Dodanie animacji
Moderatorzy: kondor, Inkwizytor
-
danieldino
- Posty: 37
- Rejestracja: 28 sierpnia 2009, 12:00
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Nowa sól
Dodanie animacji
Jak dodać animację ? Np. że żołnierz macha albo robi pompki. Nic nie umiem na edytorze więc mi wytłumaczcie jak przedszkolakowi. Bawię się na edytorze ale nic nie próbuję zrobić.
Re: Dodanie animacji
Niedawno SaS TrooP odpowiadał na podobne pytanie...
A tu masz listę animacji:
http://community.bistudio.com/wiki/ArmA2:_Moves
Kod: Zaznacz cały
jednostka switchmove nazwa_animacjihttp://community.bistudio.com/wiki/ArmA2:_Moves

-
danieldino
- Posty: 37
- Rejestracja: 28 sierpnia 2009, 12:00
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Nowa sól
Re: Dodanie animacji
wpisuję tak: ii nic. Postać powinna boksować ale stoi i wlepia we mnie ten wzrok jak w ścianę.
Kod: Zaznacz cały
this switchMove AmorPercMstpSnonWnonDnon_idle68boxingRe: Dodanie animacji
Zapomniałeś dodać znaki "..." czyli powinno być
jeśli dalej ci nie będzie działać, to trzeba uruchomić przez wyzwalacz, wpisując to w aktywacji. Czyli zamiast początku this wpisujemy nazwę jednostki, która ma wykonać animacje.
Kod: Zaznacz cały
this switchMove "AmorPercMstpSnonWnonDnon_idle68boxing";-
danieldino
- Posty: 37
- Rejestracja: 28 sierpnia 2009, 12:00
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Nowa sól
Re: Dodanie animacji
Szlak mnie trafi zaraz ... No ni jak nie działa. Mógłbyś to zrobić u siebie. Zrobiłbyś jako misję i wysłał mi ja bym sobie ją przeglądną i zobaczył co i jak ?
Re: Dodanie animacji
bład był spowodowany odstępem między switchMove a "
- Załączniki
-
- animacja.utes.rar
- (739 Bajtów) Pobrany 282 razy
-
danieldino
- Posty: 37
- Rejestracja: 28 sierpnia 2009, 12:00
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Nowa sól
Re: Dodanie animacji
Dzięki działa ale jeszcze jeden problem był, mianowicie wpisywałem Amor zamiast Amov
no ale dzięki i zasłużony plus leci do ciebie 