE 2
To niestety nie wiem może coś z remove action (czy coś w ten deseń)Marine91 pisze:Ja wiem jak się korzysta z tego modułu... W pierwszym poście napisałem, że chcę wyłączyć możliwość leczenia wszystkim SI, lub zwykłym żołnierzom oprócz sanitariuszy.
nick w grze: Jasina
Re: Advanced Combat Environment - ACE 2
czy ktoś wie w jaki sposób podłożyć ładunek wybuchowy go przede wszystkim odpalić?
- Slawek
- Posty: 811
- Rejestracja: 18 grudnia 2009, 00:42
- ID Steam: EC_Zadra
- Numer GG: 11973988
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Advanced Combat Environment - ACE 2
-Podkładamy przyciskiem "kontekstowym" (koło prawego Windows)FOX-PL* pisze:czy ktoś wie w jaki sposób podłożyć ładunek wybuchowy go przede wszystkim odpalić?
-Ustawiamy opcje odpalenia ładunku (odbezpieczamy) prawym przyciskiem Windows, jeśli ustawimy na ręczne odpalenie, to będzie opcja pod rolką myszy.
...
In Game: Zadra, [EC] Slawek
TeamSpeak3 dla graczy Arma - Arma3PL lub 212.91.26.150:7891 Polish Community @ Steam
Re: Advanced Combat Environment - ACE 2
Czy jest możliwość wyciągnięcia całego albo częściowo arsenału (broni piechura dokładniej) z ACE mod'a do bohemii by można było przy normalnych ustawieniach konfiguracji Bis'u uzyskać w skrzynkach bronie użyte w Aceku?
- JonPL
- Posty: 270
- Rejestracja: 14 lipca 2009, 16:43
- ID Steam:
- Numer GG: 6628146
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Advanced Combat Environment - ACE 2
Bez masy roboty configowej - nie.
http://armacenter.pl/ - najdłużej istniejąca społeczność w historii polskiej sceny ArmA i OFP.
Dołącz do nas - weteranów - dajemy czadu już od czasów wczesnego Flashpointa.
Dołącz do nas - weteranów - dajemy czadu już od czasów wczesnego Flashpointa.
-
- Posty: 79
- Rejestracja: 19 września 2008, 08:02
- ID Steam:
- Numer GG: 1489462
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: lubuskie
Re: Advanced Combat Environment - ACE 2
"Craters
Large explosions will create a crater. You may find them useful as cover.
Komuś udało się wywołać na tyle dużą eksplozję, żeby pojawiło się coś więcej, niżeli tekstura, czy może ta opcja nie została jeszcze zaimplementowana?"
Dołączam się do pytania, a od siebie dodam jeszcze czy można "umieścić" krater np. w edytorze??
Large explosions will create a crater. You may find them useful as cover.
Komuś udało się wywołać na tyle dużą eksplozję, żeby pojawiło się coś więcej, niżeli tekstura, czy może ta opcja nie została jeszcze zaimplementowana?"
Dołączam się do pytania, a od siebie dodam jeszcze czy można "umieścić" krater np. w edytorze??
"Spadochroniarze nie umierają.... Idą do piekła,żeby się przegrupować."
-
- Posty: 79
- Rejestracja: 19 września 2008, 08:02
- ID Steam:
- Numer GG: 1489462
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: lubuskie
Re: Advanced Combat Environment - ACE 2
VeaVictis pisze: Craters
Large explosions will create a crater. You may find them useful as cover.
Komuś udało się wywołać na tyle dużą eksplozję, żeby pojawiło się coś więcej, niżeli tekstura, czy może ta opcja nie została jeszcze zaimplementowana?
Dołączam się do pytania, a od siebie dodam jeszcze czy można "umieścić" krater np. w edytorze
"Spadochroniarze nie umierają.... Idą do piekła,żeby się przegrupować."