Granat na ziemi

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Granat na ziemi

Post autor: SaS TrooP »

To ja pytanie do lepszych ode mnie. Co, jeśli na markerze chcę zrobić granat dymny, ale jako obiekt do podniesienia?
Jak wtedy powinno to wyglądać.
Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: Kolorowy dym

Post autor: Artek3333 »

Użyć trzeba wtedy wyzwalacza na true i w akt.

Kod: Zaznacz cały

granat = "weaponholder" createVehicle getPos nazwa_wyzwalacza;   granat  addMagazineCargo ["SmokeShellRed",1];
Tylko granat dymny jest do zabrania w postaci ładownicy, tak jak wyrzucimy wyposażenie i aby go podnieść trzeba poczekać kilka sekund, nie winem czemu. Nie wiem czy o to chodziło. :?
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: Granat na ziemi

Post autor: SaS TrooP »

O to chodziło, ale nie działa. Kiedyś to robiłem z normalną bronią i działało. Nazywam triggera trigger1 i nazwa_wyzwalacza zamieniam w tenże sposób. Nic (aktywacja przez radio Alpha)
Próbowałem też wprowadzać tam trigger2 i taki też stworzyłem. Niestety, nie osiągnąłem sukcesu.
Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: Granat na ziemi

Post autor: Artek3333 »

Działa na pewno, bo sprawdzałem. Stworzyć wyzwalacz, w nazwie wpisać np. gr1, w warunku wyzwalacza musi być true, a w uruchamianiu tego wyzwalacza

Kod: Zaznacz cały

granat = "weaponholder" createVehicle getPos gr1;   granat  addMagazineCargo ["SmokeShellRed",1];
I w miejscu zerowym wyzwalacza pojawia się ładownica z granatem. Musi działać. :coffee
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: Granat na ziemi

Post autor: SaS TrooP »

Robię dokładnie tak jak mówisz i nic - chcesz skriny na dowód?
Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: Granat na ziemi

Post autor: Artek3333 »

Coś źle robisz.
Załączniki
granat.utes.rar
Przykład
(707 Bajtów) Pobrany 145 razy
granat1.jpg
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: Granat na ziemi

Post autor: SaS TrooP »

Fakt, działa - tradycyjnie już nie doczytałem.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”