setvehiclevarname - Problem

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

ODPOWIEDZ
templar
Posty: 60
Rejestracja: 10 grudnia 2008, 12:16
ID Steam:
ID gracza: 0

setvehiclevarname - Problem

Post autor: templar »

Witam. Gdy w init-cie wyzwalacza wpiszę coś takiego:

Kod: Zaznacz cały

_t72 = "t72_ru" createvehicle position player; 
_t72 setVehicleVarName "t72";
to edytor wyrzuca mi błąd
"Lokalna zmienna w przestrzeni ogólnej"

To samo jest gdy wkleję to:

Kod: Zaznacz cały

_Object="M1A1" CreateVehicle (GetPos Player);
_VarName="MYTANK";
_Object SetVehicleVarName _VarName;
_Object Call Compile Format ["%1=_This ; PublicVariable ""%1""",_VarName];
Ktoś wie dlaczego?
"Celem wojny nie jest śmierć za ojczyznę, ale spowodowanie żeby jakiś drań umarł za swoją." - General George S. Patton
Obrazek
gremdek
Posty: 261
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 16:53
ID Steam:

Re: setvehiclevarname - Problem

Post autor: gremdek »

w wyzwalaczu nie pooperujesz sobie na lokalnych zmiennych bo tam się ich nie da tworzyć. tak jak napisało, jest to przestrzeń globalna.

Kod: Zaznacz cały

t72 = "t72_ru" createvehicle position player;
t72 setVehicleVarName "t72";
to ci zadziała.

poradnik na szybko/ciepło w sosie brzoskwniowym:

Kod: Zaznacz cały

_zmienna - zmienna lokalna
zmienna - zmienna globalna
cfog skończył się na kill'em all
templar
Posty: 60
Rejestracja: 10 grudnia 2008, 12:16
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: setvehiclevarname - Problem

Post autor: templar »

Wielkie dzięki. :hapy
"Celem wojny nie jest śmierć za ojczyznę, ale spowodowanie żeby jakiś drań umarł za swoją." - General George S. Patton
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”