ArmA 2: Operation Arrowhead

Dyskusja ogólna, tryb singleplayer tylko o Arma2OA

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: ARMA 2: Operation Arrowhead

Post autor: Rainbow »

Świetnie zaprojektowane budynki i wnętrza!
Awatar użytkownika
mant3z
Posty: 968
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
ID Steam:
ID gracza: 1111
Lokalizacja: Gandza
Kontakt:

Re: ARMA 2: Operation Arrowhead

Post autor: mant3z »

Spodziewałem się, że wygenerowane miasteczko/osada będzie gorzej wyglądać. Bajera!
Mów mi milordzie łapserdaku!
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: ARMA 2: Operation Arrowhead

Post autor: eJay »

Heh, wyobrażacie sobie tekst w trakcie akcji - "Szefie, ostatnim razem była tu lepianka, czemu do hooya wafla jest tu teraz minaret?!?" :mrgreen:

Bajera, ale jak będzie wiadomo jak to skonfigurować to może być całkiem w pytę. Jedynie brak dróg doskwiera, ale jak zobaczyłem ile z tym pracy w edytorze wysp to rozumiem BiS.
Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: ARMA 2: Operation Arrowhead

Post autor: Artek3333 »

Z czego zauważyłem, to są dostępne 3 Mapy. Takistan, Zargabad (tu chyba jakieś większe miasto) i Desert (Pustynia) specjalnie, aby sobie samemu wygenerować budynki, obiekty. Ciekawe czy jakieś ścieżki i drogi będzie można.
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: ARMA 2: Operation Arrowhead

Post autor: Forrestal »

eJay - czy mi sie wydaje czy movement w budynkach sie poprawil?
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Ikeos
Posty: 40
Rejestracja: 31 marca 2008, 21:16
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: ARMA 2: Operation Arrowhead

Post autor: Ikeos »

Też to samo zauwarzyłem,budynki w środku są super, i ruch w zamknietych pomieszczeniach wydaje sie b płynny :)
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: ARMA 2: Operation Arrowhead

Post autor: kondor »

Jak sie nie "przyklejasz" do scian, to i w armie2 mozna tak chodzic
Awatar użytkownika
mant3z
Posty: 968
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
ID Steam:
ID gracza: 1111
Lokalizacja: Gandza
Kontakt:

Re: ARMA 2: Operation Arrowhead

Post autor: mant3z »

29'go czerwca będziemy mieli premierę :)
http://bit.ly/cjARaw
Mów mi milordzie łapserdaku!
Awatar użytkownika
mant3z
Posty: 968
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
ID Steam:
ID gracza: 1111
Lokalizacja: Gandza
Kontakt:

Re: ARMA 2: Operation Arrowhead

Post autor: mant3z »

Nowy filmik
http://www.gamestar.de/index.cfm?pid=1589&pk=13838

Trzeba wytrzymać 20sec niemieckiej reklamy i niestety filmik jest po niemiecku.
Mów mi milordzie łapserdaku!
Awatar użytkownika
FOX-PL*
Posty: 548
Rejestracja: 29 marca 2009, 17:34
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Wrocław

Re: ARMA 2: Operation Arrowhead

Post autor: FOX-PL* »

początek filmiku jest lichy ale później przedstawia to czego brakowało w Armie II, wielka brava dla Bohemi :dworship (tak na marginesie może wreście nie będzie potrzeby tworzenia moda A.C.E. AH)
Awatar użytkownika
r2d2
Posty: 133
Rejestracja: 02 lutego 2007, 22:40
ID Steam:

Re: ARMA 2: Operation Arrowhead

Post autor: r2d2 »

w drugiej minucie tego filmu zaczynały mi spadać gacie :o wygladało to tak jakby dodali mozliwość strzelania z broni osobistej z helikoptera.....
no ale szybko je znów założyłem :?
ODPOWIEDZ

Wróć do „Arma2 Operation Arrowhead”