Mod zmniejszający celność AI przeciwnika?

Dyskusja ogólna, tryb singleplayer tylko o Arma2

Moderator: Inkwizytor

Awatar użytkownika
Marine91
Posty: 186
Rejestracja: 21 października 2009, 13:37
ID Steam:
ID gracza: 1

Re: Mod zmniejszający celność AI przeciwnika?

Post autor: Marine91 »

SaS TrooP pisze:Ja gram na kadecie. Bez celownika, pozycji na mapie, waypointów, HUDa, trzeciej osoby, kierowanych AT, informacjach o śmierci, wyniku i z ustawieniami AI na 90%.
Masz coś do mnie?
Jeśli to jest u Ciebie Kadet to ciekawi mnie jaki jest ekspert :lol:
Obrazek
2M1R
Posty: 63
Rejestracja: 27 marca 2008, 16:46
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Mod zmniejszający celność AI przeciwnika?

Post autor: 2M1R »

Nie łatwiej po prostu było ustawić sobie weterana? mniej klikania by było :D

I nie mam nic przeciwko tym co grają na kadecie, to był wyraz mojego nie zadowolenia z powodu natłoku misji typu "zabij 1000 rusków którzy stoją jak mumie"
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: Mod zmniejszający celność AI przeciwnika?

Post autor: SaS TrooP »

To była ironia z tym "masz coś do mnie" :)

A tak ogólnie, expert uniemożliwia 3cią osobę, której używam tylko w pojazdach. I, co najważniejsze, i to mam w każdej grze, mianowicie sejwuje raz po raz (Far Cry 2 nie nadpisuje sejwów na F5 - miałem 2,8Gb w ich folderze). Generalnie sejwuje w grach z wspomnianym F5 co ~10-15 sekund.
A na kadecie liczba save;ów jest nieograniczona - i dlatego na nim gram :)
Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: Mod zmniejszający celność AI przeciwnika?

Post autor: Artek3333 »

Wszystko fajnie. Trudność trudnościami. Ja mam tak konfigurowaną stopień trudności aby czerpać przyjemność z gry. Np. jak latam jakimś latadłem. to używam czasem widoku 3osoby, ale nie dlatego że jest łatwiej, tylko lubię popatrzeć sobie na maszynę z różnych kierunków. Delektować się grafiką. Podobnie jest z postacią. Jeśli chodzi o AI i celność to postarałem wy kalibrować tak ustawienia, aby było zbliżone do realów. Jeśli biegnąc sprintem krótki odcinek, Aik z 400m trafi mnie z jednej krótkiej serii, to wybaczcie, ale jeśli ktoś lubi taką trudność gry to go nie rozumiem. będąc w woju, strzelałem do nieruchomego celu sylwetki człowieka na 300m w pozycji leżącej, ze skupieniem i relaksem. Wierzcie mi, nie jest łatwo. a gdzie zmęczenie stres i niewygoda? Moim zdaniem, AI powinien nawet na ekspercie, trafiać tak jak sam gracz, czyli sami wiecie, że do biegusa czasem seria nie wystarczy. chyba że się uda. :D
Awatar użytkownika
rapanui128pl
Posty: 39
Rejestracja: 02 kwietnia 2010, 09:21
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Mod zmniejszający celność AI przeciwnika?

Post autor: rapanui128pl »

No w arma 2 AI takie jest.... gdyby zrobili patch poprawiający inteligencje AI :rox np. strzelali by realniej, jeździli normalnie itd.
Gdy widzisz błysk jest już za późno
Awatar użytkownika
DRIVER
Posty: 247
Rejestracja: 11 kwietnia 2008, 20:43
ID Steam:
Numer GG: 6869863
ID gracza: 0
Lokalizacja: Koszalin

Re: Mod zmniejszający celność AI przeciwnika?

Post autor: DRIVER »

W ogole gra z AI to zonk... tryby domination... evo. Jaka jest frajda gry z kulejacym AI.... jak mowa o fun to tylko real enemy.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: Mod zmniejszający celność AI przeciwnika?

Post autor: SaS TrooP »

AI może pełnić tę rolę, ale dobrze, inteligentnie wykorzystane. Czyli nie jak Domi/Evo - banda AIków, która tylko jest zrespiona i chodzi...
ODPOWIEDZ

Wróć do „Arma2 - wydanie 2009 rok.”