Właśnie sobie zapodałem dodatek "Operation Arrowhead" na podstawkę ARMA 2 a potem spatchowałem całość do wersji 1.54. Teraz rozglądam się za jakimś optymalnym i popularnym zestawem modów pod kątem poprawienia realizmu gry oraz rozgrywki on-line. Na chwile obecną ściągnąłem i ręcznie zainstalowałem taką oto kombinacje modów:
- ACE 1.5
- ACEX
- ACEX_SM
- ACEX_RUS
- ACEX_USNavy
- Mandoble's Missile Mod
- GL4
- Zeus AI
- StHUD
Mam wobec tego pytanie czy powyższa kombinacja modów na chwilę obecną wystarczy i czy ewentualnie warto zainstalować jakiś program automatycznie je aktualizujący?
ARMA2 Combined Operations i najlepsze mody
Moderator: Inkwizytor
Re: ARMA2 Combined Operations i najlepsze mody
Jeśli chodzi o moda GL4, to muszę Cię ostrzec przed jedną rzeczą. Nie wiem czy w obecnej wersji nadal jest to samo, czy trochę to poprawili. Chodzi o funkcję wzywania wsparcia przez jednostki wroga (można to oczywiście wyłączyć, grzebiąc w plikach). W jednej z moich misji, używałem tego moda. Wyczyściłem wioskę z wrogich oddziałów i udałem się dalej. W miejscach, w których powinien być obóz wroga, były tylko poprzewracane drzewa i zniszczone mury. Okazało się, że wrogie jednostki z całej mapy ruszyły do tej atakowanej wioski... Z jednej strony to jest fajne, ale niestety psuje większość misji. Nie wiem jak jest po aktualizacji, bo jakoś nie miałem czasu i ochoty sprawdzić
Re: ARMA2 Combined Operations i najlepsze mody
Ja właściwie tych modów nie znam - po prostu na stronie developerów modu ACE znalazłem listę modów obecnie z nim kompatybilnych i je doinstalowałem. W sumie to mogę pousuwać niektóre z nich lub powyłączać pewne opcje bo akurat GL4 ma teraz jakieś pliki konfiguracyjne. Natomiast sprawdziłem jak teraz na sieci się gra i nie mogę się połączyć bo wiele serwerów niektóre mody nie akceptuje...
PS. Zajrzałem do katalogu userconfig i dla moda GL4 w pliku GL4_Global.sqf można powyłączać masę rzeczy dotyczących wrogiego AI w tym jak mniemam wysyłanie przezeń posiłków. Z tym, że teraz defaultowo mamy ilość jednostek AI spieszących jednocześnie z pomocą ustawioną na 3 grupy i 3 jednostki. Ewentualnie można określić maksymalną odległość z jakiej może nadejść wsparcie dla wzywającej go jednostki. Defaultowo jest to względem typu wzywającej pomocy jednostki: piechota 3 km, pojazdy nieopancerzone 7 km , czołgi 10 km, samoloty 30 km, okręty 30 km. Ponadto defaultowo AI jest ustawione na bardzo głupim poziomie 0,1 w skali od 0 do 1.
PS. Zajrzałem do katalogu userconfig i dla moda GL4 w pliku GL4_Global.sqf można powyłączać masę rzeczy dotyczących wrogiego AI w tym jak mniemam wysyłanie przezeń posiłków. Z tym, że teraz defaultowo mamy ilość jednostek AI spieszących jednocześnie z pomocą ustawioną na 3 grupy i 3 jednostki. Ewentualnie można określić maksymalną odległość z jakiej może nadejść wsparcie dla wzywającej go jednostki. Defaultowo jest to względem typu wzywającej pomocy jednostki: piechota 3 km, pojazdy nieopancerzone 7 km , czołgi 10 km, samoloty 30 km, okręty 30 km. Ponadto defaultowo AI jest ustawione na bardzo głupim poziomie 0,1 w skali od 0 do 1.