Słuch AI

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

smar
Posty: 63
Rejestracja: 23 stycznia 2010, 14:38
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Słuch AI

Post autor: smar »

ufoman pisze:
AI reaguje na dzwiek krokow.
Na dźwięk kroków - czy na fakt dreptania? Tzn. czy jest różnica gdy idzie się po trawie - a np. po betonowej płycie lotniska? Odgłosy są różne (w samej Arma) - więc gdyby brać "realizm" przynajmniej taki jak w Hitmanie (gdzie rodzaj powierzchni po której przechodziła postać miał znaczenie) - to powinno być różnie. A tymczasem spokojnie można podejść na jakieś 5 metrów. Także po żwirku.
Awatar użytkownika
ufoman
Posty: 1184
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 19:48
ID Steam:
ID gracza: 40452
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Słuch AI

Post autor: ufoman »

Nie wiem, nie testowalem w taki sposob.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”