A2OA: Pierwsze wrażenia
Moderator: Inkwizytor
Re: A2OA: Pierwsze wrażenia
Ja zauważyłem taki bug, że żołnierz w OA nie potrafi rzucać granatów. Liczyłem, że po instalacji patcha 1.52 sprawa zostanie poprawiona, ale niestety nadal jest to samo. Orientuje się ktoś, czy po kolejnym patchu problem ten zniknie?

Re: A2OA: Pierwsze wrażenia
W OA mechanika rzucania granatów jest inna, musisz dłużej przytrzymać przycisk myszki.
Re: A2OA: Pierwsze wrażenia
Ahaaa... to moze dlatego...
Ale jak probuje rzucić z rozbiegu, tzn Shift + w i dopiero wtedy rzut, to koles podbiega jakby do rzutu , pojawia sie symulacja rzutu, tylko z jego ręki nic nie leci, po czym następuje całkowite zatrzymanie zolnierza i ponownie wykonuje rzut... wprost pod swoje nogi (ale juz wiem dlaczego pod nogi)
Ale jak probuje rzucić z rozbiegu, tzn Shift + w i dopiero wtedy rzut, to koles podbiega jakby do rzutu , pojawia sie symulacja rzutu, tylko z jego ręki nic nie leci, po czym następuje całkowite zatrzymanie zolnierza i ponownie wykonuje rzut... wprost pod swoje nogi (ale juz wiem dlaczego pod nogi)

Re: A2OA: Pierwsze wrażenia
eJay mógłbyś zapodać linka do tego Dev-Heaven, bo mam tam do zgłoszenia kilka(naście) bugów, które zauważyłem...

Re: A2OA: Pierwsze wrażenia
http://dev-heaven.net/
Zakładasz konto, potem idziesz do http://dev-heaven.net/projects i wybierasz dany projekt (w tym przypadku A2 Community Bug Tracker) i zgłaszasz błąd(zapoznaj się najpierw z regulaminem http://dev-heaven.net/wiki/cis)
Zakładasz konto, potem idziesz do http://dev-heaven.net/projects i wybierasz dany projekt (w tym przypadku A2 Community Bug Tracker) i zgłaszasz błąd(zapoznaj się najpierw z regulaminem http://dev-heaven.net/wiki/cis)
Re: A2OA: Pierwsze wrażenia
Przypomnę: to temat "Pierwsze wrażenia", w którym dzielimy się pierwszymi wrażeniami z dodatku / gry "Arma2: OA".
- thisrox
- Posty: 54
- Rejestracja: 17 grudnia 2009, 18:57
- ID Steam:
- Numer GG: 6760268
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: A2OA: Pierwsze wrażenia
Z jednej strony świetna gra ,a z drugiej słaba...Grafika,fizyka,dzwięk ,wykonanie , mapa , jednostki wszystko rewelacyjnie zrobione:D ...ale gracze single player zostali pokrzywdzeni kampania zawiera zaledwie 7(sic) krótkich misji cała kampanie jest do przejscia przy porannej kawie :/ i tu jest wielki minus bo ja nie trawie trybu multi w zadnych grach :/ i pod względem kampani do podstawki arma 2 , OA nie ma startu.Na szczęscie na "armacholic" pojawiło sie juz kilka nowych kampani do "OA" z czego trzy są naprawde wypaśne
.
I moja ocena to
+:
-Wszystkie zalety army 2:)
-Nowa ciekawa mapka
-Oddziały
-Ogólme wykonanie i polepszenie rozwiązań znanych z army 2
-(minusy):
Kampania zdecydowanie za krótka
Ocena 7/10

I moja ocena to
+:
-Wszystkie zalety army 2:)
-Nowa ciekawa mapka
-Oddziały
-Ogólme wykonanie i polepszenie rozwiązań znanych z army 2
-(minusy):
Kampania zdecydowanie za krótka
Ocena 7/10

- Rafael3D
- Posty: 440
- Rejestracja: 30 grudnia 2006, 20:07
- ID Steam:
- Numer GG: 11844
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: UK
Re: A2OA: Pierwsze wrażenia
Zjedzą Cię tuthisrox pisze:ja nie trawie trybu multi w zadnych grach

Co prawda jak na razie to misji MP nie jest za wiele, a te ktore są to hmm... albo nuda totalna (sorry hardkorowcy biegnący 4 km przez pustynię tylko po to by dać się zastrzelić na miejscu; jeszcze lepsi są ci, którzy bez respawna "grają" - zostają zabici i 2h oglądają wsio z perspektywy mewy. Pełna frajda z gry murowana), albo Domination OA! i wrogowie resujący Ci się 2m przed szkłem M107.
Re: A2OA: Pierwsze wrażenia
A czego bys się spodziewał, że Arrowhead zmieni pogląd takich ludzi jak Xeno i stworzy coś nowego co powali na kolana Dominacje i Evolucje?Rafael3D pisze:Zjedzą Cię tu![]()
Co prawda jak na razie to misji MP nie jest za wiele, a te ktore są to hmm... albo nuda totalna (sorry hardkorowcy biegnący 4 km przez pustynię tylko po to by dać się zastrzelić na miejscu; jeszcze lepsi są ci, którzy bez respawna "grają" - zostają zabici i 2h oglądają wsio z perspektywy mewy. Pełna frajda z gry murowana), albo Domination OA! i wrogowie resujący Ci się 2m przed szkłem M107.

Przecież sa tryby Warfare Domino Evolution East West podstawowe misje MP, wszystko co mieliśmy dotychczas i jest gdzie grać, a jeśli się chce czegoś nowego, to mamy edytor gdzie można samemu albo czyjąś misje zedytować pod własne upodobania.
W trybie bez respa jak ktos gania tyle kilometrów i ginie to z własnej głupoty bo większość misji jest oparta grze zespołowej i w przypadku jednego życia inaczej musisz podejść do walki tylko wytłumacz to ludziom CoD'a i BF'a.
Co do Domiantion OA! nie miałem przypadku, żeby ktokolwiek albo cokolwiek zrespiło mi się przed ryjem nawet durny kontr atak respi pojady na ulicy z poł kilometra od centrum main targetu.
A jeśli ty leżysz z barretem na ulicy no to twój problem a w przypadku piechody na wzgórzu pojawiającej sie to no niestety ale trza to przeczuwać.
Zmienisz pozycje i po problemie, zwłaszcza jeśli się po za barretem niczego innego nie widzi i nie masz zamiaru ruszac tylka z miejsca.
- mant3z
- Posty: 968
- Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
- ID Steam:
- ID gracza: 1111
- Lokalizacja: Gandza
- Kontakt:
Re: A2OA: Pierwsze wrażenia
A dlaczego jego? To Twój post jest dziwny i nadaje się na pożarcie.Rafael3D pisze:Zjedzą Cię tuthisrox pisze:ja nie trawie trybu multi w zadnych grach![]()
Co prawda jak na razie to misji MP nie jest za wiele, a te ktore są to hmm... albo nuda totalna (sorry hardkorowcy biegnący 4 km przez pustynię tylko po to by dać się zastrzelić na miejscu; jeszcze lepsi są ci, którzy bez respawna "grają" - zostają zabici i 2h oglądają wsio z perspektywy mewy. Pełna frajda z gry murowana), albo Domination OA! i wrogowie resujący Ci się 2m przed szkłem M107.
Mów mi milordzie łapserdaku!