ArmA 2: Operation Arrowhead

Dyskusja ogólna, tryb singleplayer tylko o Arma2OA

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
mant3z
Posty: 968
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
ID Steam:
ID gracza: 1111
Lokalizacja: Gandza
Kontakt:

Re: ARMA 2: Operation Arrowhead

Post autor: mant3z »

http://pro.bistudio.com/index.php/servi ... llery.html
Dwa ostatnie screeny to nowe rendery z Arrow Head, jak widać trochę zielska będzie :P
Mów mi milordzie łapserdaku!
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: ARMA 2: Operation Arrowhead

Post autor: Rainbow »

mant3z pisze:http://pro.bistudio.com/index.php/servi ... llery.html
Dwa ostatnie screeny to nowe rendery z Arrow Head, jak widać trochę zielska będzie :P
A kilka wcześniejszych z "an experimental engine", chociaż i tak większość wie o co chodzi :D
OFman
Posty: 471
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
ID Steam:
Numer GG: 2993491
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: ARMA 2: Operation Arrowhead

Post autor: OFman »

Roślinki z Game2 straciły już swój urok, za to w Carrier Command wyglądają ciekawie.
kondor pisze:Ale super pack reskinów i ubogiej wyspy za kilkadziesiąt złotych :1th
Zdziwisz się :)
:13bds :weteran
http://arma2.pl
"I'm not friendly" :D
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: ARMA 2: Operation Arrowhead

Post autor: kondor »

Mam nadzieje, bo zawartosc tego filmiku oceniam na 10zl
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: ARMA 2: Operation Arrowhead

Post autor: Rainbow »

;)
Ostatnio zmieniony 12 sierpnia 2021, 18:39 przez Rainbow, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: ARMA 2: Operation Arrowhead

Post autor: SaS TrooP »

A ja bym dał te 5 dych za T-55/62 i BTRa-60, których nikt do dwójki nie raczył zrobić. A ja nie potrafię robić modeli, więc, niestety, nic z tym nie zrobię.


EDIT: P85. A może teraz coś standalone i ulepszone? Zresztą te modele są bodaj z RHSu i addonu do jedynki.
Awatar użytkownika
barth89
Posty: 74
Rejestracja: 05 lipca 2009, 22:00
ID Steam:
Numer GG: 5828812
ID gracza: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: ARMA 2: Operation Arrowhead

Post autor: barth89 »

Kurcze, ciekawe kiedy premiera... Mam nadzieję, że jakoś wakacje lub do wakacji :P

myślicie, że można liczyć na jakąś mini-optymalizację? :)
Phenom II X2 550 @ 3.5 & Zalman 9700NT <> Radeon 4850 512MB DDR3 @ 700/1100 & Auras Fridge <> 4 GB DDR2 800MHz GeIL Ultra + PDP Patriot <> AsRock A780GXH 128M <> SB X-Fi Xtreme Audio <> Pentagram Silent Force 460W <> Windows 7 64-bit
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: ARMA 2: Operation Arrowhead

Post autor: kondor »

Po co, skoro ma być pustynna wyspa?
Andriey
Posty: 105
Rejestracja: 08 czerwca 2009, 09:13
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Legnica

Re: ARMA 2: Operation Arrowhead

Post autor: Andriey »

Hehe. Też tak myśle, ludzie mówią że będzie pewnie bardziej wymagająca od Czarnorusi. Jakim cudem skoro Czarnoruś jest cała zalesiona
Spec Służby
OFman
Posty: 471
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
ID Steam:
Numer GG: 2993491
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: ARMA 2: Operation Arrowhead

Post autor: OFman »

Takistan jest znacznie mniej wymagający od Czarnorusi choćby dlatego, że nie ma tam lasów. Niestety tego samego nie można powiedzieć o Zargabadzie.
:13bds :weteran
http://arma2.pl
"I'm not friendly" :D
Andriey
Posty: 105
Rejestracja: 08 czerwca 2009, 09:13
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Legnica

Re: ARMA 2: Operation Arrowhead

Post autor: Andriey »

Można jaśniej? To jedna z wysp która będzie dostępna w OA?

Już doczytałem, jakaś spora mieścina:) Tutaj na pewno będzie wymagająco.
Spec Służby
ODPOWIEDZ

Wróć do „Arma2 Operation Arrowhead”