Pytanie jest proste: z jakiej odległości AI słyszy strzały z różnych rodzajów broni - czy jest jakaś tabelka?
Teoretycznie są "silenced" wersje M4, HK i kałacha (oraz pistolety). W praktyce zwykły HK jest jakiś taki cichy - i okazuje się, że z odległości 200 metrów AI go nie słyszy.
Czy AI w ogóle różnie słyszy różną broń - czy np. strzał z pistoletu jest cichszy niż seria z karabinu maszynowego?
I jeszcze jedna rzecz - amunicja "poddźwiękowa" - czy coś daje w grze? Do wyciszonej broni można załadować zwykłe pociski - czy wtedy broń staje się głośniejsza, tj. łatwiej AI wykrywa strzały z niej? Podobnie - 20 i 30 nabojowe magazynki - czy coś zyskuje się w grze ładując zamiast 30 nabojowego - 20 nabojowy? Wydaje mi się, że te rzeczy to tylko ozdobniki w grze, nie mające odzwierciedlenia w mechanice rozgrywki. Ale może się mylę?
Huk broni
Moderator: Inkwizytor
-
- Posty: 79
- Rejestracja: 19 września 2008, 08:02
- ID Steam:
- Numer GG: 1489462
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: lubuskie
Re: Huk broni
Ostatnio właśnie robiłem misję, w której trzeba było po cichu zlikfidować wartowników. Szczerze mówiąc, odniosłem wrażenie,że wersje "silenced" chyba coś dają, pod warunkiem,że zołnierz nie krzyknie, a ciała nie zauważy inny wartownik. Może się mylę,ale wydawało mi się,że jest różnica i to nie tylko "dźwiękowa". Można zrobic prosty test, strzel w powietrze w różnej odległości od wroga z różnej broni i zobacz jak reaguje AI. Nie chcę filozofować, to tylko moje spostrzerzenia, więc może niech wypowie się bardziej doświadczony gracz. Pozdrawiam
"Spadochroniarze nie umierają.... Idą do piekła,żeby się przegrupować."